Board logo

標題: Fractal Design TORRENT + NH-D15 可否壓得住 12900K / 5950X ? [打印本頁]

作者: y2k2005    時間: 2022-1-4 06:51     標題: Fractal Design TORRENT + NH-D15 可否壓得住 12900K / 5950X ?

FDT.jpg

請問各位師兄,Fractal Design TORRENT + NH-D15 可否壓得住 12900K / 5950X 的溫度?
如果12900K / 5950X都唔會手動超頻,而PBO2呢類官方超頻只會行預設設定(其實甚至有機會唔開)
還是仍然要轉用水冷?

另外,通常AIO水冷附送的風扇是否已經夠用? 需不需要另外轉風扇? 如果好似NF-A14呢類所謂多功能混合的風扇(印象中把兩類型的功能合併),適合當水冷排的風扇嗎?

圖片附件: FDT.jpg (2022-1-4 06:51, 80.47 KB) / 下載次數 160
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301125&k=c85162dade8ea8312f4869b8161365cc&t=1782183090&sid=13lmih4VSId


作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 09:41

NH-D15 /240aio  壓得住 12900K / 5950X < 唔自己超,用預設boost core/pbo 都可以
差別:boost all core時 整體 core上限會無咁高,或持續時間會短d

aio跟既多數是 風壓扇(吹透個排),跟得既多數夠用

240aio  同頂級風冷 差不多,好在熱源移左位
頂u有位裝aio又無一體水心理陰影 建議280aio或以上

再上自組水要等其他師兄答
作者: tompkyou    時間: 2022-1-4 09:41

唔超頻可壓。
作者: y2k2005    時間: 2022-1-5 20:35

NH-D15 /240aio  壓得住 12900K / 5950X < 唔自己超,用預設boost core/pbo 都可以
差別:boost all core時 ...
rfdingo 發表於 2022-1-4 09:41
唔超頻可壓。
tompkyou 發表於 2022-1-4 09:41


明白,感謝兩位師兄
作者: danny839    時間: 2022-1-6 13:34


作者: y2k2005    時間: 2022-1-13 22:02

danny839 發表於 2022-1-6 13:34


謝謝師兄的分享!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2