Board logo

標題: 9cm鉄線風扇扣 [打印本頁]

作者: spooky    時間: 2017-3-17 17:17     標題: 9cm鉄線風扇扣

腦場邊處有賣9cm鉄線風扇扣? 問過新高登話冇賣。
作者: A君    時間: 2017-3-17 17:25

腦場邊處有賣9cm鉄線風扇扣? 問過新高登話冇賣。
spooky 發表於 17/3/2017 17:17


你要點樣架,我手上有一對~
作者: spooky    時間: 2017-3-17 18:41

你要點樣架,我手上有一對~
A君 發表於 2017-3-17 17:25


比AVC  6熱導管散熱器用,個樣係咁,你有賣就好,唔洗淘仲要運費,如果有兩對仲好。
1703161526e95d2f804eb55f60.jpg

圖片附件: 1703161526e95d2f804eb55f60.jpg (2017-3-17 18:39, 62.91 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967724&k=c6f119a6d6ddfdc11c0647fe283d3217&t=1782194568&sid=e26WCM7Cg0


作者: A君    時間: 2017-3-19 17:38

比AVC  6熱導管散熱器用,個樣係咁,你有賣就好,唔洗淘仲要運費,如果有兩對仲好。
...
spooky 發表於 17/3/2017 18:41


我得返一對,你淘得到去淘啦
作者: spooky    時間: 2017-3-19 17:50

回覆 4# A君

一對都要,大約幾錢? 星期三嚟A Shop。
作者: tinvice    時間: 2017-3-19 18:34

本帖最後由 tinvice 於 2017-3-19 18:35 編輯




提外話...香港有無這樣的野買到....

這是貓扇15CM舊扇跟的...
我買的新版的無跟...又裝不到在12CM位...
作者: A君    時間: 2017-3-19 20:20

回覆  A君

一對都要,大約幾錢? 星期三嚟A Shop。
spooky 發表於 19/3/2017 17:50

送比你啦~
作者: spooky    時間: 2017-3-19 21:53

送比你啦~
A君 發表於 2017-3-19 20:20


多謝,你打開門口做生意,唔係幾好意思,不如星期三同你買把9cm風扇啦。
作者: A君    時間: 2017-3-20 13:55

多謝,你打開門口做生意,唔係幾好意思,不如星期三同你買把9cm風扇啦。 ...
spooky 發表於 19/3/2017 21:53


謝謝你
作者: hkjake    時間: 2017-3-20 14:51

回覆 7# A君


    A Sir你仲有冇12CM鐵線 厚風扇扣賣
我記得上次你已經教過我將 slim hero個扣屈到比厚扇用,但係我淆底唔敢屈
作者: A君    時間: 2017-3-20 16:21

回覆  A君


    A Sir你仲有冇12CM鐵線 厚風扇扣賣
我記得上次你已經教過我將 slim hero個扣屈 ...
hkjake 發表於 20/3/2017 14:51


come on
作者: spooky    時間: 2017-3-23 19:00

本帖最後由 spooky 於 2017-3-23 19:31 編輯
送比你啦~
A君 發表於 2017-3-19 20:20


我下星期三29號下午再嚟A-Shop買風扇, 今日嚟過, 不過原來A-Shop每週星期四休息!!!!
作者: hkjake    時間: 2017-3-23 20:13

回覆 12# spooky


    營業時間: 13:00-21:00 逢星期四休息

*****出發前請留意有無置頂通告*****

ching去前望多次好D,A Sir有時會收早





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2