Board logo

標題: [風扇] 箱已開 - 機箱扇s - 上機照 [打印本頁]

作者: Maze    時間: 2015-7-11 11:25     標題: 箱已開 - 機箱扇s - 上機照

本帖最後由 Maze 於 2015-7-12 03:06 編輯

開"箱"    今晚返到屋企上機

IMG_6736.JPG

排排坐, 食粉果
IMG_6737.JPG

開箱了, 白扇正側面兩睇, 黑扇求其睇XD
IMG_6769.JPG
IMG_6770.JPG

IMG_6771.JPG

上機照~
IMG_6773.JPG

EEE? 點解機箱底把FAN係抽出唔係抽入既??
IMG_6775.JPG

嘿... 我好無聊地買了3隻唔同色的LED FAN, 3把著晒 & 個別著燈圖
紅白藍
IMG_6776.JPG


IMG_6779.JPG


IMG_6777.JPG


IMG_6780.JPG

全著AGAIN
IMG_6781.JPG

咁機箱底點解要抽出? 因為我要佢正面既LED效果
IMG_6782.JPG
IMG_6783.JPG

FAN速唔同視覺效果都有差別
https://www.youtube.com/watch?v=_NgHa8HsPIM


PS: 不問效能, 自求開心

圖片附件: IMG_6736.JPG (2015-7-11 11:23, 97.8 KB) / 下載次數 215
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808402&k=3ffc9877a731a86bbe6d056be5228c5e&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6737.JPG (2015-7-11 11:23, 128.15 KB) / 下載次數 248
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808403&k=75acabc803dd228e04f7a26b0e3e9272&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6769.JPG (2015-7-12 02:57, 105.73 KB) / 下載次數 229
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808807&k=26b8b7c1001f2418d961c9eea762d8c5&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6770.JPG (2015-7-12 02:57, 77.37 KB) / 下載次數 255
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808808&k=fbc99e704469428de263a9548f6d20de&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6771.JPG (2015-7-12 02:57, 127.7 KB) / 下載次數 227
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808809&k=a9ac4de9f40df7bb625c45981e642d34&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6773.JPG (2015-7-12 02:57, 123.41 KB) / 下載次數 230
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808810&k=f1743e7b103b65951de03b7cde254eeb&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6775.JPG (2015-7-12 02:57, 91.25 KB) / 下載次數 215
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808811&k=a9e5d3a06bb52bec25a527e0ef34a058&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6776.JPG (2015-7-12 02:57, 120.08 KB) / 下載次數 219
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808812&k=3222500e0d6b7c4a7261d5f79b166e20&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6777.JPG (2015-7-12 02:57, 122.85 KB) / 下載次數 224
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808813&k=82eca8c96cd4078f0b4bbb9afbe23971&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6779.JPG (2015-7-12 02:57, 99.75 KB) / 下載次數 214
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808814&k=c5446a3fc7cebabd6e10ef0654689191&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6780.JPG (2015-7-12 02:57, 116.81 KB) / 下載次數 231
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808815&k=b06df0b57a9800132237264b7d5ba362&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6781.JPG (2015-7-12 02:57, 102.96 KB) / 下載次數 241
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808816&k=cb7cb800a707de10cb0d23ee89e273de&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6782.JPG (2015-7-12 02:57, 115.19 KB) / 下載次數 211
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808817&k=1555cefd391ef8c4ae46c960f1fec51e&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY



圖片附件: IMG_6783.JPG (2015-7-12 02:57, 110.4 KB) / 下載次數 242
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808818&k=c899842c0ddf9b8ce05275abbef992a8&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY


作者: DirtyBear    時間: 2015-7-11 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feli    時間: 2015-7-11 11:41

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Maze    時間: 2015-7-11 11:48

回覆  Maze


    等睇嘢!
DirtyBear 發表於 2015-7-11 11:31



搵得幾辛苦先搵到呢隻xdd
spectre pro pwm - 有純白色, 冇LED
spectre pro led - 半透明有led
最後被我搵到佢 spectre pro all white led - 純白色有led (不過冇左pwm)
好p_k點解佢唔出純白色有led有pwm sosad....
3x 140mm , 2把換110I GT 冷排, 1把換機箱背抽出 (現用緊CORSIAR AF 140 LED)
3把FAN我買左唔同色

另外果把係120mm 機底抽入純玩野加的
作者: DirtyBear    時間: 2015-7-11 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlorhk    時間: 2015-7-11 12:30

