Board logo

標題: [散熱器] Silverstone RVZ01-E 用唔用到AMD Wraith Max ? [打印本頁]

作者: tatkop    時間: 2017-5-29 17:12     標題: Silverstone RVZ01-E 用唔用到AMD Wraith Max ?

如題, 謝謝!
作者: 戀人未滿    時間: 2017-5-29 17:22

應該唔得, AMD Wraith Max 85mm高,
機箱得83mm
作者: tatkop    時間: 2017-5-29 17:30

回覆 2# 戀人未滿

謝謝, RYZEN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2