作者: A君 時間: 2018-9-2 13:47 標題: Arctic 散熱系列
A shop 已經有售
特別推薦ARCTIC P系列風扇,同時擁有高風壓、低電、靜音效果,用於水冷散熱排,高密度散熱器效能尤其顯著。

作者: sport 時間: 2018-9-2 17:25
A sir :120 fan 幾$,幾多轉?MX2 / MX4 幾$?
作者: sport 時間: 2018-9-2 17:25
A sir :120 fan 幾$,幾多轉?MX2 / MX4 幾$?
作者: A君 時間: 2018-9-2 18:40
你指邊隻120 fan?
MX2---$45
MX4---$65
作者: etboejrb 時間: 2018-9-2 21:42
可以用舊wing +$換作者: sport 時間: 2018-9-3 03:12
唔該A-sir 係圖中P12 PWM PST 。
作者: A君 時間: 2018-9-3 13:44
因為是全球首發,官網都未有資料
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2079523&k=00c850e4b533649af6022bc200d7807d&t=1782272900&sid=1t43IlL70W

作者: sport 時間: 2018-9-3 14:03
唔怪之得去官網搵唔到資料啦!
請問幾$?
作者: A君 時間: 2018-9-3 15:21
ARCTIC P12 PWM PST 零售價$78
作者: sport 時間: 2018-9-3 15:48
唔該哂!
有現貨?
作者: A君 時間: 2018-9-3 16:39
有現貨的
作者: sport 時間: 2018-9-3 16:40
唔該哂!
作者: A君 時間: 2018-9-3 17:56
定價真係好平,希望大家多多支持
作者: bcoobcbco 時間: 2018-9-3 18:39
本帖最後由 bcoobcbco 於 2018-9-3 18:40 編輯
有冇FAN TEST 對比睇睇
仲有將來會唔會引入更多產品?
arctic accelero xtreme 顯示卡散熱器系列
作者: bibilubi 時間: 2018-9-4 11:30
用緊F14的確靜得黎又大風
via HKEPC Reader for Android
作者: lyt190 時間: 2018-9-4 12:10
樓上ching有無實物圖8下?
想換把機尾扇...
作者: s20021139 時間: 2018-9-4 12:23
本帖最後由 tonychoi 於 2018-9-5 08:43 編輯
Arctic既quality 一直都幾好, 加上個SPEC同定價, 對GELID都好大威脅
200rpm起跳咁aggressive, 分分鐘底板都認唔到咁低, pwm curve 都係直線?
做抽入/ 打cooler 唔錯
作者: bibilubi 時間: 2018-9-4 12:25
冇影相
個樣一般 黑框白扇葉
有落隔塵網 full speed 會有少少氣流聲
同 Noise Blocker比
Nosie Blocker 型d, 再靜d, 但風壓冇咁大
同埋一把Noise Blocker可以買到3把F14
via HKEPC Reader for Android
作者: A君 時間: 2018-9-4 14:15
Arctic既quality 一直都幾好, 加上個SPEC同定價, 對GELID都好大威脅
200rpm起跳咁aggressive, 分分鐘底 ...
s20021139 發表於 4/9/2018 12:23
因為Arctic主要市場在歐洲,因此產品設計都偏向靜音、節能的方向,P系列支持低於某溫度,風扇可停止運行,不過詳細就要由設計者東尼蔡解說了

作者: A君 時間: 2018-9-4 14:16
大風壓選擇P系列一流
作者: lyt190 時間: 2018-9-4 14:18
其實我想睇條線有無包膠
但睇spec做尾扇係唔係同貓頭鷹仲有一段差距?始終12cm鷹仔有直刃S扇
作者: find72 時間: 2018-9-4 16:34
應該系 除非唔系
via HKEPC Reader for Android
作者: lyt190 時間: 2018-9-4 16:36
我覺得上咩扇可以睇有無野做擋?
吹風要d力既就P(pressure)
唔洗既就F(fluid)
A sir F12幾錢?
作者: louis3412 時間: 2018-9-4 21:32
ARCTIC P12 PWM PST似乎有10年保