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Maze    時間: 2015-7-11 12:37

回覆  Maze


依家揾扇真辛苦
同你一樣如果Riing 有PWM咁就perfect
我都開咗post 亮燈:titte ...
DirtyBear 發表於 2015-7-11 12:10



    去睇睇先
作者: kai魂”    時間: 2015-7-11 12:58

小弟唔識野....上網查完都唔知牌子中文名係乜

好似叫火鳥?
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-7-11 16:56

小弟唔識野....上網查完都唔知牌子中文名係乜

好似叫火鳥?
kai魂” 發表於 2015-7-11 12:58



    黎隻係黑雞牌....機箱見得多風扇未見過~
作者: Maze    時間: 2015-7-12 08:59

小弟唔識野....上網查完都唔知牌子中文名係乜

好似叫火鳥?
kai魂” 發表於 2015-7-11 12:58



BITFENIX - 火鳥科技
http://www.bitfenix.com/global/ct/about/

LEPA - 利豹
http://www.lepatek.com/chi/about/
作者: DirtyBear    時間: 2015-7-12 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feli    時間: 2015-7-12 11:42

呢個網真係好毒呀
以前成日覺得風扇既野最緊要夠靜同夠涼, 洗鬼有燈咩
電腦既野最緊要夠快打到機, 洗鬼買個咁靚既機箱咩,
而家成日心思思想換晒佢
作者: DirtyBear    時間: 2015-7-12 11:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maze    時間: 2015-7-12 12:54

呢個網真係好毒呀
以前成日覺得風扇既野最緊要夠靜同夠涼, 洗鬼有燈咩
電腦既野最緊要夠快打到機,  ...
feli 發表於 2015-7-12 11:42



    咁靜有咩用, 冷氣機既聲已蓋過一切
作者: feli    時間: 2015-7-12 13:31

回覆 14# Maze


    咁又唔係咁講呀, D分體真係好靜
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-12 15:22

哇原來係MAZE兄傑作, 正呀!!我成日想搵D又靚又靜既LED FAN但合心水好小...!而家先見你既文, 你全都係亞媽信入手? 甘都幾方便唔駛分開同廠訂啊! THX THX
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-12 15:23

回覆 12# feli

唔係架...有燈正好多及當玩過有側版機箱番唔到轉頭
作者: CMZ    時間: 2015-7-12 18:51

"火鳥"以前響 Lixke 見過, 唔知依家佢哋仲有冇入呢?

底嗰把十足一個開著咗嘅火爐, 可以擺隻鑊上去
我都鐘意部機見紅

LED effect 響吹出嗰邊嘅風扇好似近乎 0 , 最多叫做2面都有
唔知有冇推介呢?
作者: Maze    時間: 2015-7-12 19:11

哇原來係MAZE兄傑作, 正呀!!我成日想搵D又靚又靜既LED FAN但合心水好小...!而家先見你既文, 你全都係亞媽信 ...
Lovecloud 發表於 2015-7-12 15:22



    thanks for watching ~
yes Amazon  夠晒方便
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-12 21:20

thanks for watching ~
yes Amazon  夠晒方便
Maze 發表於 2015-7-12 19:11


越睇越正~~~話時話C兄你自己覺得白色定藍色效果會好D?
因為隻隻LED FAN唔同規格轉起上來唔同FEEL
作者: Maze    時間: 2015-7-12 21:52

越睇越正~~~話時話C兄你自己覺得白色定藍色效果會好D?
因為隻隻LED FAN唔同規格轉起上來唔同FEEL  ...
Lovecloud 發表於 2015-7-12 21:20



    各有各好XD 你上佢網睇, 超多款

我睇中既係 白色扇
作者: wilson030    時間: 2015-7-12 22:17

啲白色FAN好靚
作者: SIMONSKY12    時間: 2015-7-12 22:43

想問下底板唔夠位插
買個3PIN 1開2係咪就OK?
CHECK轉數係咪都會分開2個?
作者: wilson030    時間: 2015-7-12 22:54

想問下底板唔夠位插
買個3PIN 1開2係咪就OK?
CHECK轉數係咪都會分開2個?
SIMONSKY12 發表於 2015-7-12 22:43

唔好以分開調速
set左9v 兩把都會係行9v
作者: AL131    時間: 2015-7-13 00:19

雖然外觀好靚
但個箱嚴重負壓
作者: SIMONSKY12    時間: 2015-7-13 01:43

唔好以分開調速
set左9v 兩把都會係行9v
wilson030 發表於 2015-7-12 22:54



想問下如果買大4pin轉小3pin 插FAN
直接係火牛拎電 係咪插下面呢到果?

