作者: jda 時間: 2020-6-26 09:33 標題: 3950X + ITX 機箱 空間有限 水冷定風冷好
本帖最後由 jda 於 2020-6-26 11:01 編輯
請教大家
小弟正在考慮upgrade部舊機:
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
岩岩發現原本的NH-L9x65係頂唔順3950X
雖然AMD官網建議用280AIO或大型塔式風冷
但我個機箱係ncase m1, 最多娤到240AIO, 亦裝唔到大型塔式風冷
所以而家諗緊用邊隻好
1. Corsair H100x 240AIO
2. Noctua NH-C14S
3. Noctua NH-C14S 轉用 NH-A12x25風扇
4. Noctua NH-D9L
其實而家係唔係風同水都差唔多, 都係睇幾大隻?
上面既水同風冷係咪差唔多?
請大家俾下意見
作者: dan_dan 時間: 2020-6-26 12:04
師兄比你參考
https://youtu.be/4bdEVobyui0
作者: chris1a23 時間: 2020-6-26 12:21
ITX 就唔好上3950X了..3700X 就差唔多
作者: 鬼(?) 時間: 2020-6-26 12:57
M1既話當然係裝水冷好
如果你有心m1可以上到display加cpu自組水

可以自己去youtube 搵搵
作者: dan_dan 時間: 2020-6-26 13:12

itx 上3950x 有咩問題,只要做好對流其實無咩問題
作者: kcthomlau 時間: 2020-6-26 13:27
NCase 風冷方案係C14S, L9x65同AMD隻Prism差唔幾
3950x上240 aio吹出吧,Ncase機底抽入240 aio吹出應該夠頂3950x stock
作者: jhch1992121 時間: 2020-6-26 13:49
入BIOS 將3950X 降頻降壓行,240 AIO都頂到
作者: 123simon 時間: 2020-6-26 19:05
水冷好D
作者: arfatt 時間: 2020-6-26 19:26
ek 240mm aio 好過corsair,ek vardar evo 120ER 120mm風扇風壓有3.16mm H2O。
作者: fkjohnny 時間: 2020-6-27 00:16
請問ek 240mm aio 壓得住3950X 嗎?
作者: jda 時間: 2020-6-27 00:54
本帖最後由 jda 於 2020-6-27 00:56 編輯
似乎多師兄推水冷喎
我諗我應該都會試下用水冷
或者用corsair h100i pro xt
作者: jda 時間: 2020-6-27 00:55
corsair h100x 就比較低得2.08 mm-H2O
corsair h100i pro xt 4.2 mm-H2O 喎
作者: ~Mars~ 時間: 2020-6-27 02:48
唔同轉速唔同噪音,根本無可比性
普通 120mm 扇真係有4.2mm H2O嘅話,嘈到拆天都似
作者: jda 時間: 2020-6-27 08:35
咁如果我買h100i set慢D把風扇, 真係好熱先行最快係咪比較好?
作者: arfatt 時間: 2020-6-27 09:21
本帖最後由 arfatt 於 2020-6-27 09:25 編輯
係喎corsair h100i pro xt 把風扇勁左好多 4.2mm H2O,風扇入bios set cpu fans 63c行80%風力(2000rpm以下應該唔嘈)到75c先開100%風力就ok。
作者: wingsit 時間: 2020-6-28 23:19
NCase 風冷方案係C14S, L9x65同AMD隻Prism差唔幾
3950x上240 aio吹出吧,Ncase機底抽入240 aio吹出應該夠 ...
kcthomlau 發表於 2020-6-26 13:27
師兄肯定 Ncase 用到 C14S ???
我都係用緊 Ncase, 上官網睇過 Case Compatibility List 無提呢隻機箱.
我在官網睇住 C14S 呎吋來度位發覺應該裝唔到, 會比火牛或者顯咭頂住.
作者: kcthomlau 時間: 2020-6-29 00:04
師兄肯定 Ncase 用到 C14S ???
我都係用緊 Ncase, 上官網睇過 Case Compatibility List 無提呢隻機箱.
我 ...
wingsit 發表於 2020-6-28 23:19
我自己無試過
但見到reddit有post
https://www.reddit.com/r/sffpc/c ... mp;utm_medium=web2x
作者: wingsit 時間: 2020-6-30 10:19
哦, 原來要將把140mm風扇換左120mm先至裝到
作者: kcthomlau 時間: 2020-6-30 11:56
個人建議轉GT1850,效能真係比A扇好,就算noise normalized都係GT1850勁
作者: wingsit 時間: 2020-6-30 17:43
GT1850 係乜東東? 可否整個 spec 來睇下.
不過最大問題係個風扇扣具唔知係邊處買?
作者: killer699 時間: 2020-6-30 20:42
GT = gentle typhoon = D1225C
低速版有1450/1850/2150轉
作者: marcochl 時間: 2020-6-30 22:05
itx 上高性能CPU 當然係AIO / 自組水
水既好處係可以直接將熱風打出箱外, 令個箱唔會點積熱, 另外因為水有"煲"既過程, 意味短時間既boost 可以維持得更好, 同埋D 熱力可以慢慢吹出機箱
另外唔超既3950X 係可以比3900X 慳幾W 電....
作者: jda 時間: 2020-7-5 12:29
本帖最後由 jda 於 2020-7-5 12:30 編輯
裝好左H100i PRO XT, 但有少少問題:
三針駁底板俾水泵轉數報成4千幾五千轉
但iCue入面水泵報二千中轉, 岩岩一半
其實係有問題定係設計係咁呃個底板?
另外, iCue報個溫度是水溫嗎? idle得23.9度(有開冷氣), full load都只係高3-4度, 又係唔係正常呢?
作者: kit520520 時間: 2020-7-7 10:33
3950X你咪用arctic果隻240MM壓囉 問下A SIR有冇貨

