Board logo

標題: cooler master hyper 212(最舊) [打印本頁]

作者: Baggio3go    時間: 2015-2-3 22:36     標題: cooler master hyper 212(最舊)

可唔可以裝落i5 4460 ?
作者: q_p    時間: 2015-2-3 22:48

回覆 1# Baggio3go
最舊個款 係咪2008年? 嗰時只有775扣具邊裝到落1150, 腳位唔同距離的
作者: 實長    時間: 2015-2-3 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Baggio3go    時間: 2015-2-4 01:23

好似係2008年買, 用落e8400
咁會唔會有岩既扣具買?
用佢應該好過4660原裝fan?
作者: q_p    時間: 2015-2-4 03:06

回覆 4# Baggio3go
代理有無賣呢舊:
Retention Bracket Set for LGA1366/1156/775





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2