作者: wilson030    時間: 2015-7-13 02:00

想問下如果買大4pin轉小3pin 插FAN
直接係火牛拎電 係咪插下面呢到果?
SIMONSKY12 發表於 2015-7-13 01:43

係插molex頭
會長行12V.姐係全速
作者: SIMONSKY12    時間: 2015-7-13 07:40

係插molex頭
會長行12V.姐係全速
wilson030 發表於 2015-7-13 02:00

係咪呢個??
作者: wilson030    時間: 2015-7-13 09:06

係咪呢個??
SIMONSKY12 發表於 2015-7-13 07:40

yes
作者: Clarepiatt    時間: 2015-7-13 09:41

好閃,開箱支持
作者: Maze    時間: 2015-7-13 09:53

啲白色FAN好靚
wilson030 發表於 2015-7-12 22:17



    yes, 完全吸晴 燈唔燈已經係其次 (原本找唔到有燈,是打算買白色PWM, LAST MIN找到)
作者: Maze    時間: 2015-7-13 09:56

本帖最後由 Maze 於 2015-7-13 09:58 編輯
想問下底板唔夠位插
買個3PIN 1開2係咪就OK?
CHECK轉數係咪都會分開2個?
SIMONSKY12 發表於 2015-7-12 22:43



FAN可以直接駁DC OR 駁底板
底板時你可以用分插1個FAN插位, 用分插駁2個

我因為用M7F, 夠晒位直駁底板 (有CPU FAN, CPU OPT, CHA FAN 1A,1B,2A,2B,3A,3C)
個箱原本的2個前抽入係駁上case再駁psu拿電, 不過我將佢插左係1a,2a, 抽出就插3a
個"火爐" 因為太低轉速會唔著燈, 所以駁去箱, 個箱有風扇制可以調速
作者: Maze    時間: 2015-7-13 09:57

雖然外觀好靚
但個箱嚴重負壓
AL131 發表於 2015-7-13 00:19



    why? 受咩壓?
作者: kai魂”    時間: 2015-7-13 12:29

回覆 33# Maze

我諗佢係指機箱底果個風扇做抽出負左壓掛
作者: Maze    時間: 2015-7-13 12:31

回覆  Maze

我諗佢係指機箱底果個風扇做抽出負左壓掛
kai魂” 發表於 2015-7-13 12:29



    -0-如果係咁冇咩影響啦...慢轉ONLY
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-13 13:13

本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-13 13:18 編輯
各有各好XD 你上佢網睇, 超多款

我睇中既係 白色扇
Maze 發表於 2015-7-12 21:52


我睇來睇去都係同CHING一樣, 白色身但有COLOR 既LED最合心水
反而有無PWN就不大介意, 反正開行冷氣中, 仲係外觀為主優先, 呢個款幾得人歡心
出邊的多睇到慣晒引唔起動力想換, 呢隻反而撩起小弟鋪癮, 謝謝MAZE兄好野推介先~~
CHING都M7F我又係甘就正照抄囉. THX
作者: Maze    時間: 2015-7-13 13:31

呢2隻都不錯


http://www.amazon.com/dp/B00ZWLY ... x&dra_ohs=48-72


http://www.amazon.com/Lepa-BOL-Q ... AWHQ56XWZ73T3XPBZ92
作者: Maze    時間: 2015-7-13 13:32

我睇來睇去都係同CHING一樣, 白色身但有COLOR 既LED最合心水
反而有無PWN就不大介意, 反正開行 ...
Lovecloud 發表於 2015-7-13 13:13



    GOGOGO 去馬
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-13 13:59

本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-13 14:15 編輯
GOGOGO 去馬
Maze 發表於 2015-7-13 13:32


會的囉, 哈哈 YEAH
AMAZON多選擇
小弟之前試過GELID全綠但效果麻麻地都都係其他COLOR正D好似...
作者: Maze    時間: 2015-7-13 15:46

會的囉, 哈哈 YEAH
AMAZON多選擇
小弟之前試過GELID全綠但效果麻麻地都都係其他COLOR正D好似... ...
Lovecloud 發表於 2015-7-13 13:59



