作者: kkksan 時間: 2019-5-30 17:05 標題: 12cm 高風壓風扇 推薦
如題,想換晒機箱3把前置風扇,請問12cm 高風壓做前置抽入 ,集思廣益,大家有咩平靚正推薦?
作者: IVXVF 時間: 2019-5-30 17:11
sony ssf21c
作者: crackong 時間: 2019-5-30 17:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkksan 時間: 2019-5-30 18:41
本帖最後由 kkksan 於 2019-5-30 18:53 編輯
又唔洗咁激動,飛機升降咁噪
,有無心水推介,真心問
作者: youarehere 時間: 2019-5-30 19:48
QF120 Performance 唔錯
作者: hihihi123hk 時間: 2019-5-30 22:34
回覆 1# kkksan
音量同風量我最接受到係 Wing 12
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: Kennn 時間: 2019-5-31 08:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2019-5-31 10:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roytam1 時間: 2019-5-31 11:48
GT3000
作者: kkksan 時間: 2019-5-31 12:19
本帖最後由 kkksan 於 2019-5-31 12:22 編輯
唔好推薦d咁貴啦
50-100左右有無好推介
作者: kcthomlau 時間: 2019-5-31 14:03
x2
作者: A君 時間: 2019-5-31 14:29
Arctic P12 PWM PST
作者: kkksan 時間: 2019-5-31 15:53
請問賣咩價錢?
作者: louis3412 時間: 2019-5-31 18:36
回復 13 #kkksan
80蚊有找
via HKEPC Reader for Android
作者: A君 時間: 2019-5-31 20:26
Arctic P12 PWM PST---$78
作者: qq200367 時間: 2019-6-1 10:12
高轉速下 只認同
GT3000
wing3
貓扇就唔好了 一定後悔
作者: kkksan 時間: 2019-6-1 12:33
安耐美(Enermax)高壓旋風 點睇
作者: kkksan 時間: 2019-6-2 14:21
有咩好推荐呢
作者: Clarkson0729 時間: 2019-6-2 15:21
GT 1850 2150 3000
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 010 時間: 2019-6-2 15:28
本帖最後由 010 於 2019-6-2 15:29 編輯
係比其他風扇大風
但唔耐用, 用到半年或1年後開始有刮到野嘅聲
間野全部可拆式扇葉全部都係咁
p.s. 用過白幅進階版&高壓電競蝠
作者: qq200367 時間: 2019-6-2 18:06
認同~ 一分錢一分貨
風量都唔係大得好多

