作者: MM622 時間: 2021-12-4 19:43 標題: 電腦認唔到外置Harddisk - Help!!
今日買咗個5 bay Century 外置Harddisk dock (見圖), 比4個3.5” harddisk 用,插頭入電腦中(Windows 10) 在磁碟管理區見唔到呢啲harddisk, 拿返去電腦舖佢部電腦認到,請問點解?
我試過插電腦唔同USB Port 都係冇反應,我sure 部我電腦冇問題,因為一直有接外置Harddisk dock, 不過個dock 電源開關壞咗至買個新嘅代替, 有冇高人可以指點? thx
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296439&k=9319a1db5856e7cc2315c2452b02b145&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: toylet 時間: 2021-12-4 20:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-4 20:55
在灣仔電腦舖買,係全新, 密封,新貨 (重點係拿返去電腦舖佢部電腦認到, 我部機認唔到)
Device Manager 見唔到d Harddisk, 但 有一個 USB Mass Storage Device 顯示 ! (見圖),請問冇解決辦法? thx
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296451&k=8960f6a3fb5a087a2a1afc33c00f9aeb&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: toylet 時間: 2021-12-4 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-5 01:03
試下 重插 條 USB cable..... 咦.... 先 試試 USB 2.0 的 port!
如果 USB 2.0 得, 即是 大大 部 機 未裝 US ...
toylet 發表於 2021-12-4 22:37
應該唔會未裝 USB 3.0 Driver, 因為我隻舊dock 都係 USB 3.0 用咗幾年都冇問題,
另外我試過3條唔同既 USB 3.0 cable 同插入過幾個唔同既 port 都唔得 , 我部電腦只買咗1年多d, 同時用2個 HD dock (usb 3.0) 卻都問題, 呢個新dock 應該冇問題 (因為拿返去電腦舖佢部電腦認到), 而物無所用,唔知有乜解求? 有冇高人指點? thx
作者: t1174-3 時間: 2021-12-5 02:21
Why 有個 USB Mass Storage Device 是三角 !號的?
CHICK 它 睇 有說是乜問題嗎?
作者: MM622 時間: 2021-12-5 02:44
Click 入去話這個裝置不能啓動 (見下圖), 是否表示未裝好USB Mass Storage Driver, 咁應該點? 去邊度download 個driver 裝返去?我試過右click USB Mass Storage Driver—->更新驅動程式,用自動搜尋,但結果話最佳驅動程式已安裝,攪到我一楝都冇⋯⋯⋯
作者: MM622 時間: 2021-12-5 02:45
補圖:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296520&k=2a5d8e79c154eb84dfe3d85e70c70acf&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: CCEPC 時間: 2021-12-5 04:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-5 10:51
PC or laptop? 老問題, 我估唔夠電, 唔夠amp推唔起
PC黎講, 獨立pcie 有插電既usb 3卡, 多數夠力
laptop幫 ...
CCEPC 發表於 2021-12-5 04:07
師兄,我部電腦係PC, 裝咗一年幾,隻牛好夠力,應該唔會唔夠力,之前我用2個外置USB HD Dock(1 個3 bay, 1 個2 bay 都冇問題)
作者: MM622 時間: 2021-12-5 10:57
另外電腦舖用laptop 試都冇問題,認到Dock 啲HD
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-5 12:55
docking個火牛!!!唔係講部腦.........
作者: MM622 時間: 2021-12-5 15:29
個 dock 冇跟火牛,只有一條電源線。
如果係個dock 唔夠power, 點解接電腦舖部部PC 同laptop 冇問題?
部3 Bay 舊 dock (power switch 壞)跟火牛,係咪可以比呢個新嘅5 bay dock 用來試吓?個dock會唔會燒?
