作者: ronan 時間: 2024-10-26 18:42 標題: 請推介機箱風扇
機箱可以安裝四把風扇,前面一把,後面一把,機箱頂兩把
依家機箱只安裝一把0.39A 的風扇,但cpu 溫度去到78 度,display card 去到76 度
請問有無機箱風扇好介紹?
是否要安裝四把風扇先好?
作者: rfdingo 時間: 2024-10-26 20:40
機箱型號?
你本身點裝法?
咩cpu 同用咩散熱器?
咩 顯卡?(型號/fan數?)
作者: ronan 時間: 2024-10-26 22:58
陳年電腦
機箱: Consair Carbide 100R
CPU: i7 7700 + 原廠風扇
Display card: 藍寶石rx580 8g 2048sp
以前用開底版onboard display card, 所以無理機箱溫度
但之前買左張二手藍寶石rx580 8g 2048sp display card, 機箱熱左好多
本身機箱得一把風扇(0.39A), 安裝起機箱後面
作者: bun1080 時間: 2024-10-26 23:27
回覆 3# ronan
原裝散熱太雞 換隻幾十蚊塔散搞掂
google張卡150W左右影響不太大的
作者: rfdingo 時間: 2024-10-26 23:49
陳年電腦
機箱: Consair Carbide 100R
CPU: i7 7700 + 原廠風扇
Display card: 藍寶石rx580 8g 2048sp
...
ronan 發表於 2024-10-26 22:58
前面中間 加1把抽入
cpu 換個 入門塔散 都夠
作者: holyAS 時間: 2024-10-27 07:59
Cpu熱其實係無解,降頻吧
作者: ronan 時間: 2024-10-27 09:03
本帖最後由 ronan 於 2024-10-27 09:30 編輯
我以前用開底版的onboard display card, 發覺機箱唔係太熱, 所以無理到
只係有時電腦要run 野時, cpu 的風扇會較大聲, 但之後又會細聲返
直到之前入左張二手rx 580 顯示咭, 發覺機箱的溫度高左好多, 以為因為display card 令到機箱溫度熱左, 所以要做好機箱的散熱, 唔知道原來同cpu 的溫度有關
請問塔散(for CPU : i7 7700), 如果要靜有無好介紹?
作者: ronan 時間: 2024-10-27 09:09
本帖最後由 ronan 於 2024-10-27 09:30 編輯
依家把風扇安裝起機箱後面, 雖然用0.39A, 但風力痳痳, 所以諗住唔要, 換過把新風扇
諗住下午去SSP 買兩把風扇, 一把安裝起機箱前面入風, 另一把安裝起機箱後面抽風
請問師兄ARCTIC P12 MAX 好唔好? 有無其他好介紹?
同埋我有無需要再買多一把風扇安裝起機箱的頂部? (即總供三把第扇, 一把前面入風, 一把頂抽風, 另一把後面抽風)
同埋入門塔散風扇(for CPU : i7 7700), 如果要靜有無好介紹?
作者: ronan 時間: 2024-10-27 09:11
我以為係display card 熱引起機箱熱, 唔知道原來係cpu 熱引起
因為以前未安裝display card 時, cpu 溫度好似6x 度左右, 好似未試過上到78 度咁高
原來加左display card, cpu 運算會勁左, 所以溫度會升上?
作者: ronan 時間: 2024-10-27 09:33
我起centralfield 個網搵左呢幾把風扇, 請問呢幾把風扇是否cpu i7 7700 都岩用?
Thermalright 利民 Assassin X 120 Refined SE 風冷散熱器 (黑色)(AIR): $140
JONSBO 喬思伯 HP400S 風冷散熱器 (AIR)(黑色)(HP400SBK): $199
ARCTIC Freezer 36 Black 風冷散熱器 (黑色)(AIR) $259
be quiet! PURE ROCK 2 Black 風冷散熱器 (BK007)(AIR) $269
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 09:33
前抽入,塔散,尾抽出就夠
p12 唔駛買max
買max要自己調風轉數,你有心機/預左要裝軟件調,都可以買max
作者: ronan 時間: 2024-10-27 09:37
明白
我唔想調, 請問呢隻好唔好?
ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan (單把黑色/Black)(872767009271): $ 82
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 10:10
明白
我唔想調, 請問呢隻好唔好?
ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan (單把黑色/Black)(872767009271): $ 8 ...
ronan 發表於 2024-10-27 09:37
可以,如果有CO版可價先考慮買CO版(雙滾珠)
即P12 PWM PST CO
無既都可照買普通版
作者: ronan 時間: 2024-10-27 10:37
明白了
我諗住買埋ARCTIC Freezer 36 Black 風冷散熱器 (黑色)(AIR) $259 cpu 風扇
請問是否i7 7700 都岩用? 即cpu 散熱風扇所有cpu 型號都岩用? 唔會好似底版咁會分socket ?
同埋CPU 風扇本身是否已經有散熱膏? 唔駛另外再買?
作者: ronan 時間: 2024-10-27 11:01
本帖最後由 ronan 於 2024-10-27 11:04 編輯
明白了
我諗住買埋ARCTIC Freezer 36 Black 風冷散熱器 (黑色)(AIR) $259 cpu 風扇
請問是否i7 7700 都 ...
ronan 發表於 2024-10-27 10:37
我起youtube 搵過資料, 應該都知道大約點換
https://www.youtube.com/watch?v=cijQbsxgiKY
但發覺我塊底版粒cpu 只係安裝三粒鏍絲, 而arctic freezer 36 係要安裝四粒鏍絲, 所以應該都唔岩用了
https://rog.asus.com/tw/motherbo ... h270f-gaming-model/
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 11:29
本帖最後由 rfdingo 於 2024-10-27 11:32 編輯
唔太肯定你講既3粒係咩
但原裝intel fan都應該係4粒(角) 膠釘 裝落板
你粒i7 7700 LGA1151
好似真係無扣具比 1151
https://www.arctic.de/en/Freezer-36-Black/ACFRE00123A
Intel: LGA1851 | LGA1700
AMD: AM5 | AM4
Dimensions: 104 (L) x 126 (W) x 159 (H) mm
Carbide 100R
處理器散熱器高度限制為 150mm
同過高?
作者: ronan 時間: 2024-10-27 11:36
呢三粒
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2449069&k=47726fe2b70f242726e79f0261baedd5&t=1782190706&sid=vps5VoPhaD

作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 11:43
個3點唔關事,個扣具係cpu用既
唔係散熱器用既...
另外 前人話可以裝接近160mm高既
https://www.hkepc.com/forum/view ... 127&tid=2433224
https://www.reddit.com/r/Noctua/ ... ers_that_the_160mm/
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2449076&k=f01f87e9db3c233c79c894fe3e193ecb&t=1782190706&sid=vps5VoPhaD

作者: ronan 時間: 2024-10-27 11:46
係wo, 原來仲會頂住,
我再搵過資料, 呢隻JONSBO HP400S 應該岩用, 可以用起INTEL: LGA 115X, 而我粒CPU 係LGA 1151
JONSBO 喬思伯 HP400S 風冷散熱器 (AIR)(黑色)(HP400SBK)
https://www.jonsbo.com/products/HP400Shei.html
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 11:48
ARCTIC Freezer 36 Black
無LGA1151 扣具你唔岩用
普通/平既可選 (...平既香港無咩可選)
Thermalright 利民 Assassin X 120 Refined SE 風冷散熱器 (黑色)(AIR) 140
https://www.thermalright.com/tw/ ... n-x-120-refined-se/
Intel:115x/1200/1700
AMD:AM4/AM5
上位可選 (唔好買錯mini)
Thermalright 利民 Peerless Assassin 120 雙塔式風冷散熱器 (黑色)(TL-PA120BK)(AIR)
https://www.thermalright.com/tw/ ... assassin-120-black/
Intel: 115x/2011/-3/2066/1200/1700
AMD:AM4/AM5
都係買時問清楚要有LGA1151 扣具,唔過高既就ok
作者: ronan 時間: 2024-10-27 11:49
回覆 19# ronan
呢隻都OKAY
thermalright assassin x 120 refined se
我見安裝教學係用lga 1151, 即cpu socket outlet 係三粒screw
https://www.youtube.com/watch?v=baJroh5Of84&t=52s
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 11:50
係wo, 原來仲會頂住,
我再搵過資料, 呢隻JONSBO HP400S 應該岩用, 可以用起INTEL: LGA 115X, 而我粒CPU ...
ronan 發表於 2024-10-27 11:46
....位同空間可以的話, 用個平塔都會比 下壓好
作者: derekchan 時間: 2024-10-27 13:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo 時間: 2024-10-27 13:07
近幾年無用開nb唔熟
你可以去
系統故障 / 行動電腦
貼埋nb型號 + 你覺得既 "繼電器" 問題問其他師兄
作者: ronan 時間: 2024-10-28 19:59
本帖最後由 ronan 於 2024-10-28 20:19 編輯
我起中田买左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan, 一前一后
JONSBO 乔思伯 HP400S 风冷散热器和arctic 散热膏
因为时间关系,我暂时只係安装左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan
cpu 风扇第二日先安装
机箱风扇插起底版cha_fan 取电,但发觉入windows 和入bios 先会转,入左windows 之后就会熄,两把第扇都系同一情况...........请问是否要起底版度set ?