作者: happychanbb 時間: 2018-9-4 21:38
回覆 29# lyt190
A sir 已經update 左 Ashop方面
HKEPC Service Center--- ARCTIC 產品正式開售
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 68&pid=17359165
作者: tonychoi 時間: 2018-9-5 08:43
Arctic既quality 一直都幾好, 加上個SPEC同定價, 對GELID都好大威脅
200rpm起跳咁aggressive, 分分鐘底 ...
s20021139 發表於 2018-9-4 12:23
Spec係200 RPM起,但實際上如果你塊板可教0% PWM,佢會在0-8% PWM的時間停轉熄左。因為只有高階板先有得教0-100% PWM。所以廢事比人投訴話買返去教唔到停轉又要解釋,所以SET個200RPM在SPEC。
就係咁。
作者: tonychoi 時間: 2018-9-5 08:50
黑白葉係F系列,F=FLOW,即係屬於低轉高風量,同新的P系列唔同,P=PRESSURE,隻葉我今次花左好多時間設計左好耐同測試,利用多個橫切面同埋孤度連接成風扇葉曲面,真正做到唔洗好似其他人咁在葉上加導風骨,可以直接做到風散入直出的效果,所以唔會有導風骨的風切聲,而且打厚排都唔會點向後漏風,入晒去排度。即使冷排想做抽出/PULL MODE,效果都同吹入差唔多。
作者: tonychoi 時間: 2018-9-5 08:55
直刃S扇我都試過,真係比佢地以前的風扇明顯好左好多,尤其係耳仔挨埋去風扇1-2CM距離下,聽的風切聲低左好多。
P系風扇A SHOP有 SAMPLE,你可以上去叫A SIR試比你睇,P12 PWM PST-MAX. 1800RPM, P14-PWM PST- MAX.1700RPM,你可以拎埋你覺得好靜的風扇上去對比下,當然最好起碼有1500RPM啦,我有信心你會覺得效果會幾滿意都唔定。
作者: tonychoi 時間: 2018-9-5 09:18
本帖最後由 tonychoi 於 2018-9-5 09:21 編輯
我其實16年果時,已經離開左GELID,仲轉左行一段時候,但因為興趣同埋都算系一門專業,所以答應返左舊公司。
不過都係一樣,我唔會去評論自己工作的公司的產品好壞,大家可以自行比較同建議,如果有咩技術問題我都係會照回答的。
但就唔會答同邊隻比好唔好咁。
作者: tyee 時間: 2018-9-5 09:57
14cm做抽入, F定P適合d? 邊隻會靜d?
thanks!
作者: lyt190 時間: 2018-9-5 10:08
但又咁講!
價錢差咁遠
平一半有多做到7-8成係抵玩既
作者: A君 時間: 2018-9-5 14:11
F12--$50
作者: A君 時間: 2018-9-5 14:16
我建議P14,因為有PWM功能,吹入位有可能會好密集,有得調速較好
唔想煩就Gelid 的S14,$50好抵玩
作者: lineage33 時間: 2018-9-5 15:58
s14 抽出抽入都好?
作者: tyee 時間: 2018-9-5 16:59
thanks
之前用geild但冇乜風, 而家用緊2把wing但係比較大聲
作者: A君 時間: 2018-9-5 19:58
我認為性價比好高
作者: A君 時間: 2018-9-5 19:58
抹下佢,拎比我睇睇
作者: tyee 時間: 2018-9-5 21:54
回覆 37# A君
都舊喇, 有時間買2把換左佢
作者: zetalai 時間: 2018-9-11 17:38
即係話極地吹有翻r&d?

作者: vs2 時間: 2018-9-13 21:56
個底部系銅鍍鎳 還是本色銅? 同液態金屬會不會有腐蝕反應?
作者: EVIS 時間: 2018-9-21 20:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dsgod 時間: 2018-9-24 13:03
想問 有隔塵網係前面 用wing 14 好 還是呢隻好
via HKEPC Reader for Android
作者: A君 時間: 2018-9-24 16:52
用緊唔使換,壞左換F14、P14、(比較大風)
或
Gelid S14,平、抵用
不過以上都唔建議拎扇葉清潔
作者: dsgod 時間: 2018-9-24 17:16
好 唔該 A sir
via HKEPC Reader for Android
作者: shrimp 時間: 2018-9-25 13:16
A sir 7 pro 有貨嗎?thx
作者: A君 時間: 2018-9-25 13:43
有現貨,謝謝
作者: qq200367 時間: 2018-10-3 21:19
作者: balancetable 時間: 2018-10-4 14:13

