作者: akz 時間: 2016-2-26 11:08 標題: i7 3770 3.4 邊隻散熱好?
見到NZXT果隻水冷幾型, 仲有冇其他好介紹?
作者: akam7777 時間: 2016-2-27 16:45
普通一個塔式姑媽212.再開
Turbo+nonk oc 4.3(Z77)
都頂得順。
作者: akz 時間: 2016-2-27 17:48
謝CHING, 有冇水冷介紹?
作者: 冰水半糖 時間: 2016-2-27 17:51
唔係K普通都得
作者: Billy199898 時間: 2016-3-1 19:02
回覆 3# akz
corsair h80i/h100i gtx
作者: spooky 時間: 2016-3-1 21:42
本帖最後由 spooky 於 2016-3-1 21:43 編輯
唔超頻,平平地CM Hyper 103
作者: GaryHoPaPa 時間: 2016-3-9 01:27
212x
作者: boaykf 時間: 2016-3-13 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benxddx 時間: 2016-3-13 23:47
212X OK啦,完全夠
