作者: Dennis.Y 時間: 2015-3-19 01:23 標題: 舊電腦散熱 新手求問
本帖最後由 Dennis.Y 於 2015-3-19 07:27 編輯
呢排收左部4年之久既機
CPU: i7 950
display: gtx470
一收返黎勁多灰塵 連打個LEAGUE都噪到拆天.
咁之後我就換左散熱膏, 清哂塵之後 過左一排到而家玩隻新GAME叫cities
D風扇聲又係噪過轟炸機, 想問下D聲係CPU風扇到黎? 定係DISPLAY風扇都會咁噪?
如果想換個散熱, 有冇好推介? 唔該哂
風冷/一體水都想知下...而家打機間房熱過火爐

更新: 岩岩睇左下, 我上網睇下片 CPU係50度, 但係DISPLAY就已經60度 係唔係DISPLAY風扇有問題?
作者: Botti 時間: 2015-3-19 10:19
gtx470 印象中只有公版散熱
打機可直標 9x 度 (如果你機箱散熱差就更加)
把渦輪式風扇 100% full speed 簡直可以拆天
作者: Dennis.Y 時間: 2015-3-21 02:49
我見到打機果時 CPU同顯卡都係90-100度...
D風扇聲勁大, 都唔知係CPU定係顯卡把風扇既聲
爬左好耐文, 好像corsair既h100i gtx/ h110i gt 都有幾好既評價 唔知大家有咩評價?
作者: Dennis.Y 時間: 2015-3-28 03:19


作者: wilson030 時間: 2015-3-28 07:13
H110i gt