作者: MM622 時間: 2021-12-5 16:00
更正,我個新dock 插電位係3腳洞 (乸),但舊dock 係一個圓洞乸插,所以唔可以比舊dock 隻牛去新dock 用
作者: toylet 時間: 2021-12-5 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKPEANUTS 時間: 2021-12-5 18:18
試下boot 入winpe 再插usb 睇下又認唔認到;
電腦鋪部腦認到, 你又用第二部腦試下囉
作者: MM622 時間: 2021-12-5 19:05
已經在上面講咗插一隻HD 都認唔到
有師兄話呢個5 bay HD dock 應該有內置牛所以唔冼外置火牛 (如果唔夠力,電腦舖就唔會接2 部電腦都冇問題)
依然估最大可能係 Mass Storage Device 有問題,唔係唔會顯示! 符號,只能明天打電話去代理同底板生產商 (ASUS) 問
作者: CCEPC 時間: 2021-12-5 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joecn 時間: 2021-12-5 23:02
小的有一個USB dock, 是1 bay HD dock, PC沒有問題, 用notebook要插著type C hub, type C hub要插著type C PD充電, 才用到, 一般USB 3.0 hub, 插micro USB充電, 是用不到的
作者: testcb00 時間: 2021-12-6 02:04
這個century docking是IEC供電
按理問題不太可能和電流有關
請樓主列出Laptop Model及Century Docking Model
我懷疑問題出在laptop USB Controller上
作者: MM622 時間: 2021-12-6 09:47
這個century docking是IEC供電
按理問題不太可能和電流有關
請樓主列出Laptop Model及Century Docking Mod ...
testcb00 發表於 2021-12-6 02:04
師兄
我的電腦不是 laptop, 是PC, 底板係ASUS B460 Pro [WI-FI], 呢塊板好新, 2019 年尾出,
HD Docking 型號係: Centutry 5-Bay - CRIB535EUF ( USB3.0), 以下索係docking 資料:
Ref:
https://shooting.com.hk/products ... ay_%5BCRIB535EUF%5D
作者: MM622 時間: 2021-12-6 10:05
估計最大機會都USB Mass Storage Device driver 有問題,因為只有power on 個Dock後USB mass storage device 至會出現!
嘗試過update USB mass storage device driver 但失敗,見下列圖:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296690&k=2b2bb495688764aaaacb333c24190ad5&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296691&k=e38752237d3a0e32d95d7f4c9ad8b051&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296692&k=192a70cbe77c7261ed09b2ee85393ece&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296693&k=cd77cf5ba8443d929cee41836b8ebbe9&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: wingsit 時間: 2021-12-6 10:16
你試下駁好晒線, 首先 power on 左個外置 Harddisk dock, 然後 boot 部 PC 睇下得唔得.
作者: tunster 時間: 2021-12-6 10:27
你個 Windows 10 行緊咩 version? 試下做個大 upgrade 去到最新版
Quoted from internet:
"Instead, I noticed this computer was running the original Windows 10 build 10240 version. After upgrading it to the Fall update version 1511 Build 10586, USB mass storage devices such as USB Flash drives work again, and the usbstor.inf driver files are back in their proper places in C:\Windows\Inf and C:\Windows\system32\driverstore\filerepository."
作者: MM622 時間: 2021-12-6 10:27
試過都係唔得...........
作者: MAX100 時間: 2021-12-6 13:49
試下 delete 晒 win 10 入面既usb port, 俾佢自己認多次
作者: MM622 時間: 2021-12-6 15:31
剛剛再call 華碩,唔同人答案唔一樣,今次叫我試下裝佢哋2個最新chipset driver, 如果唔得,可以試下移除有! 符號USB mass storage device driver, reboot, 等自己佢認返個driver, 如果再唔得就可能係兼容問題,冇計了⋯⋯希望OK吧
作者: diy-apprentice 時間: 2021-12-6 15:48
類似的情況以前我也試過,主要係新舊的usb chipset的兼容問題,一係連唔到線和detect唔到,一係連到線但唔穩定,抄抄下又會斷線,假如你塊底板屬於較舊型號,就只能加一張較新的PCI-E的USB卡。
作者: MM622 時間: 2021-12-6 15:55
我塊底板係華碩 ASUS B460 Pro [WI-FI] , 2019年尾出, 應該唔算太舊
作者: diy-apprentice 時間: 2021-12-6 15:56
照計就係!
