作者: Maze 時間: 2015-7-11 11:25 標題: 箱已開 - 機箱扇s - 上機照
本帖最後由 Maze 於 2015-7-12 03:06 編輯
開"箱"
今晚返到屋企上機
排排坐, 食粉果
開箱了, 白扇正側面兩睇, 黑扇求其睇XD
上機照~
EEE? 點解機箱底把FAN係抽出唔係抽入既??
嘿... 我好無聊地買了3隻唔同色的LED FAN, 3把著晒 & 個別著燈圖
紅白藍
紅
白
藍
全著AGAIN
咁機箱底點解要抽出? 因為我要佢正面既LED效果
FAN速唔同視覺效果都有差別
https://www.youtube.com/watch?v=_NgHa8HsPIM
PS: 不問效能, 自求開心
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808402&k=3ffc9877a731a86bbe6d056be5228c5e&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808403&k=75acabc803dd228e04f7a26b0e3e9272&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808807&k=26b8b7c1001f2418d961c9eea762d8c5&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808808&k=fbc99e704469428de263a9548f6d20de&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808809&k=a9ac4de9f40df7bb625c45981e642d34&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808810&k=f1743e7b103b65951de03b7cde254eeb&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808811&k=a9e5d3a06bb52bec25a527e0ef34a058&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808812&k=3222500e0d6b7c4a7261d5f79b166e20&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808813&k=82eca8c96cd4078f0b4bbb9afbe23971&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808814&k=c5446a3fc7cebabd6e10ef0654689191&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808815&k=b06df0b57a9800132237264b7d5ba362&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808816&k=cb7cb800a707de10cb0d23ee89e273de&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808817&k=1555cefd391ef8c4ae46c960f1fec51e&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808818&k=c899842c0ddf9b8ce05275abbef992a8&t=1782093337&sid=8yCOnrnRY

作者: DirtyBear 時間: 2015-7-11 11:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feli 時間: 2015-7-11 11:41
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Maze 時間: 2015-7-11 11:48
搵得幾辛苦先搵到呢隻xdd
spectre pro pwm - 有純白色, 冇LED
spectre pro led - 半透明有led
最後被我搵到佢 spectre pro all white led - 純白色有led (不過冇左pwm)
好p_k點解佢唔出純白色有led有pwm sosad....
3x 140mm , 2把換110I GT 冷排, 1把換機箱背抽出 (現用緊CORSIAR AF 140 LED)
3把FAN我買左唔同色
另外果把係120mm 機底抽入純玩野加的
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-11 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlorhk 時間: 2015-7-11 12:30
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Maze 時間: 2015-7-11 12:37
作者: kai魂” 時間: 2015-7-11 12:58
小弟唔識野....上網查完都唔知牌子中文名係乜
好似叫火鳥?
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2015-7-11 16:56
黎隻係黑雞牌....機箱見得多風扇未見過~
作者: Maze 時間: 2015-7-12 08:59
BITFENIX - 火鳥科技
http://www.bitfenix.com/global/ct/about/
LEPA - 利豹
http://www.lepatek.com/chi/about/
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-12 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feli 時間: 2015-7-12 11:42
呢個網真係好毒呀

以前成日覺得風扇既野最緊要夠靜同夠涼, 洗鬼有燈咩
電腦既野最緊要夠快打到機, 洗鬼買個咁靚既機箱咩,
而家成日心思思想換晒佢
作者: DirtyBear 時間: 2015-7-12 11:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maze 時間: 2015-7-12 12:54
咁靜有咩用, 冷氣機既聲已蓋過一切
作者: feli 時間: 2015-7-12 13:31
回覆 14# Maze
咁又唔係咁講呀, D分體真係好靜
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-12 15:22
哇原來係MAZE兄傑作, 正呀!!我成日想搵D又靚又靜既LED FAN但合心水好小...!而家先見你既文, 你全都係亞媽信入手? 甘都幾方便唔駛分開同廠訂啊! THX THX
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-12 15:23
回覆 12# feli
唔係架...有燈正好多及當玩過有側版機箱番唔到轉頭

作者: CMZ 時間: 2015-7-12 18:51
"火鳥"以前響 Lixke 見過, 唔知依家佢哋仲有冇入呢?
底嗰把十足一個開著咗嘅火爐, 可以擺隻鑊上去
我都鐘意部機見紅
LED effect 響吹出嗰邊嘅風扇好似近乎 0 , 最多叫做2面都有
唔知有冇推介呢?
作者: Maze 時間: 2015-7-12 19:11
thanks for watching ~
yes Amazon 夠晒方便
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-12 21:20
越睇越正~~~話時話C兄你自己覺得白色定藍色效果會好D?
因為隻隻LED FAN唔同規格轉起上來唔同FEEL
作者: Maze 時間: 2015-7-12 21:52
各有各好XD 你上佢網睇, 超多款
我睇中既係 白色扇
作者: wilson030 時間: 2015-7-12 22:17
啲白色FAN好靚
作者: SIMONSKY12 時間: 2015-7-12 22:43
想問下底板唔夠位插
買個3PIN 1開2係咪就OK?
CHECK轉數係咪都會分開2個?
作者: wilson030 時間: 2015-7-12 22:54
唔好以分開調速
set左9v 兩把都會係行9v
作者: AL131 時間: 2015-7-13 00:19
雖然外觀好靚
但個箱嚴重負壓
作者: SIMONSKY12 時間: 2015-7-13 01:43
想問下如果買大4pin轉小3pin 插FAN
直接係火牛拎電 係咪插下面呢到果?

