作者: lcska02nkc 時間: 2012-6-12 21:45 標題: GELID 12cm 薄fan "Slim 12/PL" 搶先睇
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manling 時間: 2012-6-12 22:13
如果有埋14就好啦
作者: yhs6261 時間: 2012-6-12 22:16
我覺得係LED Switch
作者: lolo1993 時間: 2012-6-12 22:24
幾靚仔
作者: tonychoi 時間: 2012-6-12 23:29
LED開關,係我專登設計在風扇框上,我覺得個開關要SET在風扇主體上先係完整
咁就唔洗多條線出來咁礙眼
作者: tonychoi 時間: 2012-6-12 23:31
仲好大風
1600RPM下差不多=12025 7葉風扇@1500RPM的水平
而且風好集中
作者: joelai0405 時間: 2012-6-12 23:45
正呀, 幾時見街?
作者: wch922 時間: 2012-6-12 23:46
幾時有得賣?
作者: tonychoi 時間: 2012-6-12 23:51
仲改緊套模執好D個外觀先,希望放暑假期間有啦
作者: Olympian 時間: 2012-6-13 00:00
用 Hydro Dynamic Bearing 會唔會唔適合用在 VGA Cooler 上?
作者: oliver1997 時間: 2012-6-13 00:19
暑假期間有既我就肯定P出去買拉
雖然有左GX-7,不過好期待Black Edit
作者: 129311 時間: 2012-6-13 04:00
幾型喎
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 09:56
唔怕,因為試過,尤其係用在VGA-14上,基本上冇問題
以前聽人講,驚用在VGA風扇上的原因,係佢地用在鋁散熱器,而風扇直接貼住個核芯上的鋁底........
因此才出問題
總之一切都係當初跟VGA卡廠之間的理解不同之故,而家好後悔ICY用BALL BEARING,根本係浪費,行2000轉用咩鬼BALL BEARING呢
作者: manling 時間: 2012-6-13 09:59
幾時會做埋14cm?
覺得而家嘅14cm選擇真係唔多><
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 10:00
Black edition 其實仲係手辦
上年COMPUTEX時GX-7已經係開完模的樣品,都要8月先上到市
我估Black edition起碼9-10月了
個名都未改,係d人見個風扇黑色,咁就叫住black edition先而已.
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 10:01
14cm風扇的需求仲少過8cm....
等我出左silent 14後再睇下情況先
作者: kenneth7456 時間: 2012-6-13 10:54
好期待 GELID 12cm 薄fan

作者: Sam_Chung 時間: 2012-6-13 12:09
唔知會唔會有紅色呢
(似乎有d渺茫)
作者: 黃肥龍 時間: 2012-6-13 14:49
Black Edition 幾靚仔, 希望唔好太貴
作者: manling 時間: 2012-6-13 16:21
嘻嘻~小弟太膚淺了><
只從自己角度去睇。
作者: raf_ilt 時間: 2012-6-13 16:53
回復 9# tonychoi
hey tony ching, just asking do u work for geild ?or designer ?if its thats really cool !!
作者: jimboy 時間: 2012-6-13 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 17:32
回復 tonychoi
hey tony ching, just asking do u work for geild ?or designer ?if its thats rea ...
raf_ilt 發表於 2012-6-13 16:53
我係在GELID打工,而GELID的產品都係我設計的~
作者: FrankChan 時間: 2012-6-13 17:58
Tony Sir,以前A記或N記公版Cooler嘅風扇一直沿用Ball Bearing,依家係咪都已"棄舊換新"?..@_@
作者: au1990 時間: 2012-6-13 18:13
我想問下仲有冇得拆葉嫁!!??
作者: au1990 時間: 2012-6-13 18:16
回復 23# tonychoi
我想問下張宣傳單張係咪都係你設計??D icon勁難明-口-
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 18:19
公板散熱,郁下FULL SPEED要4000-5000RPM
一定要用BALL BEARING冇得傾~
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 18:20
其實SILENT風扇都可以拆,只係唔建議成日拆
而呢隻12015風扇理論上都可以拆,只係拆的時候要少心軸承上方塊石墨片唔好跌左
作者: tonychoi 時間: 2012-6-13 18:21
我唔負責設計GRAPHIC的,因此我都唔知~
作者: au1990 時間: 2012-6-13 18:27
回復 28# tonychoi
@O@SILENT可以拆嫁,點先叫"成日"??
GRAPHICS你管唔管倒??真係好唔得=.=
作者: s20021139 時間: 2012-6-13 19:26
tony 版主, 有樣野幾好奇, 其實 "Hydro Dynamic Bearing" 印象中都分幾種CONSTRUCTION, GELID 12015用Hydro Dynamic Bearing (SLEEVE BEARING?)而可以倒轉放黎用, 係因為選用左較昂貴既結構? 係的話, 可以倒轉放都可以成為賣點之一, 最少SILVERSTONE同CM既風扇只要係HDB就9成唔可以倒轉放, GELID能標明可以倒轉用相信會有幫助...