作者: toylet 時間: 2021-12-6 16:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2021-12-6 16:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-6 17:07
Century 代理話玩呢個型號有內置牛, 夠力, 而且電腦舗用2部唔同電腦都OK, 咁就表示唔關 docking 電源問題 , 內罝 200W電源:
https://shooting.com.hk/products ... %5BCRSJ535EU3S6G%5D
作者: Aÿ 時間: 2021-12-6 17:12
似係電腦USB唔夠電
有無試過USB唔插其他野,淨插呢個docking?
作者: MM622 時間: 2021-12-6 17:15
ASUS 叫我裝既 Chipset driver 係今年4月同2月release 的版本:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296797&k=8cc22bac48941d1fa2f563616783ea47&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: jimie 時間: 2021-12-6 17:41
直插MB 定插 機箱?
作者: MM622 時間: 2021-12-6 17:57
櫃桶式机機箱 Docking (之前有 post 過相):
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296804&k=1c169c667c43cd8f3f4d18693d2d8653&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: MM622 時間: 2021-12-6 18:08
我部電腦只用USB 插 Keyboard, mouse, USB 用好少電, 什至只放1隻 HD 入 docking 都認唔到, USB mass storage device 一樣有! 号. 隻牛有 650W (Corsair), 應該夠哂力.
另外我部電腦原來係舊年至買, 底板舊年型號, 好簡單 plug and play 既野, 冇埋由唔夾 docking, 希望 update 呸左chipset driver 後 OK 吧 !
作者: jimie 時間: 2021-12-6 18:22
本帖最後由 jimie 於 2021-12-6 18:27 編輯
我意思係直插電腦主機板usb定插機箱usb, 插3.0 都係出呢個!? 有冇換線試下
作者: toylet 時間: 2021-12-6 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimie 時間: 2021-12-6 18:56
機箱線loading 唔一定夠食外置3.5寸,有d機箱只係夠推usb 手指,你個問題係認唔到外置chipset, 咁推算係兩部機中間接收問題,一係缐,一係usb接口,如果你插其他usb頭都認唔到,考慮下換缐
作者: warera 時間: 2021-12-6 19:51
回覆 1# MM622
純粹路過搭咀。
1. 你確定型號係CRIB535EUF? 呢個 2011 年出,2015 已經停產轉咗二代 CRIB535EUF2。不日本總廠都已經無再賣。
2. 新機通電前有無檢查過後面 Raid 設定嗰兩排制?呢款無記錯係要安裝 Raid Manager。
3. 呢D Dock,唔係 portable 外置 hdd,直接插底板 USB 最穩陣。
作者: kofz 時間: 2021-12-6 20:20
Century 香港邊道仲有賣?
原本旺電有間賣開
好似話執咗
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: MM622 時間: 2021-12-6 22:25
我個Century dock 正確型號係:CRSJ535 EU3S6G2
作者: MM622 時間: 2021-12-6 22:26
灣仔電腦城買,行貨
作者: MM622 時間: 2021-12-6 22:36
已經試過插4,5 個唔同USB port 都唔得,呢port 之前有插外置HD dock 或其它device 完全冇問題。另外亦試過3 條唔同USB cable 亦唔得。但電腦舖隋便用跟dock 條cable 冇問題。稍後會裝ASIS update chipsets driver, 希望OK 吧
作者: MM622 時間: 2021-12-7 00:41
剛剛裝咗update chipset driver 都係唔得,USB mass storage device 依然出現! 磁碟管理區睇唔到有任何外置HD.
亦試過解除呢個USB mass storage device, reboot Windows 比佢自己自動裝返但一樣唔得。
睇嚟個dock 真係同底板USB chipset 唔兼容,今次頭痕了⋯⋯
作者: testcb00 時間: 2021-12-7 02:33
https://www.century.co.jp/suppor ... J535EU3S6G2_m01.pdf
https://www.century.co.jp/suppor ... eu3s6g2-update.html
可以考慮試試update firmware
作者: warera 時間: 2021-12-7 03:51
回覆 47# MM622
底板 USB chipset 都要跟隨公規標準, 唔係你 Asus 或者 Intel 鍾意點出就點出.
