Board logo

標題: 被動散熱 [打印本頁]

作者: LTan    時間: 2015-9-4 11:47     標題: 被動散熱

請問有冇師兄見過香港有呢類散熱器:

http://www.google.com.hk/search? ... amp;sa=N&tab=wi

邊度有呢?
唔該!
作者: 啊喂君    時間: 2015-9-4 12:26

其實你買個普通塔式/下吹  然後唔裝風扇未得

始終呢類比較易係市面見到
作者: LTan    時間: 2015-9-4 19:50

其實你買個普通塔式/下吹  然後唔裝風扇未得

始終呢類比較易係市面見到
啊喂君 發表於 2015-9-4 12:26


OK,唔該!
作者: alan11abc    時間: 2015-9-5 01:41

呢o的上淘寶定制
或五金鋪到叫人整?
作者: cck5270    時間: 2015-9-5 07:31

我I3用姑媽212
冇風扇當被動用

via HKEPC Reader for Android
作者: LTan    時間: 2015-9-5 18:15

我I3用姑媽212
冇風扇當被動用  

via HKEPC Reader for Android
cck5270 發表於 2015-9-5 07:31


Thx!
作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-5 18:26

一般塔式唔裝風扇,同真係fanless既差好多,
因為一般塔既鰭片係好密,設計上係要裝風扇,
但fanless既係無緊密,不過如果TDP夠低既話,塔式當fanless都得既
作者: newdaylow    時間: 2015-9-5 18:32

本帖最後由 newdaylow 於 2015-9-5 19:09 編輯

Silverstone 有款左右裝8cm x2 ,鐵片之間空間大d ,吾裝風扇當fanless 幾好用,香港冇貨,要淘

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=367&area=en
作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-7 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTan    時間: 2015-9-8 13:53

樓主果件係 AM1
一般果 D 應該裝唔到..
糖蓮子 發表於 2015-9-7 00:46


多謝師兄提醒!
作者: vv123    時間: 2015-9-11 16:25

樓主你嗰粒係乜野u, 唔係粒粒都可以被動散熱噃⋯
作者: LTan    時間: 2015-9-11 19:31

樓主你嗰粒係乜野u, 唔係粒粒都可以被動散熱噃⋯
vv123 發表於 2015-9-11 16:25


其實係想砌新機,U未定,本來有D想用AM1,不過而家多數會用被動散熱嘅N3150, N3700之類。
多謝提點。
作者: Chick    時間: 2015-9-11 23:40

回覆 12# LTan
AM1咁整都勉勉強強OK(6cm風扇=2600rpm)
IMG_3220.JPG
不過AM1嘅效能真係.......

圖片附件: IMG_3220.JPG (2015-9-11 23:39, 128.72 KB) / 下載次數 134
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825905&k=02992dd2b669edeb865fab199d3bb26c&t=1782217693&sid=tbvvk69sn


作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-12 02:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2015-9-12 07:24

回覆 14# 糖蓮子
有mod過
IMG_3226.JPG

圖片附件: IMG_3226.JPG (2015-9-12 07:23, 119.37 KB) / 下載次數 142
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1826006&k=0f9466de11601238652c1c40d84d492e&t=1782217693&sid=tbvvk69sn


作者: lamhoifung    時間: 2015-9-12 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-12 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2015-9-12 23:10

回覆 17# 糖蓮子
唔係咁難,我只有手攢同方角剪
作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-12 23:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTan    時間: 2015-9-14 19:17

咁唔係人人都做到
糖蓮子 發表於 2015-9-12 17:53


同意!高手先至做到。
作者: kkksan    時間: 2015-9-15 19:48

淘寶又平又多款
作者: joiop    時間: 2015-9-15 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2015-9-15 21:48

回覆 22# joiop
貪得意啫,講唔上咩作品
作者: joiop    時間: 2015-9-15 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2015-9-15 23:58

回覆 24# joiop
失敗之作,轉咗FM2+都係有啲overheat





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2