作者: 一男子 時間: 2017-9-18 13:36 標題: 原裝散熱膏變左咁洗唔洗換過?
用左2年半咋喎
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012152&k=99c940fbff6b9560349898220f213beb&t=1782461141&sid=484SmFCUWl

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012153&k=2617006825a6068f6c4eb8458eb266a4&t=1782461141&sid=484SmFCUWl

作者: ten123456789 時間: 2017-9-18 13:42
散熱膏頂到一年都算係咁

我用MX4真係半年左右就要加返D上去
作者: tsoi923 時間: 2017-9-18 13:45
要呀
先用棉花+酒精,抹走舊散熱膏
再"吱"一粒豆SIZE的散熱膏落CPU中間就OK
作者: macis 時間: 2017-9-18 14:27
原本唔一定要,你拆咗要換啦
作者: 一男子 時間: 2017-9-18 14:35
塊板拎左去整
作者: macis 時間: 2017-9-18 14:36
咁就無法啦。。。買silver-5啦...耐用
作者: raym123 時間: 2017-9-18 14:41
壞乜要拎去整
作者: Man@MFHK 時間: 2017-9-18 15:09
2600原裝散熱膏咁多年無搞過一直24×7玩到今年見到粒U長期高溫不下先知乾哂
作者: ivan360 時間: 2017-9-18 18:21
買支散熱膏
開過都要換
作者: 一男子 時間: 2017-9-18 19:16
用呢支點睇?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012217&k=10929966e70835ce7a16f5346b32ee49&t=1782461141&sid=484SmFCUWl

作者: shoyuneko 時間: 2017-9-18 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MySuperPig 時間: 2017-9-20 02:30
反正都拆咗落黎喇,順手換埋佢

作者: raym123 時間: 2017-9-20 10:09
唔得! 我唔會好似佢幅圖咁塗, 太多了
作者: doggiestyle 時間: 2017-9-20 10:34
未拆可以唔郁佢
拆過就最好換一換
作者: macis 時間: 2017-9-20 16:49
拆過要換好D
作者: wyhui5124 時間: 2017-9-20 17:01
未拆未必要換(假如溫度正常),但一拆基本上乾唔乾都要重新清潔+換膏
作者: sport 時間: 2017-9-20 20:10
好想問吓導熱膏幾耐先要換,有冇準則?
作者: doggiestyle 時間: 2017-9-20 21:23
有 D 人鐘意半年換一次
有 D 人五年都唔換一次
你鐘意幾時換都得 ,但拆過就要換
作者: sport 時間: 2017-9-20 21:34
唔該ching,我就睇熱度同清洗,才換。
作者: EVIS 時間: 2017-9-20 22:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 老婆大哂 時間: 2017-9-20 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2017-9-20 23:31
啲人依家重走去買intel cpu
作者: colincc228 時間: 2017-10-3 01:48
乾咗就換咗佢啦

作者: colincc228 時間: 2017-10-3 01:50
其實係睇粒cpu長期係咪高溫 高溫好易整乾啲cpu膏
作者: HIKIBB 時間: 2017-10-3 18:16
加D 新既落去會一點
作者: sport 時間: 2017-10-4 12:57
silver-5 以20年歷吏out咗啦。
作者: 1個閒人 時間: 2017-10-4 13:18
本帖最後由 1個閒人 於 2017-10-4 13:23 編輯
CPU溫度冇變差,就唔使拆,
拆左就唔爭在換埋散熱膏啦
作者: macis 時間: 2017-10-4 13:35
但耐用
作者: EVIS 時間: 2017-10-4 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis 時間: 2017-10-4 13:54
AS5 我用5年都唔乾
作者: sport 時間: 2017-10-4 15:23
我支GC 幾年都未乾,係咪係處理唔好?
作者: EVIS 時間: 2017-10-4 15:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HIKIBB 時間: 2017-10-4 16:02
GC 其實都好用
一支都唔係貴
作者: sport 時間: 2017-10-4 16:28
同A sir 買應該唔會有假,最近用都未變粉。
作者: maryme 時間: 2017-10-4 16:35
已經硬化晒,換咗佢啦
作者: jacky1d01 時間: 2017-10-4 17:11
我用緊GC-EX,唔知入面點
4770k入面用緊液金,包無死