見到 "USB mass storage device" 當然有問題, 呢個型號按 Manual 睇到係用 UASP (USB Attached SCSI) 連接, 裝置管理員入面, 應該唔會晌你有黃感嘆號嗰欄出現任何野.
以我自己部 2 Bay Raid 為例, 都係 Century, 同樣UASP (USB Attached SCSI) 連接, 裝置管理員入面 :-
存放控制器 - USB Attached SCSI (UAS) Mass Storage Device
磁碟機 - ASMT ASM1352R Disk1 SCSI Disk Device, ASMT ASM1352R Disk2 SCSI Disk Device
可攜式裝置 - HDD 名
不妨試試反樸歸真重頭開始, 你底板如果係 TUF Gaming Pro, 用 KB ps插頭隔離果2個 gen1, 用翻跟機條線, 先開主機, 然後插 USB, 最後開 HDD tower 電, 俾得個開關制你唔會無原因既.
得唔得都好, 睇吓裝置管理員入面嗰幾個項目比較一下.
作者: MM622 時間: 2021-12-7 08:42
回覆 MM622
底板 USB chipset 都要跟隨公規標準, 唔係你 Asus 或者 Intel 鍾意點出就點出.
見到 "USB m ...
warera 發表於 2021-12-7 03:51
請問你意思係咪選擇插Keyboard ps插頭旁2個 USB port 位其中一個,未插Dock USB cable 入電腦前,先着電腦,然後用跟dock 條USB cable 插入去,最後開dock 電源?如果程序係咁,請問點解要咁做?
另外如果我加張PCIE USB 3.0 擴充卡落塊底板是否有機會解決問題?因為如果係底板USB chipset 同個dock 硬件唔兼容,用USB 擴充卡即是個dock 直接同work with 張USB 擴充卡(?)
作者: MM622 時間: 2021-12-7 08:47
PS: 尋晚check 過張電腦單,原來我部電腦舊年8 月至裝,底板係舊年型號,好新, 冇理由同個dock 唔夾
作者: kofz 時間: 2021-12-7 12:44
你成間屋得一部電腦?
或者你試下 ubuntu live usb boot
排除 Windows 問題
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: jimie 時間: 2021-12-7 12:50
本帖最後由 jimie 於 2021-12-7 13:21 編輯
呢個情況乜鬼都試下,換拖板。 device manager>remove usb device and drivers 永久, reboot 等佢重裝. 正確程序係插好,開電腦,再開dock
作者: mt4money 時間: 2021-12-7 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-7 15:21
#52
我屋企只有一部電腦, 但我有拿dock去比電腦舖試, 今晚會帶公司部 Laptop 返屋企試.
#53
大致上我識做既都試哂, 之前已經講過, 例如裝最新底板chipset driver, 响device manager>remove usb device and drivers, reboot 等佢重裝, 插唔同 USB port , 用唔同 USB線, 拿個dock去比電腦舖試 (佢插2部電腦都冇問題)……我都係將dock插入電腦,開電腦,最後至開dock……. 而家唯一方法就係考慮加張 USB卡, 用佢代替底板上既USB port盼睇下得唔得.
#54
今晚會試下入去BIOS 睇下boot option見唔見到 booth from USB (不過應該冇問題, 因為我有D USB port 有插 1 bay HD dock, 外罝 DVD ROM, mouse, 手寫筆, d呢 device 全部冇問題).
是的, 十分感謝各位回覆幫忙, thx!!
Dock 代理話在正常情況下, 如果我放4隻HD 入去 Dock, 個Dock 上面4粒燈會着, 閃下閃下, 但如果電腦偵測唔到, 個Dock 只會長着住最頂第1粒燈, 我而家就係後者, 只長着最頂第1粒燈…..
