作者: lion438 時間: 2017-8-10 03:16 標題: RYZEN 1700散熱求意見
事關小弟後日會出機
用RYZEN7 1700,自己會超頻
自己本身有GT1850抽出,WING14 X2抽入
同埋有隻CRYORIG H7 CPU COOLER,但心養養想試玩一體水
睇中左H1200PRO / H100I V2,可以GT1850抽出 2隻WING 14 放機頂
有冇CHING可以比下意見咁樣好冇?
定係換左其實都差唔多
用返H7慳返D錢留係其他PART算?作者: 寂寞的FSY 時間: 2017-8-10 03:26
個人認為先搞個風冷睇下係咪合乎自己心水,反正個H7的AM4 mount而家有得散賣($40,如果買果時未出AM4的話),之後先至上水都未遲
作者: waione 時間: 2017-8-20 00:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinghox2 時間: 2017-8-20 10:32
如果唔超過3.7,其實原裝風扇都夠用
via HKEPC Reader for Android
作者: may210999 時間: 2017-8-20 20:22
請問師兄,cm 212 turbo去唔去倒4GB
呢?
作者: myue 時間: 2017-8-21 21:47
yes, but it also depend on mb/cpu...
作者: andychu1995 時間: 2017-8-25 01:40
如果玩一體水冷,你塊版夠唔夠pwm port用?
作者: sport 時間: 2017-8-25 04:27
RYZEN7 1700 超頻,用H100I V2 啦