尋日上左A shop 買左兩隻arctic F14 ,換走兩隻jetflow做抽入, 部機即刻靜左又涼左
多謝A sir推介, 性價比爆燈
作者: A君 時間: 2018-10-5 15:37
尋日上左A shop 買左兩隻arctic F14 ,換走兩隻jetflow做抽入, 部機即刻靜左又涼左
多謝A sir推介, 性價比 ...
balancetable 發表於 4/10/2018 14:13
最緊要啱用,謝謝
作者: 無法識別 時間: 2018-10-6 10:47
A sir, 如果萬由個d NAS case 係咪P 系比F 系啱用?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: A君 時間: 2018-10-6 15:05
A sir, 如果萬由個d NAS case 係咪P 系比F 系啱用?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) ...
無法識別 發表於 6/10/2018 10:47
應該係F(大風量)較好,不過P(大風壓)就有PWM,而且用少一半電~
作者: chow.cc 時間: 2018-10-7 00:11
回覆 48# balancetable
好似幾好,想買番隻
作者: takayo72 時間: 2018-10-7 11:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A君 時間: 2018-10-7 13:33
可以咁講,冷排黎講,盡可能都係吹入啦
作者: Yukchi 時間: 2019-2-27 15:19
我依家用緊CM hyper212 + wing12 led, 隻wing12 都用左一段時間,
想問下ARCTIC P12 PWM PST - 120mm 同 wing12 比較既話邊隻用黎吹cpu cooler 比較適合呢? (唔介意有冇燈
Thank you!
作者: sport 時間: 2019-2-28 02:33
我依家用緊CM hyper212 + wing12 led, 隻wing12 都用左一段時間,
想問下ARCTIC P12 PWM PST - 120mm 同 wi ...
Yukchi 發表於 2019-2-27 15:19
ARCTIC P12 PWM PST好過wing12
作者: F14 時間: 2019-2-28 10:54
A shop有冇P14 PWM PST CO?
見CO用dual ball bearing的
作者: A君 時間: 2019-2-28 22:02
我依家用緊CM hyper212 + wing12 led, 隻wing12 都用左一段時間,
想問下ARCTIC P12 PWM PST - 120mm 同 wi ...
Yukchi 發表於 27/2/2019 15:19
分別唔會大,各有長處
如果用於冷排抽風,P12會佔優些
作者: A君 時間: 2019-2-28 22:02
Arctic出太多款,選了最抵玩的
作者: tonychoi 時間: 2019-2-28 22:53
我依家用緊CM hyper212 + wing12 led, 隻wing12 都用左一段時間,
想問下ARCTIC P12 PWM PST - 120mm 同 wi ...
Yukchi 發表於 2019-2-27 15:19
WING同P系列各有長處,兩隻都係我設計,只係在不同時期的作品。
WING主打風量,P係高靜壓及集中風力設計,用來做冷排打入/抽出,機箱抽入又要風抽入得透隔塵網,老實講以呢個低噪音值做到咁我都覺得好高興,設計又進一大步,我敢話係我沈寂左兩三年後,在2018年的年度之作。
作者: tonychoi 時間: 2019-2-28 22:54
CO版貴過非CO版,除非你係高溫下7X24咁用,一般版已經好OK。
作者: comzone 時間: 2019-3-11 17:41
有ARCTIC Alpine AM4 Passive嗎?
作者: A君 時間: 2019-3-11 19:04
Sorry 並無引入
作者: mingson 時間: 2019-3-12 10:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature 時間: 2019-3-16 18:22
A sir,
請問下列散熱器貴處有售嗎?
Arctic Freezer 11 LP CPU Cooler?
若有,請問幾錢?
作者: Victor168 時間: 2019-3-18 23:31
A sir,
請問P12 PWM PST 5把有貨嗎?
作者: A君 時間: 2019-3-19 14:57
有現貨的~~
作者: A君 時間: 2019-3-19 14:59
Sorry 無入
作者: sport 時間: 2019-3-19 15:32
A sir 請問 F12 Case Fan ,F14 Case Fan 仲有冇貨?
作者: A君 時間: 2019-3-20 17:02
有貨的,謝謝
作者: sport 時間: 2019-3-20 18:45
A-sir 謝謝你 !
作者: big_nature 時間: 2019-3-21 18:24
回覆 68# A君
唔該晒!
作者: wongcc 時間: 2019-3-22 12:45
本帖最後由 wongcc 於 2019-3-22 17:59 編輯
重覆左
請del post
作者: chuen1504 時間: 2019-3-29 19:05
有冇白色版?
作者: A君 時間: 2019-3-30 16:19
只有黑色版
作者: ioio999 時間: 2019-4-8 13:45
a sir, 想問下有冇130mm高以下的散熱器賣?
via HKEPC Reader for Android
作者: A君 時間: 2019-4-9 13:21
ARCTIC Freezer 7 PRO Rev.2 9cm Fan CPU Cooler --- $168
H 127mm
作者: sport 時間: 2019-4-9 14:25
Asir 請問有冇 Freezer 33 TR?
作者: A君 時間: 2019-4-10 13:31
有現貨
作者: sport 時間: 2019-4-10 13:34
thx....
作者: zoin0000 時間: 2019-5-14 16:39
早幾日入左3把, 真心好正同靜,1000轉都好靜, 做test個時仲試過0轉速
作者: zoin0000 時間: 2019-5-14 16:46
不過D線同Gelid比明顯Gelid好睇D
作者: A君 時間: 2019-5-14 16:57
多謝支持
作者: roytam1 時間: 2019-6-18 20:51
14cm 入風吹HD用F定P好?
作者: A君 時間: 2019-6-18 21:05
P系較好
作者: kazenorin 時間: 2019-6-29 14:19
本帖最後由 kazenorin 於 2019-7-1 09:29 編輯
回覆 85# A君
求請教
用緊 NZXT H500 箱 + NH-U12A + EVGA CLC 240 一體式水冷 (比張GTX1080搭Kraken G12用),
感覺上原裝 EVGA CLC 240 既 12cm 風扇同呢個箱夾有D嘈
想換換 EVGA CLC 240 的冷排扇...
最近中左 A12x25 毒有D想全部換晒做佢
但係始終 A12x25 好貴, 而且個冷排似乎唔使咁強既扇, 同時呢個機箱唔係主要前方入風, 加幾多把前置風扇作用不大...
想睇下 Arctic 有冇 D 扇岩用?
依家配置:
由於 H500 係負壓箱, 入風既扇似乎唔可以大力過出風既扇
考慮緊買兩把扇, 唔要 EVGA 果兩把...
如果係買機箱扇既話, 就張兩把 A12x25 搬去冷排做抽氣扇 (機頂扇位係12/14cm通用)
如果買冷排風壓扇既話, 就直接取代果兩把 EVGA
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2135049&k=6c860ad096d5b0c1db15fe91a19015d9&t=1782272900&sid=1t43IlL70W