作者: EVIS 時間: 2017-10-4 18:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport 時間: 2017-10-4 18:31
噢!明白,即係搽咗上CPU到,好快會乾。
作者: EVIS 時間: 2017-10-4 18:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport 時間: 2017-10-4 18:59
大約一年至年半先清潔機箱,所以唔覺好乾。
作者: PT100 時間: 2017-10-6 00:28
I second you !!! My experience with AS-5 would not dry out after use for 3 years
The bad thing of it are not easy to clean only with tissue & alcohol, very sticky

But luckily I always have contact cleaner with me
作者: makeedee 時間: 2017-11-3 07:09
高溫最大原因係塵擋風口,fan異常,例如條軸開始出事
散熱膏如果無齧heatsink可唔理
作者: KV7167 時間: 2017-11-4 13:44
拆左出黎正常已經要換過
作者: devilky88 時間: 2017-12-31 11:30
其實我每1年都會拆開換散熱膏...唔知啱唔啱
作者: MingGOR.LTD 時間: 2017-12-31 14:07
你都拆左啦 換埋佢啦 又唔係特別麻煩

作者: 林洋2 時間: 2017-12-31 19:23
其實好既散熱膏真係幾年都唔洗換,做好D防塵,我部電腦入面幾年都冇郁過過,溫度睇唔到有咩分別,成日換哩樣換果樣,裝裝拆拆,唔怪得D人話D硬件易壞
作者: lastphoenix 時間: 2018-1-9 10:10
我無理,裝返上去算
仲用到無死機
作者: ThinXdreamK 時間: 2018-1-9 10:57
其實拆出黎都照換 你都見再裝會唔夠膏
作者: wyhui5124 時間: 2018-1-9 12:10
睇相好難講D膏係點,但拆開得就一定要換,因為就咁裝番上去會有D地方有air gap,咁個散熱就會差咗,溫度會高咗,高幾多就視乎舊膏個condition
作者: Aesopm12222 時間: 2018-1-9 15:36
我用哩隻金屬片就算拆完再裝都冇問題,又唔洗定期換,係風扇壞/積塵先要理
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2034984&k=903ff98a0ab674fcfd63073ab7934ced&t=1782461141&sid=484SmFCUWl

作者: anguslee2012 時間: 2018-1-9 21:56
唔敢拆,合埋眼當睇唔到,怕拆開就會過幾個月又會心思思再拆
作者: wcchktm 時間: 2018-1-10 17:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: -和也- 時間: 2018-1-10 20:21
冇咩事我都唔敢拆COOLER 廢事要補散熱膏
作者: SSII 時間: 2018-1-13 20:43
对上一次用係好多年前用as5
宜家有咩散热膏好
作者: MingGOR.LTD 時間: 2018-1-13 21:23
A SHOP有隻散热膏幾好
作者: jxaa140488 時間: 2018-1-13 23:32
肯定要換啊....唔好話兩年半...其實半年就應該換一次
作者: 稱霸武林 時間: 2018-1-14 02:03
特然見到衣個post,醒起都應該要換散热膏了
作者: hobbya 時間: 2018-1-17 15:10
我向來唔會換 cpu 散熱膏,部機用上十年八年,壞嘅通常係 usb 頭或者 display card。
作者: eh 時間: 2018-1-23 12:48
貓頭鷹跟果枝可以頂到幾耐?
作者: alan216hk 時間: 2018-1-23 22:46
本帖最後由 alan216hk 於 2018-1-23 22:53 編輯
MX4聲稱6-7年唔駛換
我都用緊
啲普通牌子就2年換一次就差唔多, 靚牌子6-7年唔換都得.
當然前提係HeatSink同CPU未分開過
作者: ten123456789 時間: 2018-1-24 01:43
回覆 60# alan216hk
點叫要換先

mx4個零月已經開始唔係一開始用落去既溫度
作者: doggiestyle 時間: 2018-1-30 05:27
宜家咁多 DHT
乾左會 GG 都唔出奇

作者: wing1234 時間: 2018-2-2 11:53
intel 原裝係膏黎?
我好耐無換個clu ,對上一次q8200 用原裝散熱,好似係貼黎。
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: andychu1995 時間: 2018-2-4 04:02
公司D廠機用左3-4年,部部D散熱膏硬到變石頭,不過部機仍然冇問題
作者: hpchoi 時間: 2018-2-18 15:58
要, 換
作者: atwy 時間: 2018-3-5 20:10
拆開就要換新
作者: neilyeung 時間: 2018-3-9 23:02
散熱膏要KEEP住換
作者: maximtam 時間: 2018-3-18 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


