Board logo

標題: [風扇] Wing 12 用咗6年好嘈~~吱吱聲~~ [打印本頁]

作者: Doraclub    時間: 2016-6-17 22:14     標題: Wing 12 用咗6年好嘈~~吱吱聲~~

年幾前把Wing 12 開始間中吱吱聲, 但當時冇理到

近日發現嚴重咗, 拆開睇見到有啡色嘅物質喺軸同埋啤鈴上面, 抹走之後情況冇改善

呢個情況除咗拎返Ashop仲有冇得自己整? 因為已經過咗保大約一年

呢個post嘅換珠好似幫唔到我
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=127&tid=1685255
作者: A君    時間: 2016-6-21 15:01

你拎黎睇睇~~
作者: bei6266    時間: 2016-6-21 17:19

用左咁多年乜都番本啦
作者: 邪惡的化身    時間: 2016-6-22 18:32

你拎黎睇睇~~
A君 發表於 2016-6-21 15:01



    搭單問, 我有把wing 12 (09年買) 既電線插頭鬆左, 可否都攞比你睇睇?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2