作者: roytam1 時間: 2019-7-1 14:10
ok thx
HD溫度落左5度
作者: A君 時間: 2019-7-1 17:27
回覆 A君
求請教
用緊 NZXT H500 箱 + NH-U12A + EVGA CLC 240 一體式水冷 (比張GTX1080搭Krak ...
kazenorin 發表於 29/6/2019 14:19
機箱抽風用F12、F14都得
或者就咁買2隻P12取代兩把 EVGA
作者: kazenorin 時間: 2019-7-1 23:31

作者: derekendless 時間: 2019-7-4 19:35
請問a店即係邊個網?
作者: GARY008 時間: 2019-7-4 19:41
回覆 90# derekendless
https://www.facebook.com/Topperstech/
作者: derekendless 時間: 2019-7-4 20:42
Thx ching
作者: yls 時間: 2019-8-24 17:06
Asir 12Cm靜音扇有無15mm薄扇推薦?
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: A君 時間: 2019-8-24 19:32
我得呢隻
15.8mm
Gelid SLIM 12 UV BLUE
https://www.topperstech.com/product.aspx?pid=67
作者: Kin_2012 時間: 2019-8-24 21:22
回覆 94# A君
A Sir, 請問 Freezer 33 同 Freezer 34 有咩分別 ?
另外而家賣緊幾錢?
作者: 010 時間: 2019-8-25 00:42
本帖最後由 010 於 2019-8-25 00:59 編輯
只睇數據34高度高d & 跟隻P系風扇 勁左&慳電左
以下留返比A Sir答:
導熱管位置 &
散熱鰭片前端型狀 都有點不同
作者: A君 時間: 2019-8-25 15:46
樓上答得啱,賣緊$268
作者: Kin_2012 時間: 2019-8-25 18:30
回覆 97# A君
剛去睇規格
Freezer 33 TR TDP 可以去到 200W, 高 155 mm
Freezer 34 TDP 可以去到 150W. 高 157mm
好似 Freezer 33 TR 勁 d? 因為風扇勁 d?
實際用係上黎其實係唔係差唔多?
唔好意思, 咁多問題, 因為睇規格都係估估下, 唔知實測表現, 之前 Freezer 33 測試資料齊, 34 就資料唔多.
作者: roytam1 時間: 2019-9-30 10:45
想問下風扇保養包啲乜,我有把P14用左一排冇問題,今日發現佢唔轉,拆開機箱面板發現佢可能因為公差問題,其中一塊扇葉卡左响個箱個用來裝12cm fan而凸出嘅鐵片度,扇葉根部有裂痕,主軸傾斜。
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2019-9-30 12:52
東尼SIR,咁如果我係RBG友,想打排你有冇咩建議!
而且上次你提前WING用既軸用太貴,今次用左咩軸?


