作者: CalmDown. 時間: 2016-6-13 20:12 標題: 導熱膏問題
有無ching可以話我知去邊到買導熱膏?
成日落電腦鋪搵,都無想要果d款。
想買支maker nano都唔知去邊到買。
作者: antonyhk 時間: 2016-6-14 00:00
導熱膏名牌什牌分別唔大,無謂花太多錢
作者: danapp 時間: 2016-6-14 01:04
平平地買支就夠,其實溫度差唔多
(但唔好太cheap就係啦)
作者: boaykf 時間: 2016-6-14 01:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林洋2 時間: 2016-6-14 04:57
用差既散熱膏,用再好既散熱器都冇用
作者: Mr.Poon 時間: 2016-6-14 09:31
本帖最後由 Mr.Poon 於 2017-5-7 19:38 編輯
[留言已刪除]
作者: danny427 時間: 2016-6-14 09:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jack0608hk 時間: 2016-6-14 10:15
SSP 陽明有賣丫,
Maker Nano
Arctic Cooling MX-3
GC Extreme
而個級別既導熱膏 可能都係1-2度既分別
高 TDP CPU,大超,250WGPU用..會分別
I5 唔超,用GELID GC-2 都夠,,同maker nano冇咩分別
以上幾支都用過.
作者: antonyhk 時間: 2016-6-14 11:51
呢個post可以幫到樓主
http://www.techbang.com/posts/11 ... ial-report-2?page=1
作者: henrietta 時間: 2016-6-14 13:24
SSP 陽明有賣丫,
Maker Nano
Arctic Cooling MX-3
GC Extreme
而個級別既導熱膏 可能都係1-2度既分別
高 ...
jack0608hk 發表於 2016-6-14 10:15
GC PRO 唔錯
作者: A君 時間: 2016-6-14 14:47
SSP 陽明有賣丫,
Maker Nano
Arctic Cooling MX-3
GC Extreme
而個級別既導熱膏 可能都係1-2度既分別
高 ...
jack0608hk 發表於 14/6/2016 10:15
新出的GC-PRO效能更佳~~
作者: jack0608hk 時間: 2016-6-14 15:01
我支GELID GC-2 仲未用完...大支到佢=.=
作者: CalmDown. 時間: 2016-6-14 16:29
回覆 9# antonyhk
其實我係想知邊到有得買
作者: 利記陳 時間: 2016-6-14 16:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SGEPC 時間: 2016-6-14 21:10
回覆 12# jack0608hk
ME too ,有排用
作者: henrietta 時間: 2016-6-15 08:21
我支GC superme都未開就出在GC pro
作者: jack0608hk 時間: 2016-6-15 10:52
未開就唔好開啦~~
買支GC pro 先啦
作者: polarhei 時間: 2016-6-15 11:41
搵NANO之類, 通常一係上網訂, 一係問深水埗. 上一次我問CENTRALFIELD.但你選擇咩野都好, 如果主角例如I7-4000系列唔得用咩都假.
當然, 最好既型號,Coollaboratory,暫時只能上網訂購,同一時間,比納米鑽難用好多而且好易整壞配套.

