Board logo

標題: [風扇] GELID 12cm 薄fan "Slim 12/PL" 搶先睇 [打印本頁]

作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-12 21:45     標題: GELID 12cm 薄fan "Slim 12/PL" 搶先睇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manling    時間: 2012-6-12 22:13

如果有埋14就好啦
作者: yhs6261    時間: 2012-6-12 22:16

我覺得係LED Switch
作者: lolo1993    時間: 2012-6-12 22:24

幾靚仔
作者: tonychoi    時間: 2012-6-12 23:29

LED開關,係我專登設計在風扇框上,我覺得個開關要SET在風扇主體上先係完整
咁就唔洗多條線出來咁礙眼
作者: tonychoi    時間: 2012-6-12 23:31

幾靚仔
lolo1993 發表於 2012-6-12 22:24



    仲好大風
1600RPM下差不多=12025 7葉風扇@1500RPM的水平
而且風好集中
作者: joelai0405    時間: 2012-6-12 23:45

正呀, 幾時見街?
作者: wch922    時間: 2012-6-12 23:46

仲好大風
1600RPM下差不多=12025 7葉風扇@1500RPM的水平
而且風好集中
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:31

幾時有得賣?
作者: tonychoi    時間: 2012-6-12 23:51

仲改緊套模執好D個外觀先,希望放暑假期間有啦
作者: Olympian    時間: 2012-6-13 00:00

用 Hydro Dynamic Bearing 會唔會唔適合用在 VGA Cooler 上?
作者: oliver1997    時間: 2012-6-13 00:19

暑假期間有既我就肯定P出去買拉
雖然有左GX-7,不過好期待Black Edit
作者: 129311    時間: 2012-6-13 04:00

幾型喎
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 09:56

用 Hydro Dynamic Bearing 會唔會唔適合用在 VGA Cooler 上?
Olympian 發表於 2012-6-13 00:00


唔怕,因為試過,尤其係用在VGA-14上,基本上冇問題
以前聽人講,驚用在VGA風扇上的原因,係佢地用在鋁散熱器,而風扇直接貼住個核芯上的鋁底........
因此才出問題
總之一切都係當初跟VGA卡廠之間的理解不同之故,而家好後悔ICY用BALL BEARING,根本係浪費,行2000轉用咩鬼BALL BEARING呢
作者: manling    時間: 2012-6-13 09:59

幾時會做埋14cm?
覺得而家嘅14cm選擇真係唔多><
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 10:00

暑假期間有既我就肯定P出去買拉
雖然有左GX-7,不過好期待Black Edit
oliver1997 發表於 2012-6-13 00:19


Black edition 其實仲係手辦
上年COMPUTEX時GX-7已經係開完模的樣品,都要8月先上到市
我估Black edition起碼9-10月了
個名都未改,係d人見個風扇黑色,咁就叫住black edition先而已.
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 10:01

幾時會做埋14cm?
覺得而家嘅14cm選擇真係唔多><
manling 發表於 2012-6-13 09:59



    14cm風扇的需求仲少過8cm....
等我出左silent 14後再睇下情況先
作者: kenneth7456    時間: 2012-6-13 10:54

好期待 GELID 12cm 薄fan
作者: Sam_Chung    時間: 2012-6-13 12:09

唔知會唔會有紅色呢

(似乎有d渺茫)
作者: 黃肥龍    時間: 2012-6-13 14:49

Black Edition 幾靚仔, 希望唔好太貴
作者: manling    時間: 2012-6-13 16:21

14cm風扇的需求仲少過8cm....
等我出左silent 14後再睇下情況先
tonychoi 發表於 2012-6-13 10:01

嘻嘻~小弟太膚淺了><
只從自己角度去睇。
作者: raf_ilt    時間: 2012-6-13 16:53

回復 9# tonychoi


    hey tony ching, just asking do u work for geild ?or designer ?if its thats really cool !!
作者: jimboy    時間: 2012-6-13 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 17:32

回復  tonychoi


    hey tony ching, just asking do u work for geild ?or designer ?if its thats rea ...
raf_ilt 發表於 2012-6-13 16:53



我係在GELID打工,而GELID的產品都係我設計的~
作者: FrankChan    時間: 2012-6-13 17:58

唔怕,因為試過,尤其係用在VGA-14上,基本上冇問題
以前聽人講,驚用在VGA風扇上的原因,係佢地用在鋁散 ...
tonychoi 發表於 2012-6-13 09:56



Tony Sir,以前A記或N記公版Cooler嘅風扇一直沿用Ball Bearing,依家係咪都已"棄舊換新"?..@_@
作者: au1990    時間: 2012-6-13 18:13