作者: 佢份人小氣 時間: 2024-10-28 19:59
你用7700個機箱有機會唔夠大你要計個數先 個陣時未普及流行塔散
作者: bun1080 時間: 2024-10-28 20:07
回覆 25# ronan
check fan curve
可能bios預設cpu未到60度 機箱風扇唔會轉都唔定
作者: rfdingo 時間: 2024-10-28 20:32
我起中田买左两把ARCTIC P12 PWM PST 12cm Fan, 一前一后
JONSBO 乔思伯 HP400S 风冷散热器和arctic 散 ...
ronan 發表於 2024-10-28 19:59
有可能要
你可能要入bios 睇下 fan 預設係咩 mode黎控制
dc/pwm/auto ? (一般會選pwm 用風扇轉速控,但如果認錯左做dc 就會用電壓調,有d fan 少電時會唔夠力轉)
其次風速profile 個類
performance mode
silent mode 個類
會有個預設跟溫度自動調
再懶d 唔識搞bios 可以試 軟件調
如 FanControl
https://github.com/Rem0o/FanControl.Releases/releases
作者: ronan 時間: 2024-10-29 22:42
本帖最後由 ronan 於 2024-10-29 22:52 編輯
今日安裝埋把新cpu 風扇,發覺有時開機cpu 會係60 度, 但有時37 度
睇下遲d 起打機的情況下會唔會有分別先
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2449450&k=bd96d52bdfec3b03a6b4650d62862f25&t=1782190706&sid=vps5VoPhaD

作者: ronan 時間: 2024-10-29 22:45
本身bios default 機箱風扇係set pwm
我之後改為dc ,入左windows 之後兩把機箱風扇都無再熄了
可能真係因為電壓唔夠推唔著兩把風扇
作者: rfdingo 時間: 2024-10-29 22:53
https://www.jonsbo.com/products/HP400Shei.html
风扇尺寸: 90mm* 90mm* 15mm
呢下壓 通常係機仔 細板用
一係限高 一係驚頂RAM/頂其他野 (就算我用下壓都係 AXP120 / is67xt呢級,夠高/唔頂板係用 SI-100, 我而家就係13700kf +SI-100 , 因為機箱限高 )
作者: rfdingo 時間: 2024-10-29 22:55
唔肯定,一般應該dc 先係 用電壓控
pwm用 轉速控 而電壓唔會跌
作者: ronan 時間: 2024-10-30 21:18
本帖最後由 ronan 於 2024-10-30 21:20 編輯
下? 即係要cpu 風扇打直安裝果 d 先叫塔散?
咁買錯左了,當時因為趕住出去買,無留意到
唔怪得暫時發覺把新cpu 風扇同舊原裝風扇分別不
我部電腦好似起2017 年買,所以機箱應該唔夠位安裝塔散風扇了
作者: ronan 時間: 2024-10-30 21:22
明白, 依家機箱風扇識轉都算了XDXDXD
作者: rfdingo 時間: 2024-10-30 22:01
本帖最後由 rfdingo 於 2024-10-30 22:03 編輯
https://www.hkepc.com/12445/%E5% ... orsair_Carbide_100R
https://www.hkepc.com/forum/view ... 127&tid=2433224
你隻機箱之前有其他師兄問過,其實我前面有貼過 link
最保守既150mm高都可以裝隻
Thermalright 利民 Assassin X 120 Refined SE 風冷散熱器 (黑色)(AIR): $140
就記得要問有無跟扣具(因淘個d 就為左賣平d ,拆開扣具賣)
作者: ronan 時間: 2024-10-31 22:05
明白了, 暫時睇下把新cpu 第扇效果係點先
如果唔okay 先再換hermalright 利民 Assassin X 120 Refined SE 風冷散熱器
作者: peter001 時間: 2024-11-30 12:30
點解冇人講 Noctua 風扇, 佢嘅風扇超耐用, 12cm 有 NF-A12, NF-P12 Redux(平價版), 以前試其他牌子, 一兩年就會打柴
作者: sk2k 時間: 2024-12-4 18:40
呢隻箱我都有用過,塞隻 PA120 都得。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)


