作者: LTan 時間: 2015-9-4 11:47 標題: 被動散熱
請問有冇師兄見過香港有呢類散熱器:
http://www.google.com.hk/search? ... amp;sa=N&tab=wi
邊度有呢?
唔該!
作者: 啊喂君 時間: 2015-9-4 12:26
其實你買個普通塔式/下吹 然後唔裝風扇未得
始終呢類比較易係市面見到
作者: LTan 時間: 2015-9-4 19:50
OK,唔該!
作者: alan11abc 時間: 2015-9-5 01:41
呢o的上淘寶定制
或五金鋪到叫人整?
作者: cck5270 時間: 2015-9-5 07:31
我I3用姑媽212
冇風扇當被動用
via HKEPC Reader for Android
作者: LTan 時間: 2015-9-5 18:15
Thx!
作者: 戀人未滿 時間: 2015-9-5 18:26
一般塔式唔裝風扇,同真係fanless既差好多,
因為一般塔既鰭片係好密,設計上係要裝風扇,
但fanless既係無緊密,不過如果TDP夠低既話,塔式當fanless都得既
作者: newdaylow 時間: 2015-9-5 18:32
本帖最後由 newdaylow 於 2015-9-5 19:09 編輯
Silverstone 有款左右裝8cm x2 ,鐵片之間空間大d ,吾裝風扇當fanless 幾好用,香港冇貨,要淘
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=367&area=en
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-7 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTan 時間: 2015-9-8 13:53
多謝師兄提醒!
作者: vv123 時間: 2015-9-11 16:25
樓主你嗰粒係乜野u, 唔係粒粒都可以被動散熱噃⋯
作者: LTan 時間: 2015-9-11 19:31
其實係想砌新機,U未定,本來有D想用AM1,不過而家多數會用被動散熱嘅N3150, N3700之類。
多謝提點。
作者: Chick 時間: 2015-9-11 23:40
回覆 12# LTan
AM1咁整都勉勉強強OK(6cm風扇=2600rpm)
不過AM1嘅效能真係.......
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1825905&k=02992dd2b669edeb865fab199d3bb26c&t=1782217693&sid=tbvvk69sn

作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-12 02:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick 時間: 2015-9-12 07:24
回覆 14# 糖蓮子
有mod過
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1826006&k=0f9466de11601238652c1c40d84d492e&t=1782217693&sid=tbvvk69sn

作者: lamhoifung 時間: 2015-9-12 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-12 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick 時間: 2015-9-12 23:10
回覆 17# 糖蓮子
唔係咁難,我只有手攢同方角剪
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-12 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTan 時間: 2015-9-14 19:17
同意!高手先至做到。
作者: kkksan 時間: 2015-9-15 19:48
淘寶又平又多款
作者: joiop 時間: 2015-9-15 19:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick 時間: 2015-9-15 21:48
回覆 22# joiop
貪得意啫,講唔上咩作品
作者: joiop 時間: 2015-9-15 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick 時間: 2015-9-15 23:58
回覆 24# joiop