作者: chkichung 時間: 2021-12-7 15:49
本帖最後由 chkichung 於 2021-12-7 15:50 編輯
我有個諗法,
買個D外置USB3.0 一開X,
要另外火牛供電比個HUB個D,
應該解決到唔夠電既問題.
都係唔得係換HUB個火牛,
同V數但A數可以大D...
作者: chkichung 時間: 2021-12-7 15:59
岩岩又諗到另一個方法,
用個面包版,
斷開條USB線既VCC同GND線, 留番DATA個兩條線,
跟住買個好D既5V幾A既火牛, 直接拎VCC同GND用,
博落去斷開左VCC同GND道, 供電比你舊新野
得既話再諗方法搞
作者: IanW 時間: 2021-12-7 16:38
本帖最後由 IanW 於 2021-12-7 16:44 編輯
睇 #3 張圖, 仲有一個 ASMedia USB3.1 Controller 喎....
你插左去邊個 controller?
load 個 usb device tree viewer 黎睇下有無乜野啟示...
作者: MM622 時間: 2021-12-7 18:19
睇 #3 張圖, 仲有一個 ASMedia USB3.1 Controller 喎....
你插左去邊個 controller?
load 個 usb device t ...
IanW 發表於 2021-12-7 16:38
我幾乎每個USB port 部試過插 (機前2個 port 都試過)
作者: t1174-3 時間: 2021-12-7 21:06
本帖最後由 t1174-3 於 2021-12-7 21:09 編輯
樓主咁多 USB device 的呢,可能盡量拆晒其他 usb device 先,然後開機,新開機前只插個問題 dock 和可能 mouse 和 KB,開了機入好 windows, 等一下可能3min 先開 問題 dock 電,睇下咁可不正常用到個 dock. 見到是指去電腦 partition 到見到 HDD, 而不是在我的電腦見到有 drive.
另外前面有 Ching 說的 用 win pe boot 起來試是真好應該試,因為現在的 windows 真的好 buggy. 咁試一下可知是一定是 windows 問題還是9 成是硬件問題。
作者: jimie 時間: 2021-12-7 21:53
死馬當活馬醫,reset bios to default
作者: toylet 時間: 2021-12-7 22:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimie 時間: 2021-12-7 22:36
唔會咁毒掛,我有一個想法,用windows usb boot, 去到安裝果度睇下見唔見個dock,如果要裝driver就F6俾原廠果隻dvd佢自已search
作者: toylet 時間: 2021-12-7 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-7 23:12
唔會,個dock 密封,全新,電腦店亦唔可能換另一個dock 來試,因為我在場
作者: MM622 時間: 2021-12-8 01:23
今晚帶公司部Laptop 返屋企試,估計九成係個dock有事:
Laptop
1) 放晒4隻HD 入去dock, laptop 完全睇唔到有任何HD
2)只放1 HD (HD-1), laptop 搵到 (HD—1)
3) 加第2隻HD (HD-2), Laptop 只搵到 HD-2, 但HD-1 唔見咗
4) 再加第3 隻HD (HD-3), Laptop 只搵到HD-3, HD-2 同 HD-1 唔見咗
5) 最後加第4隻HD (HD-4),Laptop 只搵到HD-4, HD-3,HD-2 同 HD-1 唔見晒
6). Power off 個dock, 再一陣再着返佢,laptop 連1 隻HD 都搵唔到
即是個Laptop 只可以搵到剛剛放入去dock 隻HD (1 隻 only)
PC
1) 放4 個HD 入去dock, laptop 完全睇唔到
2) 每次要先入BIOS, 然後再入Windows 部PC 至搵到最後放入去果隻HD
電腦舖 (賣dock 比我間電腦店)
我記得當時只放入1隻HD 比佢哋試 (冇問題),相信如果我放晒4隻HD 入去, 佢哋d 電腦應該都係搵唔到
請問咁多位高手,咁係咪應該個dock 有同題? Thanks!
