作者: darktommy 時間: 2023-2-20 07:50 標題: 部腦冇電到,咁應該係壞火牛?
新換U同板一星期,尋晚正常熄機。今朝開唔到機冇電到咁。火牛啪掣唔見啲rgb燈有閃一下咁,咁應該係火牛壞?thx.
13700k
B760M tuf
4070 ti
Corsair rm750
作者: raylee 時間: 2023-2-20 10:46
take out 4070ti retry
作者: wyhui5124 時間: 2023-2-20 11:27
可以拆隻牛試吓手動打著佢
https://www.overclockersclub.com/guides/atx_psu_startup/
作者: samue11 時間: 2023-2-20 12:09
試下換米奇線先
作者: darktommy 時間: 2023-2-20 13:23
咩係米奇線?
作者: sands 時間: 2023-2-20 14:33
火牛開關新高見過10零蚊條,有沒換第條電源線試下
作者: darktommy 時間: 2023-2-20 20:01
本帖最後由 darktommy 於 2023-2-20 20:40 編輯
試過火牛就咁搭著佢再用他錶他啲12V 5V 3.3V都正常,應該係壞板/U。但用第二個火牛就著到,都係火牛問題多。
作者: Kavin 時間: 2023-2-20 21:47
火牛問題
作者: fatboynam 時間: 2023-2-20 22:21
卸下RAM
作者: tonyjai 時間: 2023-2-20 23:04
咁隻rm750拎去第部機又著唔著到?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: darktommy 時間: 2023-2-21 01:51
窮忙一輪,因為板同U係新買未過頭七,返去舖試又即著到。但我留意到店員試機一來就拆咗粒CR2032幾秒先插返洗CMOS,呢樣嘢我冇試到。返去全部嘢砌返埋一齊又著得返,白搞一晚唔知做乜。
作者: leungzboy 時間: 2023-2-21 18:17
每個人都講一件硬件.............
真係要每樣野去試

