Board logo

標題: [散熱器] 換顯卡散熱器 [打印本頁]

作者: lichunka    時間: 2014-7-8 14:35     標題: 換顯卡散熱器

部舊機張HD 5870散熱器打柴,侍機都70度
有冇$200度,顯卡散熱器推介
作者: youarehere    時間: 2014-7-12 00:39

就算呢個budget再加多少少,都應該得超頻三加勒比海,連風扇要$26x
作者: c10    時間: 2014-7-14 23:29

呢個價錢得超頻3可以選





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2