作者: wilson030 時間: 2015-7-13 02:00
係插molex頭
會長行12V.姐係全速
作者: SIMONSKY12 時間: 2015-7-13 07:40

係咪呢個??
作者: wilson030 時間: 2015-7-13 09:06
yes
作者: Clarepiatt 時間: 2015-7-13 09:41
好閃,開箱支持
作者: Maze 時間: 2015-7-13 09:53
yes, 完全吸晴
作者: Maze 時間: 2015-7-13 09:56
本帖最後由 Maze 於 2015-7-13 09:58 編輯
FAN可以直接駁DC OR 駁底板
底板時你可以用分插1個FAN插位, 用分插駁2個
我因為用M7F, 夠晒位直駁底板 (有CPU FAN, CPU OPT, CHA FAN 1A,1B,2A,2B,3A,3C)
個箱原本的2個前抽入係駁上case再駁psu拿電, 不過我將佢插左係1a,2a, 抽出就插3a
個"火爐" 因為太低轉速會唔著燈, 所以駁去箱, 個箱有風扇制可以調速
作者: Maze 時間: 2015-7-13 09:57
why? 受咩壓?
作者: kai魂” 時間: 2015-7-13 12:29
回覆 33# Maze
我諗佢係指機箱底果個風扇做抽出負左壓掛
作者: Maze 時間: 2015-7-13 12:31
-0-如果係咁冇咩影響啦...慢轉ONLY
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-13 13:13
本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-13 13:18 編輯
我睇來睇去都係同CHING一樣, 白色身但有COLOR 既LED最合心水
反而有無PWN就不大介意, 反正開行冷氣中, 仲係外觀為主優先, 呢個款幾得人歡心
出邊的多睇到慣晒引唔起動力想換, 呢隻反而撩起小弟鋪癮, 謝謝MAZE兄好野推介先~~
CHING都M7F我又係甘就正照抄囉. THX
作者: Maze 時間: 2015-7-13 13:31
呢2隻都不錯
http://www.amazon.com/dp/B00ZWLY ... x&dra_ohs=48-72

http://www.amazon.com/Lepa-BOL-Q ... AWHQ56XWZ73T3XPBZ92
作者: Maze 時間: 2015-7-13 13:32
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-13 13:59
本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-13 14:15 編輯
會的囉, 哈哈 YEAH
AMAZON多選擇
小弟之前試過GELID全綠但效果麻麻地都都係其他COLOR正D好似...

作者: Maze 時間: 2015-7-13 15:46
火雞呢隻白扇好覺得比白蝠靚好多
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-14 17:00
我都覺得係啊, 但如果佢採用半透明彩就會唔會仲CUTE D呢?
作者: Maze 時間: 2015-7-14 19:05
我就係唔想要半透明先差點買無燈
http://www.bitfenix.com/global/c ... tre-pro-led#gallery
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-15 00:04
唔該晒MAZE兄, 就甘睇還可以唔通到現場裝左係無甘好睇架?....驚驚...

作者: Maze 時間: 2015-7-15 09:38
-0-點解會咁理解? 係我想要白雪雪呀, 我個CASE都係白雪雪架麻
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-15 15:41
本帖最後由 Lovecloud 於 2015-7-15 15:42 編輯
OIC,....我睇漏了SORRY
甘真係白色身FAN外鼓先好睇...同道中人乎??

BUT呢半透明又好白色又好都收貨
同係主要佢轉起上來既光正唔正先係先決條件...呢隻BRAND有得諗架
作者: Maze 時間: 2015-7-15 17:57
我之前用HAF912A黑色的
今次都打算買黑CASE配紅燈, 不過女王大人揀白色送~ 咁我當然好欣然接受
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 8854&highlight=
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-16 00:07
哈, 正, 女友送識搵CORSAIR 450T? 白色箱我都用緊
就係貪佢靚仔及可以2邊側門可以就甘打開方便換件, 正又好用
不過甘就真係用番白色FAN先夾....
作者: Maze 時間: 2015-7-16 10:44
760T
作者: heathung 時間: 2015-7-24 00:32
我想問下師兄火牛果d線 係咩線黎 邊到有得買?
作者: sry888 時間: 2015-7-24 21:05
唔講唔得,這是我見過最靚嘅扇。
效果如何已不重要了。
作者: Maze 時間: 2015-7-24 21:17
本帖最後由 Maze 於 2015-7-24 23:19 編輯
淘寶訂,我叫alan兄幫手訂的
5百幾
如果想買牌子可以上corsair 官網or Amazon 訂佢d線
Or
http://cablemod.com/
搵佢美國seller website 經集運返啦,呢隻線又係好正
Or 有d 師兄 自己dyi... 我就唔識加唔想識XD
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Maze 時間: 2015-7-24 21:18
Thanks
呢個係我買佢既原因
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: sry888 時間: 2015-7-24 21:28
大家
作者: Maze 時間: 2015-7-24 21:42
本帖最後由 Maze 於 2015-7-24 23:19 編輯
APPS DELAY
作者: heathung 時間: 2015-7-24 22:42
回覆 51# Maze
淘寶搵 應該打咩key word?
作者: Maze 時間: 2015-7-24 23:18
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=7#detail
咁
作者: heathung 時間: 2015-7-25 02:25
回覆 56# Maze
唔該晒師兄
作者: weatherboy 時間: 2015-7-25 08:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


