Board logo

標題: 有冇人喺官網到申請過貓頭鷹1700扣具? [打印本頁]

作者: darktommy    時間: 2023-1-31 19:45     標題: 有冇人喺官網到申請過貓頭鷹1700扣具?

話就話廿日,但申請咗成個星期都未話寄出,名義上免費但實際上拖咁耐都係要課金去代理買咁。
作者: lpc041088    時間: 2023-1-31 20:26

有,印象中好似係用DHL係奧地利果邊寄過黎
係要d時間,急就幾十蚊去買一套吧
作者: 散熱豚    時間: 2023-2-2 01:28

沒錯從奧地利寄DHL來
我1.5個星期左右收到
想收貨順暢請盡量避免於7-11取件
作者: Aqor_ryo    時間: 2023-2-2 10:24

本帖最後由 Aqor_ryo 於 2023-2-2 10:31 編輯

可能太多人申請吧?(近排多人升級13代...)
我申請AM5 新嗰散熱扣件,上星期申請,第日問了CS成唔成功再隔一日話OK。昨天話台灣出貨。文件處理需時一星期到(應該冇乜人買AM5吧)。
作者: darktommy    時間: 2023-2-2 13:10

24號申請,尋日終於收到出貨email
作者: darktommy    時間: 2023-2-7 17:32

終於收到,係台灣寄過來的。
作者: jda    時間: 2023-2-8 14:16

我之前申請AM4 扣具, 1年半後先收到...
申請之後追過兩次, 有人覆但都係無寄黎, 放棄轉用水冷, 之後過左一年半差唔多換機時就收到...奧地利寄黎.

上年又申請過1700扣具, 今次係兩星期內收到, 台灣寄黎.
作者: faifai456    時間: 2023-2-10 21:04

等下啦, 人地一早講咗要廿日
作者: eric415    時間: 2023-2-22 19:56

4號申請,14號查詢進度,今日收到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2