作者: 666 時間: 2021-12-8 02:23
隻牛應唔足火。或隻牛有問題。
作者: warera 時間: 2021-12-8 05:31
回覆 55# MM622
要講聲對唔住,我誤會咗日文說明書有關 UASP (USB Attached SCSI) 嗰一句既意思,翻譯出來係 "本機器不能使用 UASP (USB Attached SCSI)" , 真係唔明寫黎有乜用, 咁樣你呢個 Dock 係行 "USB mass storage device" 連接, 抱歉.
入4隻 hdd 得 Bay 1 有燈, 個 Dock 問題,正常情況即使你無駁 pc, bay位有 hdd 就有燈. 都係翻代理等佢再試多次好D.
作者: warera 時間: 2021-12-8 05:51
回覆 50# MM622
當有新既 usb 硬件要接入電腦, 比較保險既做法, 純粹自己經驗.
作者: MM622 時間: 2021-12-8 09:52
着左個 dock, 然後reboot PC 入 BIOS, 响 boot option 根本見唔到 dock 裏面 HD:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297082&k=d9e00d76b951a41e9579594d37137f35&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: Aÿ 時間: 2021-12-8 11:00
呢D docking好似唔可以hotplug harddisk
作者: Aÿ 時間: 2021-12-8 11:06
呢D docking亦好似無boot from USB,boot from eSATA有D款得有D唔得
作者: MM622 時間: 2021-12-8 12:05
代理剛剛聯絡我,叫我明天帶個dock 同單比佢哋check 同維修. 以後買 dock 可能要買用外罝火牛, 我怕呢個 dock power supply 有問題.
PS: 本來代理話呢部機佢地唔會處理,因為已經交貨比電腦店超過2年,冇得退貨或保養,要我直接claim 電腦店, 我當然投訴電腦店 (我買左唔夠幾日),可能電腦店同代理針惦,代理至叫我拿去check同維修. 但我怕整咗唔夠幾個月又壞,到時冇保養因為佢哋已經賣左比電腦店超過2年.........
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-8 13:24
代李肯孭就最好喇.........
不過見你話間鋪攞咗件貨成2年幾至賣得出
可能係有啲電子嘢夠期自動死亡
作者: MM622 時間: 2021-12-8 13:43
2 年就瓜?咁化學! 其實有邊個牌子4-5 bay HD dock station 質素好啲同耐用d ? 經過呢件事總覺得多bay 的docking 會唔耐用, 可能用1-2 年會壞 ,例如只能read 到1隻HD,之前用一個 Orico 3 bay HD dock, 但用咗3年個電源開關瓜左,經過着唔到。
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-8 13:50
docking嘢
過返去隔離板問下
https://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=63
作者: ipkinsang 時間: 2021-12-8 16:14
回覆 74# 新自護軍
問題核心應該係零售賣死貨, 代理竟然要客食
除非代理肯收返死貨, 或者叫零售撕貼紙, 講明無保用
作者: ipkinsang 時間: 2021-12-8 16:17
我個 2bay dock 買左 5年, 長期用黎BT
UNITEK USB3.0 to SATA6G 2.5''/3.5'' Dual Bay Aluminium Docking Station (With Offline Clone Function) Y-3026
作者: MM622 時間: 2021-12-8 18:06
下午代理call 我轉口,話因為件貸唔宗係佢哋賣比舖的,叫我唔洗拿去维修, 叫我同電腦店商討,但代理早上話check 過S/N, 佢哋賣出去已經2年所以冇保養,而家電腦店好肯定咁同我講係代理賣比佢哋,會同代理講叫佢地換過部比我。
我同電腦店講,其實呢啲野好簡單, 張單寫明如果貨品有問題7日內可以換,如果冇貨就換其它價值相等既貨,唔應該將我推比代理,除非過咗7日,我前幾日中午買,返屋企試左唔得,傍晚馬上拿部機返去電腦店備案,7日內一定係電腦舖負責.
