作者: template326 時間: 2008-11-22 03:39 標題: 5PIN SERVER風扇轉4PIN
最近係公司笠左兩隻Delta 120x120x38MM風扇番黎,但係煩在唔知佢可唔可以直接轉到普通4PIN PWM插,請問有無師兄有經驗?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=761737&k=59ce55af5a7f3511b03b6e2d40ade2a1&t=1782132948&sid=tbtWjfBiK

作者: inori 時間: 2008-11-22 12:20
diy..用大頭針/扣針退針,買番個4pin頭插番果四色(好似係藍紅黃黑)線落去就ok,我都係咁3pin轉4/4轉3pin
你就好啦有風扇,我就得d cable可以笠
[ 本帖最後由 inori 於 2008-11-22 12:22 編輯 ]
作者: kanduki 時間: 2008-11-22 21:04
建議紅黑另外接插頭直接插火牛
d server暴力扇 PC底板個插座未必頂得住
作者: tonychoi 時間: 2008-11-22 21:07
一定要駁牛啦~DELTA 12038WOR~好食電的
作者: template326 時間: 2008-11-23 01:27
係喎,唔記得左佢唔可以插板攞電添,呢隻野我俾5v佢,都好夠風
Thx ching
作者: leyland1989 時間: 2008-11-23 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅 時間: 2008-11-23 12:13
呢d暴力風扇,全速嘈到v v 聲
