標題: [散熱器] 你地會唔會幫原本用12cm風扇嘅cooler上14cm扇? [打印本頁]
作者: 散熱豚 時間: 2021-1-3 09:42 標題: 你地會唔會幫原本用12cm風扇嘅cooler上14cm扇?
例如U12s , Gelid Phantom ?
有無師兄試過原12硬上14冷卻效果有無提升?
作者: wkcc105 時間: 2021-1-3 11:14
我覺得對旁邊零件可能有啲幫助
作者: sunchau 時間: 2021-1-3 14:37
唔會
最多差幾度
作者: hxhwing 時間: 2021-7-25 18:50
應該不會.... 無太大作用
作者: tolo2036 時間: 2021-7-25 19:57
你換12cm Noctua NF-F12 ippc 3000 rpm
或 Noctua 14cm NF-A14 ippc 3000rpm 就會有明顯分別
不過4x db/a的噪音就不是每個人都接受到
靜 18-22db/a,有聲 26db/a,嘈 30db/a 好嘈 40db/a
參考Noctua 風扇,cooler揀用風壓大的,機箱揀風速大,睇埋噪音,就知點揀
https://noctua.at/en/products/fan