作者: ipkinsang 時間: 2021-12-8 18:48
回覆 79# MM622
咁我覺得你係呢7日內要煩死間電腦舖, 仲可能搵海關
作者: ipkinsang 時間: 2021-12-8 19:03
回覆 79# MM622
我之前個單display卡又係死貨黎, 去到代理, 個職員仲以為過左保用期, 但好彩我有單有盒證明係保用期內
成件事起因簡直係經典案例
有個師兄去左黃金3C其中一間砌機, 被人砌左部仇人機, 將D壞貨死貨舊貨塞晒入去
用左幾個月就問題多多
之後以原價一半讓左畀我
後尾發現個對RAM係有部份壞, 但只會係負擔重個陣藍畫面
display卡係用到, 但3D VRAM個到係部份壞, 所以係用唔到3D, 連新款MS office都出現三角形
條NVMe SSD, write竟然比read多50TB
但CPU, 主板, 火牛, 又好好質素, 做左文書機兩年, 上網做野都可以無出現問題
作者: CCEPC 時間: 2021-12-8 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-8 23:50
前幾日舖頭試只幫我插1隻HD去試,但尋晚已經發現要reboot PC至read 到,放第二隻就唔得了,如果一齊插哂幾隻HD 入去就完全乜都睇唔到,電腦舖叫我放心,會要求代理換機比我,我叫佢地如果唔得或代理冇貨就搵行家拿,唔同牌子都可以考慮,總之要按張單辦事,而家係代理唔認數
作者: BeeBeeSea 時間: 2021-12-9 03:01
PS: 本來代理話呢部機佢地唔會處理,因為已經交貨比電腦店超過2年,冇得退貨或保養,要我直接claim 電腦店, 我當然投訴電腦店 (我買左唔夠幾日),可能電腦店同代理針惦,代理至叫我拿去check同維修. 但我怕整咗唔夠幾個月又壞,到時冇保養因為佢哋已經賣左比電腦店超過2年.........
MM622 發表於 2021-12-8 12:05
下午代理call 我轉口,話因為件貸唔宗係佢哋賣比舖的,叫我唔洗拿去维修, 叫我同電腦店商討,但代理早上話check 過S/N, 佢哋賣出去已經2年所以冇保養,而家電腦店好肯定咁同我講係代理賣比佢哋,會同代理講叫佢地換過部比我。
MM622 發表於 2021-12-8 18:06
夢遊路過,睇完整個故事,贈樓主幾句...
睇來你浪費咗吾少時間,以發PO日期計,七日期限好快到...要有跟舖頭開片嘅心理準備
細細個(很久以前...) 我都諗唔明,有D貨明明喺香港行貨,遍遍保養日期並非我購買日起跳。
後來想明白,從此好少喺細舖買野或買細代理嘅行貨。你呢果個案,我暫時比較相信代理嘅說法,
貨可能喺行貨,但也真可能已過保,同時貨真可能非由代理畀間舖頭。因此,如果貨到樓主手已是如此,
問題責任便喺間舖頭。提醒精神,唔好再畀間舖頭帶你遊花園
希望事情能順利解決~
作者: CCEPC 時間: 2021-12-9 04:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2021-12-9 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2021-12-9 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-9 13:12
如果4隻HD 一齊插咁入去唔得,只能一隻一隻插黎試搵出問題,而家我已經知道唔係我部電腦有問題,
其實個dock 只着一個HD 位燈已經唔正常,應該係有放HD 就會着燈,放4隻HD就着4 粒燈。
舖頭答應可以拿返去插哂幾隻HD試,如果唔得就換其他嘢,相信佢哋已經冇同代理入貨好耐,叫唔到代理換機,換其它野都算合理,因為單上寫明唔可以退錢,所有電腦用品店都一樣。
作者: BeeBeeSea 時間: 2021-12-9 14:05
大大 真是 要 攪 清楚 是 乜 型號, CRSJ535 好似無 RAID 的....
