Board logo

標題: [散熱器] 你地會唔會幫原本用12cm風扇嘅cooler上14cm扇? [打印本頁]

作者: 散熱豚    時間: 2021-1-3 09:42     標題: 你地會唔會幫原本用12cm風扇嘅cooler上14cm扇?

例如U12s , Gelid Phantom ?

有無師兄試過原12硬上14冷卻效果有無提升?
作者: wkcc105    時間: 2021-1-3 11:14

我覺得對旁邊零件可能有啲幫助
作者: sunchau    時間: 2021-1-3 14:37

唔會
最多差幾度
作者: hxhwing    時間: 2021-7-25 18:50

應該不會.... 無太大作用
作者: tolo2036    時間: 2021-7-25 19:57

例如U12s , Gelid Phantom ?

有無師兄試過原12硬上14冷卻效果有無提升?
散熱豚 發表於 2021-1-3 09:42



你換12cm Noctua NF-F12 ippc 3000 rpm
或 Noctua 14cm NF-A14 ippc 3000rpm 就會有明顯分別
不過4x db/a的噪音就不是每個人都接受到

靜 18-22db/a,有聲 26db/a,嘈 30db/a 好嘈 40db/a

參考Noctua 風扇,cooler揀用風壓大的,機箱揀風速大,睇埋噪音,就知點揀
https://noctua.at/en/products/fan





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2