標題: cooler master hyper 212(最舊) [打印本頁]
作者: Baggio3go 時間: 2015-2-3 22:36 標題: cooler master hyper 212(最舊)
可唔可以裝落i5 4460 ?
作者: q_p 時間: 2015-2-3 22:48
回覆 1# Baggio3go
最舊個款 係咪2008年? 嗰時只有775扣具邊裝到落1150, 腳位唔同距離的
作者: 實長 時間: 2015-2-3 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Baggio3go 時間: 2015-2-4 01:23
好似係2008年買, 用落e8400
咁會唔會有岩既扣具買?
用佢應該好過4660原裝fan?
作者: q_p 時間: 2015-2-4 03:06
回覆 4# Baggio3go
問代理有無賣呢舊:
Retention Bracket Set for LGA1366/1156/775
