作者: kelvinwy 時間: 2025-6-12 08:47 標題: 點解每逢夏天部電腦都會打柴呢
首先我略略講一下,我用水冷,機箱風扇正常,顯示卡正常。
但每逢夏天,每晚房間開完冷氣,到第二日熄冷氣機,再開電腦,電腦個mon永遠顯示沒有訊號,但電腦機箱有電到,燈,風扇,都正常,我要熄火牛斷電,再開,重複動作5-8次先正常有画面,你們有冇遇到咁情況
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2025-6-12 08:56
本帖最後由 jacktsui 於 2025-6-12 11:34 編輯
你咁搞法唔壞都變壞,
一係休眠當熄機頂住算, 一係攞去CHECK
作者: lawrencelau1 時間: 2025-6-12 09:15
我會建𧫛換個隻火牛試下
原因, 濕氣
作者: kelvinwy 時間: 2025-6-12 09:27
回復 2 #jacktsui
上年維修左一次,個師父話主板D電容壞左,整左我900蚊,再壞,唔整,平平地買塊板算數
via HKEPC Reader for Android
作者: kelvinwy 時間: 2025-6-12 09:28
回復 3 #lawrencelau1
我都認為係濕氣影響部電腦
via HKEPC Reader for Android
作者: eswn 時間: 2025-6-12 11:50
電腦配置?
作者: 7type 時間: 2025-6-12 12:28
如果唔開冷氣呢, 唔係熄完冷氣後
作者: 未熟者 時間: 2025-6-12 13:37
我尋日都要例行洗機, 又係行行下顯示沒有訊號, 啲ram開出黎睇條條金腳都變銅紅腳. 用酒精抹紙及綿棒(用沙膠去擦走鍍金層變銀腳)擦走氧化物回復金腳, 2013機又復活。
作者: AMDrx 時間: 2025-6-12 14:12
火牛/底板有問題
作者: jacktsui 時間: 2025-6-12 15:05
咁試下開行冷機, 抽到50%以下先開機
作者: boy168 時間: 2025-6-13 09:41
下次試吓打開電腦, 用大風扇吹番半個鐘再開機
作者: CMZ 時間: 2026-2-4 23:23
有冇人部機每逢冬天先打柴?
會唔會係乾得滯,靜電太勁?
或者隻牛冬眠咗,要啲時間熱身
作者: MSI_R9_280_Gami 時間: 2026-2-5 01:24
本帖最後由 MSI_R9_280_Gami 於 2026-2-5 01:27 編輯
天氣凍,SABERTOOTH X79 + E5-2697 v2成日boot唔起要㩒reboot制SWRESET起機
以前用E5-4650 v2偶爾有,但換CPU後頻繁好多,pm-suspend ( from pm-utils ) systemctl suspend ( from systemd ) S3 supend-to-RAM ( a hardware status ) 之後boot唔起
作者: latali 時間: 2026-2-10 13:45
咁好明顯係主板有暗病。

