Board logo

標題: [散熱器] 10900X散熱器選擇問題? [打印本頁]

作者: LOGO    時間: 2021-12-31 21:42     標題: 10900X散熱器選擇問題?

屋企現時有兩個舊散熱器,一個是利民silver arrow,另一個Corsair h100iV2,有冇師兄知道啱唔啱裝,
邊個效能好啲?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2