Board logo

標題: [導熱膏] GC-EX 同Cryong CP7, 用邊支好? [打印本頁]

作者: James7s    時間: 2017-8-13 07:14     標題: GC-EX 同Cryong CP7, 用邊支好?

一年前為左同部筆記本電腦做大清潔,買左支GC-Extream 用剩左一半。
買左個Cryong R1 Ultimate 跟機送左支CP7
唔知道用邊支好D?

順便分享下…原來呢個散熱器太大個… 跟機把風扇會同RAM有空間沖突……
我唯有去買把細把D的風扇裝落去……
作者: jacky1d01    時間: 2017-8-13 09:14

要買Universal先唔頂RAM
散熱膏我會用GC-EX,效果應該會比CP7好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2