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-6-14 08:06
隻三文冶有冇得3把WING12 PL咁裝
作者: Kavin 時間: 2012-6-14 22:59
我等它出現
作者: lcska02nkc 時間: 2012-6-14 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-6-15 05:27
等緊東尼哥哥答我.
作者: ywndaniel 時間: 2012-6-15 12:36
好期待, 幾時有得買?
作者: jackiefx 時間: 2012-6-15 13:22
回復 23# tonychoi
我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?
THANKS
作者: tonychoi 時間: 2012-6-15 13:55
回復 tonychoi
我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?
THANKS ...
jackiefx 發表於 2012-6-15 13:22
會有普通版及PL版
普通版-UV BLUE葉,1500RPM,3PIN,跟一條減速線去1000RPM
PL版係PWM+LED+LED開關,750-1600RPM,4PIN PWM BLUE LED
一定比WING 12 PL靜d,因為PL行1800RPM MAX
作者: tonychoi 時間: 2012-6-15 13:58
冇~會預先安裝一把12015風扇上去
再比兩套12025風扇扣~
如果真係有需求,我再搵風扇扣廠多做一批12025風扇扣,另外選購囉
因為隻COOLER成本實在太高,如果25MM及15MM厚果兩把都做PL既話,根本唔敢想像到時個價賣唔賣到呀
作者: billyduck 時間: 2012-6-15 14:03
E個設計好正
作者: billyduck 時間: 2012-6-15 14:12
如果個風扇框有幾隻色選擇仲正呀!
作者: Kavin 時間: 2012-6-15 23:14
好期待 GELID 12cm 薄fan啊 TONY 兄
作者: gilbert_escort 時間: 2012-6-16 03:37
嘩!正呀!
用緊Wing12PL係CPU道!
岩岩頂住半條Ram槽!
用佢應該可以多返條Ram槽用呀!
快D出啦!支持Tony兄呀!
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-6-16 08:21
咁OK啦,有得比我自己買扣裝12PL
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-6-16 08:22
嘩!正呀!
用緊Wing12PL係CPU道!
岩岩頂住半條Ram槽!
用佢應該可以多返條Ram槽用呀!
快D出啦!支持Tony兄呀!: ...
gilbert_escort 發表於 2012-6-16 03:37
本身比水冷用,點知咁有用
作者: mcool66 時間: 2012-6-16 09:38
有測試比較就更好 讚
作者: Mitsume 時間: 2012-6-16 09:48
Good design for people using tower heatsink and tall ram together!
作者: jackiefx 時間: 2012-6-17 02:44
回復 39# tonychoi
Tony Sir,想CONFIRM一下12015係咪暑假會出?7月?8月?
大約幾錢到呢?
THANKS
作者: sada14 時間: 2012-6-17 02:48
TONY SIR 請問9CM 8CM遲下會唔會有薄fan?
作者: dom 時間: 2012-6-20 23:48
唔知幾時有得賣呢
我想換走隻 Gemini M4 跟黎隻薄扇
作者: 今晚打老鼠 時間: 2012-6-21 04:33
tony sir 話7-8月有
作者: tonychoi 時間: 2012-6-21 10:40
我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE LED+LED開關,750-1600RPM
作者: dudemansam 時間: 2012-6-21 18:40
我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40
想問下減速線係用咩原理黎減速
作者: lcska02nkc 時間: 2012-6-21 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lombard 時間: 2012-6-21 18:52
我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40
期代中
作者: dudemansam 時間: 2012-6-21 18:55
條線似一條普通樣既線, 唔知個電阻加左係邊度喎
作者: TEAM6 時間: 2012-6-21 20:39
回復 51# 今晚打老鼠
good
thank you
作者: lombard 時間: 2012-6-21 20:54
回復 52# tonychoi
Tony Sir 遲D會唔會出堆紅色?
作者: lcska02nkc 時間: 2012-6-21 20:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lombard 時間: 2012-6-21 20:57
C-hing 我用緊
作者: yuppies 時間: 2012-6-21 22:32
希望薄扇快D出, 遲D真係有用

作者: HBV_hongkong 時間: 2012-6-21 22:34
我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40
點解無UV green版本既Tony sir?!
作者: gerry06 時間: 2012-6-22 00:05
想試下用2. UV BLUE+PWM+BLUE LED+LED開關,750-1600RPM落個gx7代替第二把wing12pl
跟手加個ram散熱
作者: tonychoi 時間: 2012-6-22 01:15
冇咁快
藍色多人要
易返本D
單係開模用左5皮野啦
作者: tonychoi 時間: 2012-6-22 01:16
如果PHOBYA出紅色
就會有囉
作者: lcska02nkc 時間: 2012-6-22 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: articno 時間: 2012-6-22 12:11
i want to buy!!!!!!!!!
作者: Kavin 時間: 2012-6-22 20:57
綠色
作者: Kavin 時間: 2012-6-22 20:59
等到頸都長


