作者: csw616472 時間: 2019-5-23 18:19 標題: 只可以安裝一把風扇應該抽出定抽入
除左火牛機背出風
只有機背可以安裝一把風扇
咁應該抽出定抽入?
via HKEPC Reader for Android
作者: Molo 時間: 2019-5-23 19:09
為甚麽唔試試那種效果好.
作者: kongshany 時間: 2019-5-25 02:52
抽出 the best
作者: 肉類切割員 時間: 2019-5-25 09:15
散熱風扇通常都係抽出,好小會抽入
作者: diegaylo 時間: 2019-5-25 23:30
本帖最後由 diegaylo 於 2019-12-5 20:12 編輯
你嫌單把風扇唔夠氣量既 加多把風扇2條線分別直駁火牛+5v 同COM 用包有膠既電線綁實固定
作者: wiiwii 時間: 2019-5-28 01:36
你都識講機背冇理由係抽入
一定係抽出架
如果係抽入咁啲熱氣咪冇訂走囉
via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056 時間: 2019-5-28 09:18
Intake airflow should always exceed exhaust
平等最好, 但如果要揀, 抽入量高過抽出更好, positive pressure is better
自己去youtube / forum睇Intake exhaust
作者: kenleung369 時間: 2019-5-28 09:25
一定係抽出,唔係積熱一定好嚴重,用工業扇抽入都無用
作者: kcthomlau 時間: 2019-5-28 11:19
純吹入鮮風同吹heat sink入熱風完全唔同
相反抽出heat sink熱風同抽出機箱風又唔同
得一把扇最好將熱源送到出風口抽出
拆開laptop睇下佢點散熱
作者: 168bbs 時間: 2019-6-3 09:44
本帖最後由 168bbs 於 2019-6-3 09:48 編輯
Intake airflow should always exceed exhaust
平等最好, 但如果要揀, 抽入量高過抽出更好, positive press ...
gn01119056 發表於 2019-5-28 09:18
Theory 啱,不過放落機箱就......
因為佢後面果個風扇位99.9% 係設計起中上部
主要係對抽出
因為主要針對返 "熱空氣向上流"
除非你將果把風扇移返去機箱前面
(果度多數風扇位設計係下面)
作者: crackong 時間: 2019-6-3 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chan930200689 時間: 2019-6-3 12:33
正常電腦應該都唔會得一把風扇? 就算真係有啲咁既機箱 我都會建議換左機箱 緊要啲 如果唔係真係太傷硬件了....
作者: scharnhorst 時間: 2019-6-3 16:18
自己試過, 電腦抽出好過抽入好多. 而風扇係箱上半抽出又比下半抽出好好多(熱空氣上升) 另外唔好吹風吹亂CPU/GPU散熱排出既熱風. 不過話就話係咁, 每個箱唔同你又得一把要試點解唔直接試下抽入抽出分別?
作者: doggiestyle 時間: 2019-6-3 19:01
我隻隻箱都係得一把風扇
全部都要掉
作者: s84292 時間: 2019-6-4 09:36
抽出散熱好,但你準備食塵(從所有孔入黎)
抽入,抽入位裝一塊隔塵網就可以降低大量進塵
如果唔係差好多度,我都係勸你抽入好
(你買得呢個箱都唔會預佢散熱好吧)
老實講與其係度問,自己抽出抽入都試一次煲機仲快仲實際
作者: s84292 時間: 2019-6-4 09:37
我相信9成廠機都係得一把機箱風扇
ITX同細箱好多都係冇多把
作者: chan930200689 時間: 2019-6-4 10:52
回覆 16# s84292
我接觸過人生第一部廠機係前面12cm 後面8cm 所以我諗一吸一出係正常??因為得一把風扇 如果真係高階機 應該真係會過熱😂😂
作者: s84292 時間: 2019-6-4 11:17
我公司果50部IBM機都係單扇, 有D 係CPU連機箱一條風道得一把風扇
高階機就唔會得兩把,我自己部機都6把14CM 吹冷排
作者: gigabyte 時間: 2019-6-4 14:45
抽出 排出機箱內熱空氣形成負壓狀態有利吸入機箱外冷空氣。

