Board logo

標題: 原裝散熱膏變左咁洗唔洗換過? [打印本頁]

作者: 一男子    時間: 2017-9-18 13:36     標題: 原裝散熱膏變左咁洗唔洗換過?

用左2年半咋喎
P1110856.jpg
P1110864.jpg

圖片附件: P1110856.jpg (2017-9-18 13:36, 133.6 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012152&k=99c940fbff6b9560349898220f213beb&t=1782461141&sid=484SmFCUWl



圖片附件: P1110864.jpg (2017-9-18 13:36, 138.34 KB) / 下載次數 83
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012153&k=2617006825a6068f6c4eb8458eb266a4&t=1782461141&sid=484SmFCUWl


作者: ten123456789    時間: 2017-9-18 13:42

散熱膏頂到一年都算係咁
我用MX4真係半年左右就要加返D上去
作者: tsoi923    時間: 2017-9-18 13:45

要呀
先用棉花+酒精,抹走舊散熱膏
再"吱"一粒豆SIZE的散熱膏落CPU中間就OK
作者: macis    時間: 2017-9-18 14:27

原本唔一定要,你拆咗要換啦
作者: 一男子    時間: 2017-9-18 14:35

原本唔一定要,你拆咗要換啦
macis 發表於 2017-9-18 14:27

塊板拎左去整
作者: macis    時間: 2017-9-18 14:36

塊板拎左去整
一男子 發表於 2017-9-18 14:35


咁就無法啦。。。買silver-5啦...耐用
作者: raym123    時間: 2017-9-18 14:41

塊板拎左去整
一男子 發表於 2017-9-18 14:35


壞乜要拎去整
作者: Man@MFHK    時間: 2017-9-18 15:09

散熱膏頂到一年都算係咁
我用MX4真係半年左右就要加返D上去
ten123456789 發表於 2017-9-18 13:42

2600原裝散熱膏咁多年無搞過一直24×7玩到今年見到粒U長期高溫不下先知乾哂
作者: ivan360    時間: 2017-9-18 18:21

買支散熱膏
開過都要換
作者: 一男子    時間: 2017-9-18 19:16

IMG_1233.jpg
用呢支點睇?

圖片附件: IMG_1233.jpg (2017-9-18 19:16, 84.81 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012217&k=10929966e70835ce7a16f5346b32ee49&t=1782461141&sid=484SmFCUWl


作者: shoyuneko    時間: 2017-9-18 19:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MySuperPig    時間: 2017-9-20 02:30

反正都拆咗落黎喇,順手換埋佢
作者: raym123    時間: 2017-9-20 10:09

用呢支點睇?
一男子 發表於 2017-9-18 19:16


唔得! 我唔會好似佢幅圖咁塗, 太多了
作者: doggiestyle    時間: 2017-9-20 10:34

未拆可以唔郁佢
拆過就最好換一換
作者: macis    時間: 2017-9-20 16:49

未拆可以唔郁佢
拆過就最好換一換
doggiestyle 發表於 2017-9-20 10:34


拆過要換好D
作者: wyhui5124    時間: 2017-9-20 17:01

未拆未必要換(假如溫度正常),但一拆基本上乾唔乾都要重新清潔+換膏
作者: sport    時間: 2017-9-20 20:10

好想問吓導熱膏幾耐先要換,有冇準則?
作者: doggiestyle    時間: 2017-9-20 21:23

好想問吓導熱膏幾耐先要換,有冇準則?
sport 發表於 2017-9-20 20:10



有 D 人鐘意半年換一次
有 D 人五年都唔換一次

你鐘意幾時換都得 ,但拆過就要換
作者: sport    時間: 2017-9-20 21:34

有 D 人鐘意半年換一次
有 D 人五年都唔換一次

你鐘意幾時換都得 ,但拆過就要換 ...
doggiestyle 發表於 2017-9-20 21:23

唔該ching,我就睇熱度同清洗,才換。
作者: EVIS    時間: 2017-9-20 22:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 老婆大哂    時間: 2017-9-20 22:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2017-9-20 23:31

