作者: spooky 時間: 2017-3-17 17:17 標題: 9cm鉄線風扇扣
腦場邊處有賣9cm鉄線風扇扣? 問過新高登話冇賣。
作者: A君 時間: 2017-3-17 17:25
你要點樣架,我手上有一對~
作者: spooky 時間: 2017-3-17 18:41
比AVC 6熱導管散熱器用,個樣係咁,你有賣就好,唔洗淘仲要運費,如果有兩對仲好。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1967724&k=c6f119a6d6ddfdc11c0647fe283d3217&t=1782194568&sid=e26WCM7Cg0

作者: A君 時間: 2017-3-19 17:38
我得返一對,你淘得到去淘啦
作者: spooky 時間: 2017-3-19 17:50
回覆 4# A君
一對都要,大約幾錢? 星期三嚟A Shop。
作者: tinvice 時間: 2017-3-19 18:34
本帖最後由 tinvice 於 2017-3-19 18:35 編輯
提外話...香港有無這樣的野買到....
這是貓扇15CM舊扇跟的...
我買的新版的無跟...又裝不到在12CM位...
作者: A君 時間: 2017-3-19 20:20
送比你啦~
作者: spooky 時間: 2017-3-19 21:53
多謝,你打開門口做生意,唔係幾好意思,不如星期三同你買把9cm風扇啦。
作者: A君 時間: 2017-3-20 13:55
謝謝你
作者: hkjake 時間: 2017-3-20 14:51
回覆 7# A君
A Sir你仲有冇12CM鐵線 厚風扇扣賣
我記得上次你已經教過我將 slim hero個扣屈到比厚扇用,但係我淆底唔敢屈
作者: A君 時間: 2017-3-20 16:21
come on
作者: spooky 時間: 2017-3-23 19:00
本帖最後由 spooky 於 2017-3-23 19:31 編輯
我下星期三29號下午再嚟A-Shop買風扇, 今日嚟過, 不過原來A-Shop每週星期四休息!!!!
作者: hkjake 時間: 2017-3-23 20:13
回覆 12# spooky
營業時間: 13:00-21:00 逢星期四休息
*****出發前請留意有無置頂通告*****
ching去前望多次好D,A Sir有時會收早