我想問下仲有冇得拆葉嫁!!??
作者: au1990    時間: 2012-6-13 18:16

回復 23# tonychoi


    我想問下張宣傳單張係咪都係你設計??D icon勁難明-口-
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 18:19

Tony Sir,以前A記或N記公版Cooler嘅風扇一直沿用Ball Bearing,依家係咪都已"棄舊換新"?..@_@ ...
FrankChan 發表於 2012-6-13 17:58



    公板散熱,郁下FULL SPEED要4000-5000RPM
一定要用BALL BEARING冇得傾~
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 18:20

我想問下仲有冇得拆葉嫁!!??
au1990 發表於 2012-6-13 18:13



其實SILENT風扇都可以拆,只係唔建議成日拆
而呢隻12015風扇理論上都可以拆,只係拆的時候要少心軸承上方塊石墨片唔好跌左
作者: tonychoi    時間: 2012-6-13 18:21

回復  tonychoi


    我想問下張宣傳單張係咪都係你設計??D icon勁難明-口-
au1990 發表於 2012-6-13 18:16


我唔負責設計GRAPHIC的,因此我都唔知~
作者: au1990    時間: 2012-6-13 18:27

回復 28# tonychoi


    @O@SILENT可以拆嫁,點先叫"成日"??
    GRAPHICS你管唔管倒??真係好唔得=.=
作者: s20021139    時間: 2012-6-13 19:26

唔怕,因為試過,尤其係用在VGA-14上,基本上冇問題
以前聽人講,驚用在VGA風扇上的原因,係佢地用在鋁散 ...
tonychoi 發表於 2012-6-13 09:56


tony 版主, 有樣野幾好奇, 其實 "Hydro Dynamic Bearing" 印象中都分幾種CONSTRUCTION, GELID 12015用Hydro Dynamic Bearing  (SLEEVE BEARING?)而可以倒轉放黎用, 係因為選用左較昂貴既結構? 係的話, 可以倒轉放都可以成為賣點之一, 最少SILVERSTONE同CM既風扇只要係HDB就9成唔可以倒轉放, GELID能標明可以倒轉用相信會有幫助...
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-6-14 08:06

仲好大風
1600RPM下差不多=12025 7葉風扇@1500RPM的水平
而且風好集中
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:31


隻三文冶有冇得3把WING12 PL咁裝
作者: Kavin    時間: 2012-6-14 22:59

我等它出現
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-14 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-6-15 05:27

中間應該得,頭尾唔知,咩番tony sir最清楚
lcska02nkc 發表於 2012-6-14 23:00



    等緊東尼哥哥答我.
作者: ywndaniel    時間: 2012-6-15 12:36

正呀, 幾時見街?
joelai0405 發表於 2012-6-12 23:45



    好期待, 幾時有得買?
作者: jackiefx    時間: 2012-6-15 13:22

回復 23# tonychoi

我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?

THANKS
作者: tonychoi    時間: 2012-6-15 13:55

回復  tonychoi

我個CASE就係想搵把薄FAN幫VGA入風,TONY SAN想問係咪PWM?同wing 12 pl邊把打靜d?

THANKS ...
jackiefx 發表於 2012-6-15 13:22


會有普通版及PL版
普通版-UV BLUE葉,1500RPM,3PIN,跟一條減速線去1000RPM
PL版係PWM+LED+LED開關,750-1600RPM,4PIN PWM BLUE LED

一定比WING 12 PL靜d,因為PL行1800RPM MAX
作者: tonychoi    時間: 2012-6-15 13:58

中間應該得,頭尾唔知,咩番tony sir最清楚
lcska02nkc 發表於 2012-6-14 23:00


冇~會預先安裝一把12015風扇上去
再比兩套12025風扇扣~

如果真係有需求,我再搵風扇扣廠多做一批12025風扇扣,另外選購囉

因為隻COOLER成本實在太高,如果25MM及15MM厚果兩把都做PL既話,根本唔敢想像到時個價賣唔賣到呀
作者: billyduck    時間: 2012-6-15 14:03

LED開關,係我專登設計在風扇框上,我覺得個開關要SET在風扇主體上先係完整
咁就唔洗多條線出來咁礙眼 ...
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:29
E個設計好正
作者: billyduck    時間: 2012-6-15 14:12

仲改緊套模執好D個外觀先,希望放暑假期間有啦
tonychoi 發表於 2012-6-12 23:51
如果個風扇框有幾隻色選擇仲正呀!
作者: Kavin    時間: 2012-6-15 23:14

