Board logo

標題: [散熱器] 用原裝 r5 2600x heatsink, stress test 90度以上... [打印本頁]

作者: JourneyEast    時間: 2019-5-24 16:33     標題: 用原裝 r5 2600x heatsink, stress test 90度以上...

用原裝 r5 2600x heatsink, stress test prime95,
run左幾分鐘升到90度以上...
仲要已打開左機箱,
即時關左個 prime95
平時Idle 都大約 40-45度

如果換個好d既風冷 heatsink, 有無大幫助?thx
作者: ricky118    時間: 2019-5-24 16:41

用原裝 r5 2600x heatsink, stress test prime95,
run左幾分鐘升到90度以上...
仲要已打開左機箱,
即時關 ...
JourneyEast 發表於 2019-5-24 16:33

唔超頻嘅話求其換隻4熱管塔散夠用 e.g.姑媽212 black edition或者gelid tornado

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-24 16:55

唔超頻嘅話求其換隻4熱管塔散夠用 e.g.姑媽212 black edition或者gelid tornado

via HKEPC IR Pro 3.5.2 ...
ricky118 發表於 2019-5-24 16:41



    Thx 師兄先

就係無諗過超,估唔到都熱得咁緊要
諗住慳得就慳,用原裝heatsink算,點知都係要破財
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-24 16:58

本帖最後由 JourneyEast 於 2019-5-24 17:00 編輯

請問 12cm 機箱風扇又有無推介?
一前一後,唔好超級嘈就 ok( 好少會用到 100%,簡唔中嘈下可接受)

最好無光,因有時夜晚長開,唔想比光影響到生活

Thx
作者: ricky118    時間: 2019-5-24 17:04

本帖最後由 ricky118 於 2019-5-24 17:05 編輯
請問 12cm 機箱風扇又有無推介?
一前一後,唔好超級嘈就 ok( 好少會用到 100%,簡唔中嘈下可接受)

最好 ...
JourneyEast 發表於 2019-5-24 16:58

arctic f12或者p12都夠靜 gelid silent 12都ok 呢幾隻可以上a sir到買 最緊要買啱pwm版有得喺底板bios調速就唔會點嘈

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: kcthomlau    時間: 2019-5-24 18:49

原裝散熱比L9x65更弱, 機箱通風要好
作者: killer699    時間: 2019-5-24 19:28

正常用唔會有Prime95 咁高負載
而且90度亦未必有降頻
所以有換係好d, 但唔換又唔會太大問題
作者: Odda    時間: 2019-5-24 19:41

你搵個AAA game出黎,打鋪機
睇下佢Temp幾多仲好
順面睇下佢係唔係幫你Auto 超左所以先咁高溫
作者: youarehere    時間: 2019-5-25 14:32

似係機箱通風唔好,買2把機箱風扇試下效果先
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-25 16:00

本帖最後由 JourneyEast 於 2019-5-25 21:16 編輯

Thanks 咁多位師兄意見先

剛已買及換了 coolermaster 212 black edition(加多左一把 cheap 雞舊機箱風扇落heatsink做抽出忝)
機箱前後風扇亦都換過把靚d既。

直到已家大約run 了 10min prime95,
大約 75度
同我以前果部 g4560比仲係好熱
不過已無九十幾度以上咁恐佈了
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-25 20:33

我頭先試下抽走外加果把 cheap 雞風扇(即係得原裝一把風扇),
run prime95 大約 30min, average cpu 溫度係 73.9度
兩把風扇,同樣 run 30min 就 73.7度

只係爭0.2度...
Cheap 雞風扇無乜用...
作者: youarehere    時間: 2019-5-25 20:39

我頭先試下抽走外加果把 cheap 雞風扇(即係得原裝一把風扇),
run prime95 大約 30min, average cpu 溫度 ...
JourneyEast 發表於 2019-5-25 20:33


單塔配2把扇係差2-4度咁上下,就算2把都係一樣風扇都降唔到幾多
作者: 小明    時間: 2019-5-25 22:30

回覆 11# JourneyEast


    ching你係唔係用ryzen master 睇溫度?
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-25 23:19

回覆  JourneyEast


    ching你係唔係用ryzen master 睇溫度?
小明 發表於 2019-5-25 22:30



    Ryzen master 同hwinfo64 一齊用黎睇溫度
作者: 小明    時間: 2019-5-25 23:29

回覆 14# JourneyEast
有冇溫度差?因為我用2700x 兩者都係有10度到的溫度差
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-26 08:03

回覆  JourneyEast
有冇溫度差?因為我用2700x 兩者都係有10度到的溫度差
小明 發表於 2019-5-25 23:29



    分別不大,我觀察到只爭 0.x度

師兄你 full load 時cpu 幾多度?thx
作者: 小明    時間: 2019-5-26 11:20

回覆 16# JourneyEast


  100% cpu full load ~75 度
作者: 小明    時間: 2019-5-26 11:21

但係hwinfo 就會話係8x度
作者: 小明    時間: 2019-5-26 11:27

無睇到原來ching行prime 95, 我行prime 95 大概65度到
作者: JourneyEast    時間: 2019-5-28 15:58

無睇到原來ching行prime 95, 我行prime 95 大概65度到
小明 發表於 2019-5-26 11:27



    師兄用邊款散熱器? thx!
作者: antonyhk    時間: 2019-5-28 16:13

回復 20 #JourneyEast

我2700x用Phanteks PH-TC14PE, run AIDA64 system stability test 及 memtest64, 最高都係60幾度!
作者: 小明    時間: 2019-5-29 00:25

回覆 20# JourneyEast


    id cooling frostflow + 280 cheap 雞一體水
作者: alexnh3    時間: 2019-5-29 01:12

岩岩拆左個水冷 , 裝2700X個原裝風扇 用AIDA64 燒機
最高去到85度 , 之前用水冷就6X度
作者: antonyhk    時間: 2019-5-29 11:06

回復 23 #alexnh3

我房部r5 2600 itx機仔都係用緊2700x個原裝Wraith Prism散熱器,配980Ti打3A大作都頂得順
作者: alexnh3    時間: 2019-5-29 11:23

回覆 24# antonyhk


    set左幾多風速?
我BIOS SET左標準 , 有時溫度跳一跳 , 明顯聽到風扇突然加速轉個幾下噪音
作者: antonyhk    時間: 2019-5-29 11:35

回覆  antonyhk


    set左幾多風速?
我BIOS SET左標準 , 有時溫度跳一跳 , 明顯聽到風扇突然加速轉個幾 ...
alexnh3 發表於 2019-5-29 11:23


我set手動如下:

40C - 40%
50C - 50%
60C - 60%
70C - 70%
作者: alexnh3    時間: 2019-5-29 15:15

回覆 26# antonyhk

有冇試過 粒U 由40度一野跳50幾度 , 之後明顯聽到風扇加速既噪音?
我試過SET左 手動0至70度 都係70%轉速 , 但40幾跳到50幾度 , 會聽到1~2秒到噪音
作者: antonyhk    時間: 2019-5-29 15:20

回覆  antonyhk

有冇試過 粒U 由40度一野跳50幾度 , 之後明顯聽到風扇加速既噪音?
我試過SET左 手動0至70 ...
alexnh3 發表於 2019-5-29 15:15


呢個無計,你用咩箱唔夠靜音?

因為平時粒U都係30幾度,通常上到50幾度以上都係打機,喇叭聲已蓋過左風扇聲,所以唔多覺





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2