作者: frankieyim 時間: 2016-5-7 08:47 標題: 求Intel 4C8T i7-6700k skylake 良好散熱+靜音推介
如題~謝指教
作者: yjfoeg 時間: 2016-5-7 13:36
巨塔唔知你塞唔塞得入
一體水唔知你有冇位放冷排
唔知咩機箱,好難討論落去
作者: beenoliu 時間: 2016-5-9 03:08
我都搭單問
我用 Node 804,幾個月前喺度開箱,有人建議過我買 Noctua D14,
唔知而家仲推唔推薦呢隻,同埋有冇啲細啲慳位啲呢?
THX!
via Sony Xperia Z5 Premium
作者: danny427 時間: 2016-5-9 09:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wg7fg9aj3 時間: 2016-5-10 15:33
如果想玩超頻 最好玩水好d 嘅
唔怕大聲咪玩風
作者: Euterpe 時間: 2016-5-10 23:21
本帖最後由 Euterpe 於 2016-5-10 23:22 編輯
D15宜家我都有喇, 實地研究後
你個情況唔建議出D15/D14, 你PCI-E_1已經係插顯卡, 真係太危險
至於D15S, 中間把風扇點禁低都應該做唔倒160mm高, 又太危險
如果唔打算大超, 效能愈右愈強
212x ~ Tranquillo < Antarctica <U12S <D15S"自已中間換把12cm風扇"
就算你唔超, 都建議你手動搞一搞6700K個電壓, Auto電Full load都幾勁, 好熱

作者: beenoliu 時間: 2016-5-11 00:18
本帖最後由 beenoliu 於 2016-5-11 00:19 編輯
回覆 6# Euterpe
唔知係咪我粒 U 廢,UEFI set 4.5GHz @ Auto 就開唔到機。
有得超我梗係想再上啦,而家我係 4.3GHz @ Auto,
RAM 就 KLEVV Value Series DDR4-2133 8GBx2 -> 2800 @ 1.24V
CMD 2T 同 1T 有冇分別?
但係我手動調 Vcore 電壓之後,粒 U 好似唔識自己降頻...

