Board logo

標題: [散熱器] GELID GX7 Rev2 有無AM4 扣具賣? [打印本頁]

作者: mannings    時間: 2017-8-6 01:09     標題: GELID GX7 Rev2 有無AM4 扣具賣?

想轉AM4,但又唔想浪費左隻GX7 Rev 2
作者: 寂寞的FSY    時間: 2017-8-6 02:39

你可以問下A sir睇下TQ4的AM4 mount用唔用到GX7 Rev2
PS. 純粹拎呢兩款HSF的LGA 2011 mount以及安裝尺吋相似作假設...
作者: A君    時間: 2017-8-8 14:01

你可以問下A sir睇下TQ4的AM4 mount用唔用到GX7 Rev2
PS. 純粹拎呢兩款HSF的LGA 2011 mount以及安裝尺吋相 ...
寂寞的FSY 發表於 6/8/2017 02:39


唔啱,爭少少
作者: mannings    時間: 2017-8-8 22:48

噢,咁我買TRANQUILLO REV. 4 算了
作者: 寂寞的FSY    時間: 2017-8-10 03:29

唔啱,爭少少
A君 發表於 2017-8-8 02:01 PM

真係可惜

噢,咁我買TRANQUILLO REV. 4 算了
mannings 發表於 2017-8-8 10:48 PM

祈求會有好心人收留





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2