好期待 GELID 12cm 薄fan啊 TONY 兄
作者: gilbert_escort    時間: 2012-6-16 03:37

嘩!正呀!
用緊Wing12PL係CPU道!
岩岩頂住半條Ram槽!
用佢應該可以多返條Ram槽用呀!
快D出啦!支持Tony兄呀!
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-6-16 08:21

冇~會預先安裝一把12015風扇上去
再比兩套12025風扇扣~

如果真係有需求,我再搵風扇扣廠多做一批12025風 ...
tonychoi 發表於 2012-6-15 13:58



    咁OK啦,有得比我自己買扣裝12PL
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-6-16 08:22

嘩!正呀!
用緊Wing12PL係CPU道!
岩岩頂住半條Ram槽!
用佢應該可以多返條Ram槽用呀!
快D出啦!支持Tony兄呀!: ...
gilbert_escort 發表於 2012-6-16 03:37

本身比水冷用,點知咁有用
作者: mcool66    時間: 2012-6-16 09:38

有測試比較就更好 讚
作者: Mitsume    時間: 2012-6-16 09:48

Good design for people using tower heatsink and tall ram together!
作者: jackiefx    時間: 2012-6-17 02:44

回復 39# tonychoi

Tony Sir,想CONFIRM一下12015係咪暑假會出?7月?8月?
大約幾錢到呢?

THANKS
作者: sada14    時間: 2012-6-17 02:48

TONY SIR 請問9CM 8CM遲下會唔會有薄fan?
作者: dom    時間: 2012-6-20 23:48

唔知幾時有得賣呢
我想換走隻 Gemini M4 跟黎隻薄扇  
作者: 今晚打老鼠    時間: 2012-6-21 04:33

唔知幾時有得賣呢
我想換走隻 Gemini M4 跟黎隻薄扇
dom 發表於 2012-6-20 23:48


tony sir 話7-8月有
作者: tonychoi    時間: 2012-6-21 10:40

回復  tonychoi

Tony Sir,想CONFIRM一下12015係咪暑假會出?7月?8月?
大約幾錢到呢?

THANKS ...
jackiefx 發表於 2012-6-17 02:44


我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE LED+LED開關,750-1600RPM
作者: dudemansam    時間: 2012-6-21 18:40

我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40


想問下減速線係用咩原理黎減速
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-21 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lombard    時間: 2012-6-21 18:52

我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40

期代中
作者: dudemansam    時間: 2012-6-21 18:55

睇過wing14個盒嘅介紹,應該係降壓(應該,因為我唔係專家)
lcska02nkc 發表於 2012-6-21 18:43


條線似一條普通樣既線, 唔知個電阻加左係邊度喎
作者: TEAM6    時間: 2012-6-21 20:39

回復 51# 今晚打老鼠


    good

thank you
作者: lombard    時間: 2012-6-21 20:54

回復 52# tonychoi

Tony Sir 遲D會唔會出堆紅色?
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-21 20:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lombard    時間: 2012-6-21 20:57

紅wing(12) a shop有得買
lcska02nkc 發表於 2012-6-21 20:55

C-hing 我用緊 但想換隻薄版
作者: yuppies    時間: 2012-6-21 22:32

希望薄扇快D出, 遲D真係有用
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-6-21 22:34

我目標係7月尾8月中之間
有兩款
1. UV BLUE, 3PIN,1500RPM,跟一條減速線(1000RPM)
2. UV BLUE+PWM+BLUE L ...
tonychoi 發表於 2012-6-21 10:40


點解無UV green版本既Tony sir?!
作者: gerry06    時間: 2012-6-22 00:05

想試下用2. UV BLUE+PWM+BLUE LED+LED開關,750-1600RPM落個gx7代替第二把wing12pl
跟手加個ram散熱
作者: tonychoi    時間: 2012-6-22 01:15

點解無UV green版本既Tony sir?!
HBV_hongkong 發表於 2012-6-21 22:34



    冇咁快
藍色多人要
易返本D
單係開模用左5皮野啦
作者: tonychoi    時間: 2012-6-22 01:16

回復  tonychoi

Tony Sir 遲D會唔會出堆紅色?
lombard 發表於 2012-6-21 20:54


如果PHOBYA出紅色
就會有囉
作者: lcska02nkc    時間: 2012-6-22 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: articno    時間: 2012-6-22 12:11

i want to buy!!!!!!!!!
作者: Kavin    時間: 2012-6-22 20:57

綠色藍色我都要
作者: Kavin    時間: 2012-6-22 20:59

等到頸都長





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2