作者: POE100 時間: 2026-4-11 14:10 標題: wifi連線 show "無網際網路.已受保護" ,上唔到網
本帖最後由 POE100 於 2026-4-11 14:12 編輯
手提電腦無神神任何wifi point都連到用唔到, 顯示"無網際網路.已受保護"
如果用usb手指,佢有攞到ip但都用唔到
我已經試過網上方法..ipconfig / release ,果堆野, 我停左防毒,window 防火牆
排除左wifi 問題....都用唔到
我r哂頭...有無ching 知咩事? thanks
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2521981&k=4c88e90b0e66a7b76949a410330ea1dc&t=1782190842&sid=97ttktOfNx

作者: ww9876 時間: 2026-4-11 15:44
check吓會唔會router block左你個mac address
via HKEPC Reader for Android
作者: POE100 時間: 2026-4-12 01:28
我試下check 下先..但我有試過唔同地方wifi ..
我屋企wifi
我親戚屋企wifi , lan cable 轉usb 插電腦
公司wifi
公司lan cable 轉usb 插電腦...
都唔得..