我4k 開蓋後真是冇眼睇… 乾X晒
EVIS 發表於 2017-9-20 10:52 PM

啲人依家重走去買intel cpu
作者: colincc228    時間: 2017-10-3 01:48

乾咗就換咗佢啦
作者: colincc228    時間: 2017-10-3 01:50

好想問吓導熱膏幾耐先要換,有冇準則?
sport 發表於 2017-9-20 20:10

其實係睇粒cpu長期係咪高溫 高溫好易整乾啲cpu膏
作者: HIKIBB    時間: 2017-10-3 18:16

加D 新既落去會一點
作者: sport    時間: 2017-10-4 12:57

咁就無法啦。。。買silver-5啦...耐用
macis 發表於 2017-9-18 14:36

silver-5 以20年歷吏out咗啦。
作者: 1個閒人    時間: 2017-10-4 13:18

本帖最後由 1個閒人 於 2017-10-4 13:23 編輯

CPU溫度冇變差,就唔使拆,
拆左就唔爭在換埋散熱膏啦
作者: macis    時間: 2017-10-4 13:35

silver-5 以20年歷吏out咗啦。
sport 發表於 2017-10-4 12:57


但耐用
作者: EVIS    時間: 2017-10-4 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis    時間: 2017-10-4 13:54

AS5 2-3 年都唔乾呢下是好既,有d 人唔識整電腦
射一下夠佢用到換機, GC 半至1年就粉 ...
EVIS 發表於 2017-10-4 13:42


AS5 我用5年都唔乾
作者: sport    時間: 2017-10-4 15:23

AS5 2-3 年都唔乾呢下是好既,有d 人唔識整電腦
射一下夠佢用到換機, GC 半至1年就粉 ...
EVIS 發表於 2017-10-4 13:42

我支GC 幾年都未乾,係咪係處理唔好?
作者: EVIS    時間: 2017-10-4 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HIKIBB    時間: 2017-10-4 16:02

GC 其實都好用

一支都唔係貴
作者: sport    時間: 2017-10-4 16:28

我用左3枝都會變粉
你是咪買左假野
唔信你咪問 tony sir
EVIS 發表於 2017-10-4 15:56

同A sir 買應該唔會有假,最近用都未變粉。
作者: maryme    時間: 2017-10-4 16:35

用左2年半咋喎
一男子 發表於 2017-9-18 13:36



    已經硬化晒,換咗佢啦
作者: jacky1d01    時間: 2017-10-4 17:11

我用緊GC-EX,唔知入面點

4770k入面用緊液金,包無死
作者: EVIS    時間: 2017-10-4 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2017-10-4 18:31

我唔是講枝野會乾,是cpu 上面果d會乾呀
EVIS 發表於 2017-10-4 18:28

噢!明白,即係搽咗上CPU到,好快會乾。
作者: EVIS    時間: 2017-10-4 18:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2017-10-4 18:59

最好一年左右換一次啦
EVIS 發表於 2017-10-4 18:55

大約一年至年半先清潔機箱,所以唔覺好乾。
作者: PT100    時間: 2017-10-6 00:28

咁就無法啦。。。買silver-5啦...耐用
macis 發表於 2017-9-18 14:36


I second you !!! My experience with AS-5 would not dry out after use for 3 years

The bad thing of it are not easy to clean only with tissue & alcohol, very sticky

But luckily I always have  contact cleaner with me
作者: makeedee    時間: 2017-11-3 07:09

高溫最大原因係塵擋風口,fan異常,例如條軸開始出事

散熱膏如果無齧heatsink可唔理
作者: KV7167    時間: 2017-11-4 13:44

拆左出黎正常已經要換過
作者: devilky88    時間: 2017-12-31 11:30

其實我每1年都會拆開換散熱膏...唔知啱唔啱
作者: MingGOR.LTD    時間: 2017-12-31 14:07

你都拆左啦 換埋佢啦 又唔係特別麻煩
作者: 林洋2    時間: 2017-12-31 19:23

其實好既散熱膏真係幾年都唔洗換,做好D防塵,我部電腦入面幾年都冇郁過過,溫度睇唔到有咩分別,成日換哩樣換果樣,裝裝拆拆,唔怪得D人話D硬件易壞
作者: lastphoenix    時間: 2018-1-9 10:10

