Board logo

標題: 請問開機冇畫面,拆RAM再開冇BI BI聲是咪壞底板? [打印本頁]

作者: kadixd    時間: 2022-2-16 17:49     標題: 請問開機冇畫面,拆RAM再開冇BI BI聲是咪壞底板?

本帖最後由 kadixd 於 2022-2-16 18:23 編輯

開機冇畫面,拆RAM再開冇BI BI聲,滑鼠同鍵盤都冇着燈,得風扇有轉,應該係壞底板?

用緊asrock b85m, i5-4440, 如果想救返部機係咪要買二手舊板?
各位有推薦買邊塊好嗎?

MSI B85M-E33 B85?
Asus B85M-Gamer?
作者: latali    時間: 2022-2-16 18:01

本帖最後由 latali 於 2022-2-16 10:02 編輯
開機冇畫面,拆RAM再開冇BI BI聲,滑鼠同鍵盤都冇着燈,得風扇有轉,應該係懷底板?

用緊asrock b85m, i5- ...
kadixd 發表於 2022-2-16 09:49


你是集顯嗎?之前有無亂攪野?

其實都係個幾樣:
1. 拆RAM 抹下針腳。
2. 兩條RAM既話 就分別單獨試下,試既時候分別插下唔同RAM槽
3. 重裝CPU
作者: kadixd    時間: 2022-2-16 18:08

本帖最後由 kadixd 於 2022-2-16 18:24 編輯

獨顯,應該唔關RAM事,RAM出事通常BI BI聲,但都有用擦膠擦脚了,都係開唔到。
作者: KinChungE    時間: 2022-2-16 20:08

未必
冇聲亦可以係壞牛/壞U
作者: kadixd    時間: 2022-2-16 20:11

獨顯,應該唔關RAM事,RAM出事通常BI BI聲,但都有用擦膠擦脚了,都係開唔到。 ...
kadixd 發表於 2022-2-16 18:08



應該唔係壞牛啊,風扇都識轉。
壞CUP的話鍵盤滑鼠通到電都應該會着燈?
作者: latali    時間: 2022-2-16 20:21

獨顯,應該唔關RAM事,RAM出事通常BI BI聲,但都有用擦膠擦脚了,都係開唔到。 ...
kadixd 發表於 2022-2-16 10:08


如果用集顯有無畫面出?
作者: kadixd    時間: 2022-2-16 20:28

如果用集顯有無畫面出?
latali 發表於 2022-2-16 20:21


display card風扇都識轉,應該唔關display事?
作者: latali    時間: 2022-2-16 20:44

display card風扇都識轉,應該唔關display事?
kadixd 發表於 2022-2-16 12:28


唔一定,display card風扇識轉,同display card出唔到野無直接關係。主要係試下集顯出唔出到黎分析下情況。
作者: kadixd    時間: 2022-2-16 20:52

唔一定,display card風扇識轉,同display card出唔到野無直接關係。主要係試下集顯出唔出到黎分析下情況 ...
latali 發表於 2022-2-16 20:44



   除左無畫面,開機滑鼠同鍵盤都冇着燈,如果壞display應該都唔會影響滑鼠同鍵盤供電?
作者: 飛天松鼠    時間: 2022-2-16 22:36

本帖最後由 飛天松鼠 於 2022-2-16 22:39 編輯

無bi bi聲時有無插瘋鳴器或事必假?
唔計插得唔好或線材出問題,
必定係CPU、火牛或主板其中一件或多件出問題。
要有bi bi聲只需要上述3件頭加發音器與AC供電。
作者: latali    時間: 2022-2-16 23:24

除左無畫面,開機滑鼠同鍵盤都冇着燈,如果壞display應該都唔會影響滑鼠同鍵盤供電? ...
kadixd 發表於 2022-2-16 12:52


每樣試下,逐樣排除。
作者: kadixd    時間: 2022-2-17 13:38

每樣試下,逐樣排除。
latali 發表於 2022-2-16 23:24



  得一部機,冇其他零件好難試
作者: kadixd    時間: 2022-2-17 13:49

無bi bi聲時有無插瘋鳴器或事必假?
唔計插得唔好或線材出問題,
必定係CPU、火牛或主板其中一件或多件出問 ...
飛天松鼠 發表於 2022-2-16 22:36



全部都有插,只係拆RAM。。。
作者: noobkings    時間: 2022-2-17 21:55

你試下用火牛只接CPU、板、RAM,Mon去接內顯開機

如果開唔到就幾乎係呢幾樣當中某樣野出問題
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 13:16

你試下用火牛只接CPU、板、RAM,Mon去接內顯開機

如果開唔到就幾乎係呢幾樣當中某樣野出問題 ...
noobkings 發表於 2022-2-17 21:55


都係開唔到
作者: blackkh    時間: 2022-2-18 13:43

都係開唔到
kadixd 發表於 2022-2-18 13:16

試行裸機,reset底板bios(試斷電拔底板電池一分鐘後插回)再唔得舊底板通常有jumper reset bios,正常是插在1,2位,將個插插一插去2,3位,再插回1,2位,現在天氣凍有靜電都會影響開機的,試行裸機

via HKEPC Reader for Android
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 14:12

試行裸機,reset底板bios(試斷電拔底板電池一分鐘後插回)再唔得舊底板通常有jumper reset bios,正常是插 ...
blackkh 發表於 2022-2-18 13:43



keyboard都用唔到
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 14:21

試行裸機,reset底板bios(試斷電拔底板電池一分鐘後插回)再唔得舊底板通常有jumper reset bios,正常是插 ...
blackkh 發表於 2022-2-18 13:43



oh,好似明了,一陣試下先
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 20:22

Sosad,都係冇反應
作者: blackkh    時間: 2022-2-18 20:35

本帖最後由 blackkh 於 2022-2-18 20:37 編輯
Sosad,都係冇反應
kadixd 發表於 2022-2-18 20:22



      拿塊板連cpu不用拆散熱去新高登扶手電梯上一樓右面有一間賣2手零件店,肥佬老板問他2手板幾錢,試一試板,應該2-3百都可以,我之前在他買了一條8gb ddr4 ram都是140 ,另外那幾間ddr4 ram是180-240
作者: noobkings    時間: 2022-2-18 22:33

拿塊板連cpu不用拆散熱去新高登扶手電梯上一樓右面有一間賣2手零件店,肥佬老板問他2手板幾錢,試一 ...
blackkh 發表於 2022-2-18 20:35


B85只係用DDR3喎

樓主RAM本身係咪兩條?試下先只上A條開機,唔得就換B條單條開機

再唔得就真係得番買二手板試呢個選項
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 23:20

拿塊板連cpu不用拆散熱去新高登扶手電梯上一樓右面有一間賣2手零件店,肥佬老板問他2手板幾錢,試一 ...
blackkh 發表於 2022-2-18 20:35



   部機都舊,想一次過換12代U,底板,RAM,其他留,點睇?
作者: kadixd    時間: 2022-2-18 23:21

B85只係用DDR3喎

樓主RAM本身係咪兩條?試下先只上A條開機,唔得就換B條單條開機

再唔得就真係 ...
noobkings 發表於 2022-2-18 22:33


試了,應該唔關RAM事
作者: noobkings    時間: 2022-2-18 23:35

部機都舊,想一次過換12代U,底板,RAM,其他留,點睇?
kadixd 發表於 2022-2-18 23:20


如果只係文書機,使$100-300續命唔係唔得

想換新機,就可以考慮12400+B660+16GB DDR4





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2