    火雞呢隻白扇好覺得比白蝠靚好多
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-14 17:00

火雞呢隻白扇好覺得比白蝠靚好多
Maze 發表於 2015-7-13 15:46


我都覺得係啊, 但如果佢採用半透明彩就會唔會仲CUTE D呢?
作者: Maze    時間: 2015-7-14 19:05

我都覺得係啊, 但如果佢採用半透明彩就會唔會仲CUTE D呢?
Lovecloud 發表於 2015-7-14 17:00

我就係唔想要半透明先差點買無燈

http://www.bitfenix.com/global/c ... tre-pro-led#gallery


(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-15 00:04

我就係唔想要半透明先差點買無燈




(Sent from HKEPC iPhone app)
Maze 發表於 2015-7-14 19:05


唔該晒MAZE兄, 就甘睇還可以唔通到現場裝左係無甘好睇架?....驚驚...
作者: Maze    時間: 2015-7-15 09:38

唔該晒MAZE兄, 就甘睇還可以唔通到現場裝左係無甘好睇架?....驚驚...
Lovecloud 發表於 2015-7-15 00:04



    -0-點解會咁理解? 係我想要白雪雪呀, 我個CASE都係白雪雪架麻
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-15 15:41

本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-15 15:42 編輯
-0-點解會咁理解? 係我想要白雪雪呀, 我個CASE都係白雪雪架麻
Maze 發表於 2015-7-15 09:38


OIC,....我睇漏了SORRY 原來你個CASE係白色係唔係CORSAIR箱?
甘真係白色身FAN外鼓先好睇...同道中人乎??
BUT呢半透明又好白色又好都收貨
同係主要佢轉起上來既光正唔正先係先決條件...呢隻BRAND有得諗架
作者: Maze    時間: 2015-7-15 17:57

OIC,....我睇漏了SORRY  原來你個CASE係白色係唔係CORSAIR箱?
甘真係白色身FAN外鼓先好睇...同道 ...
Lovecloud 發表於 2015-7-15 15:41



我之前用HAF912A黑色的

今次都打算買黑CASE配紅燈, 不過女王大人揀白色送~ 咁我當然好欣然接受
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 8854&highlight=
作者: Lovecloud    時間: 2015-7-16 00:07

我之前用HAF912A黑色的

今次都打算買黑CASE配紅燈, 不過女王大人揀白色送~ 咁我當然好欣然接受
...
Maze 發表於 2015-7-15 17:57


哈, 正, 女友送識搵CORSAIR 450T? 白色箱我都用緊
就係貪佢靚仔及可以2邊側門可以就甘打開方便換件, 正又好用
不過甘就真係用番白色FAN先夾....
作者: Maze    時間: 2015-7-16 10:44

哈, 正, 女友送識搵CORSAIR 450T? 白色箱我都用緊
就係貪佢靚仔及可以2邊側門可以就甘打開方便換件, 正又 ...
Lovecloud 發表於 2015-7-16 00:07



    760T
作者: heathung    時間: 2015-7-24 00:32

我想問下師兄火牛果d線 係咩線黎 邊到有得買?
作者: sry888    時間: 2015-7-24 21:05

唔講唔得,這是我見過最靚嘅扇。
效果如何已不重要了。
作者: Maze    時間: 2015-7-24 21:17

本帖最後由 Maze 於 2015-7-24 23:19 編輯
我想問下師兄火牛果d線 係咩線黎 邊到有得買?
heathung 發表於 2015-7-24 00:32

淘寶訂,我叫alan兄幫手訂的
5百幾
如果想買牌子可以上corsair 官網or Amazon 訂佢d線

Or

http://cablemod.com/
搵佢美國seller website 經集運返啦,呢隻線又係好正


Or 有d 師兄 自己dyi... 我就唔識加唔想識XD

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Maze    時間: 2015-7-24 21:18

唔講唔得,這是我見過最靚嘅扇。
效果如何已不重要了。
sry888 發表於 2015-7-24 21:05

Thanks
呢個係我買佢既原因

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sry888    時間: 2015-7-24 21:28

Thanks
呢個係我買佢既原因

(Sent from HKEPC iPhone app)
Maze 發表於 2015-7-24 21:18


大家一樣有品味啊!
作者: Maze    時間: 2015-7-24 21:42

本帖最後由 Maze 於 2015-7-24 23:19 編輯

APPS DELAY
作者: heathung    時間: 2015-7-24 22:42

回覆 51# Maze


    淘寶搵 應該打咩key word?
作者: Maze    時間: 2015-7-24 23:18

回覆  Maze


    淘寶搵 應該打咩key word?
heathung 發表於 2015-7-24 22:42



    https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=7#detail


作者: heathung    時間: 2015-7-25 02:25

回覆 56# Maze


    唔該晒師兄
作者: weatherboy    時間: 2015-7-25 08:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2