Board logo

標題: 新手問題關於正負壓風扇 [打印本頁]

作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-15 12:30     標題: 新手問題關於正負壓風扇

小弟係用擎天者 bw9000-w
因為之前原裝機背風扇壞左,所以更換左cm既SickleFlow 系列(12cm)既風扇替換。
(所以依家只有機前2把14cm原裝風扇同替換左既cm風扇)
問題就係摸機箱中間位置會感覺幾熱下,唔知係唔係cm風扇唔夠力抽走熱氣,定係唔夠鮮風入落機箱。
請各位師兄幫忙教路要點做。
作者: youarehere    時間: 2017-5-15 16:07

回覆 1# kelvinshing91

唔夠鮮風抽入吧
換埋機前2把14CM佢啦
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-15 16:24

回覆  kelvinshing91

唔夠鮮風抽入吧
換埋機前2把14CM佢啦
youarehere 發表於 2017-5-15 16:07



    師兄,如果要換,應該換做風壓定係風量既風扇?
作者: youarehere    時間: 2017-5-15 17:43

回覆 3# kelvinshing91

一般松箱扇係睇風量
除非你裝左好多harddisk/ 執線執得唔好
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-17 09:59

如果再裝風扇,各位師兄有冇好提議買邊隻cp值比較高,又高風量之如又唔太嘈(我打算裝機頂兩把12cm的風扇)
作者: GARY008    時間: 2017-5-17 11:11

Akasa 14cm Viper Fan X2入風 GELID Silent 14 X2出風
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-17 11:57

Akasa 14cm Viper Fan X2入風 GELID Silent 14 X2出風
GARY008 發表於 2017-5-17 11:11



    出風同入風 要買唔同型號架? 如果12cm有冇好提供?
作者: GARY008    時間: 2017-5-17 12:38

出風同入風 要買唔同型號架? 如果12cm有冇好提供?
kelvinshing91 發表於 2017-5-17 11:57


Akasa 14cm Viper Fan X2入風大D GELID Silent 14 X2其實bw9000-w頂兩把可以裝14CM慢D出風细D可做到正壓
作者: GARY008    時間: 2017-5-17 12:41

回覆 6# GARY008

係唔同型號
作者: GARY008    時間: 2017-5-17 12:51

如果真係要買12CM  GELID silent12 TC用依隻做出風
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-17 13:15

Akasa 14cm Viper Fan X2入風大D GELID Silent 14 X2其實bw9000-w頂兩把可以裝14CM慢D出風细D可做到正壓 ...
GARY008 發表於 2017-5-17 12:38



    師兄你既意思係機頂做出風用既風扇風量要低?但係我機背有個CM的風扇做出風,呢隻型號風量都幾大,係唔係調轉佢做入風?
作者: GARY008    時間: 2017-5-17 13:34

回覆 11# kelvinshing91
如果機背果把調轉佢做入風顯卡有可能會有D熱!試下效果先再調轉佢
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-23 11:26

回覆  kelvinshing91
如果機背果把調轉佢做入風顯卡有可能會有D熱!試下效果先再調轉佢 ...
GARY008 發表於 2017-5-17 13:34


師兄我以下既兩個情況既兩把風扇都係做出風。

    我咁岩借到多一把Cooler Master SickleFlow X 12cm(姐係同我依家機背裝既一樣型號)
同埋一把離牌12cm唔勁風速既扇(之所以覺得唔勁因為佢吹出黎既風好細風,同埋睇佢轉得都幾慢)
,我試過用離牌線放機背,然後我原本cm 12cm既扇轉左上去機頂,
咁既情況機箱明顯冇咁熱。

然後我試下另一個情況,就係將機頂同機背都裝cm  12cm既風扇,但係雖然風扇風速大,但係機箱變熱左,而且好明顯。

請問係唔係風速快既扇做出風冇用?要用風速慢既做出風先得?
作者: GARY008    時間: 2017-5-23 13:34

本帖最後由 GARY008 於 2017-5-23 13:41 編輯

回覆 13# kelvinshing91
其實兩個都得夏天用風速快冬天用慢風速!你買Fan Controller就唔洗煩!呵呵!
作者: keithlam2577    時間: 2017-5-23 14:30

小弟係用擎天者 bw9000-w
因為之前原裝機背風扇壞左,所以更換左cm既SickleFlow 系列(12cm)既風扇替換。
(所 ...
kelvinshing91 發表於 2017-5-15 12:30


師兄,你機箱用咗幾耐?
bw9000-w本身都係500有找
講真換兩把靚少少14cm扇都差唔多300
換過對流好啲設計新啲機箱都400 500有找
除新箱本身有風扇
多出舊風扇仲可以加落新機箱
作者: kelvinshing91    時間: 2017-5-23 16:12

師兄,你機箱用咗幾耐?
bw9000-w本身都係500有找
講真換兩把靚少少14cm扇都差唔多300
換過對流好啲設計新 ...
keithlam2577 發表於 2017-5-23 14:30



    師兄你既意思係呢個機箱對流唔好?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2