原本唔一定要,你拆咗要換啦
macis 發表於 2017-9-18 14:27

我無理,裝返上去算
仲用到無死機
作者: ThinXdreamK    時間: 2018-1-9 10:57

塊板拎左去整
一男子 發表於 2017-9-18 14:35

其實拆出黎都照換 你都見再裝會唔夠膏
作者: wyhui5124    時間: 2018-1-9 12:10

睇相好難講D膏係點,但拆開得就一定要換,因為就咁裝番上去會有D地方有air gap,咁個散熱就會差咗,溫度會高咗,高幾多就視乎舊膏個condition
作者: Aesopm12222    時間: 2018-1-9 15:36

2018-01-09-15-33-29.jpg
我用哩隻金屬片就算拆完再裝都冇問題,又唔洗定期換,係風扇壞/積塵先要理

圖片附件: 2018-01-09-15-33-29.jpg (2018-1-9 15:33, 149.27 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2034984&k=903ff98a0ab674fcfd63073ab7934ced&t=1782461141&sid=484SmFCUWl


作者: anguslee2012    時間: 2018-1-9 21:56

唔敢拆,合埋眼當睇唔到,怕拆開就會過幾個月又會心思思再拆
作者: wcchktm    時間: 2018-1-10 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: -和也-    時間: 2018-1-10 20:21

冇咩事我都唔敢拆COOLER 廢事要補散熱膏
作者: SSII    時間: 2018-1-13 20:43

对上一次用係好多年前用as5

宜家有咩散热膏好
作者: MingGOR.LTD    時間: 2018-1-13 21:23

对上一次用係好多年前用as5

宜家有咩散热膏好
SSII 發表於 2018-1-13 20:43


A SHOP有隻散热膏幾好
作者: jxaa140488    時間: 2018-1-13 23:32

肯定要換啊....唔好話兩年半...其實半年就應該換一次
作者: 稱霸武林    時間: 2018-1-14 02:03

特然見到衣個post,醒起都應該要換散热膏了
作者: hobbya    時間: 2018-1-17 15:10

我向來唔會換 cpu 散熱膏,部機用上十年八年,壞嘅通常係 usb 頭或者 display card。
作者: eh    時間: 2018-1-23 12:48

貓頭鷹跟果枝可以頂到幾耐?
作者: alan216hk    時間: 2018-1-23 22:46

本帖最後由 alan216hk 於 2018-1-23 22:53 編輯
散熱膏頂到一年都算係咁
我用MX4真係半年左右就要加返D上去
ten123456789 發表於 2017-9-18 13:42


MX4聲稱6-7年唔駛換
我都用緊

啲普通牌子就2年換一次就差唔多, 靚牌子6-7年唔換都得.
當然前提係HeatSink同CPU未分開過
作者: ten123456789    時間: 2018-1-24 01:43

回覆 60# alan216hk


    點叫要換先
mx4個零月已經開始唔係一開始用落去既溫度
作者: doggiestyle    時間: 2018-1-30 05:27

宜家咁多 DHT
乾左會 GG 都唔出奇
作者: wing1234    時間: 2018-2-2 11:53

用呢支點睇?
一男子 發表於 2017-9-18 19:16


   
intel 原裝係膏黎?

我好耐無換個clu ,對上一次q8200 用原裝散熱,好似係貼黎。

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: andychu1995    時間: 2018-2-4 04:02

公司D廠機用左3-4年,部部D散熱膏硬到變石頭,不過部機仍然冇問題
作者: hpchoi    時間: 2018-2-18 15:58

要, 換
作者: atwy    時間: 2018-3-5 20:10

用左2年半咋喎
一男子 發表於 2017-9-18 13:36



    拆開就要換新
作者: neilyeung    時間: 2018-3-9 23:02

散熱膏要KEEP住換
作者: maximtam    時間: 2018-3-18 13:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2