標題: 想問各位ching用左tt個commandar點set風扇轉速? [打印本頁]
作者: ming1302 時間: 2017-8-16 23:16 標題: 想問各位ching用左tt個commandar點set風扇轉速?
本帖最後由 ming1302 於 2017-8-16 23:32 編輯
去bios設定過都係好嘈><
救教
cpu fan係用cm一體水
mb msi h87 g43
風扇係前2spark日食120mm 平淘佬平野
後同頂出係偉(戀)買到ge $60左右cm風扇
前頂用cm一體水跟果把抽入
機箱tt n26