https://www.century.co.jp/products/crsj535eu3s6g2.html
toylet 發表於 2021-12-9 12:47
呢件產品應該頗單純,如同五個單隻HDD寵合併成一個而己
而呢隻野入面應該包含一個USB 3.0 Hub,問題或就出嚮呢度,Windows driver似係認唔到,早前大家或可向呢個方向DEBUG下問題。事過境遷,現時...米己成炊,等舖頭換貨啦
同埋,你引用嘅喺Version 2 (2018年). 香港代理列出嘅僅有Version 1 (2015年)款。樓主三次更正產品型號,最後有冇搞錯/是否Version 2 都喺一個問號 ...就此結案吧
作者: MM622 時間: 2021-12-9 14:31
呢部Doc 機型 (CRSJ-535 EU3S6G2):
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297287&k=a717ff7c20638548867f193270cbbe63&t=1782140543&sid=QmVk0Aay07

作者: toylet 時間: 2021-12-9 14:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BeeBeeSea 時間: 2021-12-9 14:48
咁應該喺Version 2了,大家可以先確認呢點
再補充下:
1.隻產品有eSATA接口,我估....好大機會...eSATA接口喺冇呢個問題嘅,唔好畀舖頭大到你。
2.呢類鐵籠,買5 bay意義不大。舖頭夠奸,似乎顧客亦吾多笨,所以兩年賣吾出。樓主再㨂,2 Bay好夠了。但舖頭吾會退差額,或要局住再加錢。問問樓上眾ching,有冇高智能少少5 Bay推介
作者: toylet 時間: 2021-12-9 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MM622 時間: 2021-12-9 15:19
香港比較流行既牌子 (4-5 Bay) 只有 Century, Orico, Sabrent (好貴).
Orico 質素麻麻, 我有4-5 個 3.5" HD, 用1個 5 bay 剛剛好, 又靚仔, 省地方, 但一壞可能5個HD 都用唔到, 又要成個 dock 買, 有呢個缺點.
分開2個 dock亦有好處 (每個dock 2-3 bay), 一個dock 壞左仲有另一個可以繼續用, 但電腦枱细, 要搵地方比放2個 dock.
作者: BeeBeeSea 時間: 2021-12-9 15:35
Firmware是有的,新f/w或會有bugfix。但常人喺冇法拿到,一般鐵籠廠商吾玩f/w update
我有個Orico 2 bay 用 Jmicron JMS561芯片。做工其實好OK。坊間亦有f/w update流出。我好少用,最多一個月通電兩三次。
呢個差吾多唯一好處,我能理解
不過,鐵籠可抽插,hotswap換碟唔好咩? 家用需要幾十TB online,我好懷疑實際用途
作者: toylet 時間: 2021-12-9 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-9 15:50
本帖最後由 新自護軍 於 2021-12-9 15:56 編輯
咁應該喺Version 2了,大家可以先確認呢點
再補充下:
1.隻產品有eSATA接口,我估....好大機 ...
2.呢類鐵籠,買5 bay意義不大。舖頭夠奸,似乎顧客亦吾多笨,所以兩年賣吾出。樓主再㨂,2 Bay好夠了。
BeeBeeSea 發表於 2021-12-9 14:48
無理由(eSATA)樓主會唔提????
不過又會問佢塊底板有無頭插????
(2 Bay好夠了)我都係咁話
手上兩款2bay docking(1 個U牌usb3裸插 + 1個SSD+HHD 機箱5寸半CD位)
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-9 16:01
我有個Orico 2 bay 用 Jmicron JMS561芯片。做工其實好OK。坊間亦有f/w update流出。我好少用,最多一個月通電兩三次。
BeeBeeSea 發表於 2021-12-9 15:35
認同.....外置docking我都係短時間用........長時間會用返內置/開箱插落部機
作者: 新自護軍 時間: 2021-12-9 16:11
咁 如果 加 2 隻 hard disk 落去, 一駁 USB, Device Manager 會 見到 1 隻 定 2 隻 disks?
另 Window$ 是 ...
toylet 發表於 2021-12-9 15:47
買返大牌子NAS(S牌/Q牌)會唔會好啲???
作者: toylet 時間: 2021-12-9 16:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


