作者: 大人 時間: 2021-10-29 16:41 標題: 電腦忽然成日藍MON, 係咪唔駛浪費時間救, 直接重裝??
係咪唔駛浪費時間救,直接重裝最實際?
點解windows冇MAC時光機功能?
作者: lalawoo 時間: 2021-10-29 16:45
yes

作者: pitaya 時間: 2021-10-29 16:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blackkh 時間: 2021-10-29 16:54
藍mon大部份是由ram引起,先重插ram有兩條就一條條試看是否其中一條有問題
作者: friendhtc 時間: 2021-10-29 17:07
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2640387
如果我呢個情況呢?係咪RAM
怇一時時, 次次都係.SYS有事呢?



作者: 大人 時間: 2021-10-29 17:15
邊度?
作者: pitaya 時間: 2021-10-29 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blackkh 時間: 2021-10-29 17:43
這些情況我遇過很多次,有一次是藍mon不斷重啟,用埋內置檢查ram測試都測不出問題(但我經驗說給我聽肯定與ram有關)但這部機祇得一條ddr4 ram,手頭上沒有ddr4 ram部機是朋友的,問他搏不搏買新ram換落去,最後買了條新ram落去就解決問題,壞ram就去了代理換
via HKEPC Reader for Android
作者: friendhtc 時間: 2021-10-31 15:35
換左RAM, 都係HANG藍MON
作者: myPC 時間: 2021-10-31 15:51
未必
作者: sumax877 時間: 2021-10-31 16:36
基本上隻牛唔夠watt數,換個隻靚小小嘅牛先
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: wwallace 時間: 2021-10-31 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: friendhtc 時間: 2021-11-1 12:09
就係唔想重裝,我估malware 搞死左啲 .sys機會大啲,洗機重裝有用
但我真係唔想重裝,好麻煩,乜都要裝過哂重頭設定一次
作者: iceberg99 時間: 2021-11-1 12:57
回覆 13# friendhtc
如果真係malware攪花咗sys 的話最好重裝
係就係麻煩啲, 不過重裝比較一勞永逸(你唔知仲有冇其他嘢要搞花咗)
作者: wwallace 時間: 2021-11-1 14:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大人 時間: 2021-11-3 12:28
同意,但點解windows冇MAC時光機功能?

作者: fatrobot 時間: 2021-11-3 16:32
windows 也有多個還原點選擇
作者: sonycliepda 時間: 2021-11-4 07:48
有無影到BSOD時那個畫面? 個error code寫乜呢? 咁先容易對症下藥的!
作者: ckyuen2 時間: 2021-11-4 08:08
本帖最後由 ckyuen2 於 2021-11-4 08:13 編輯
唔想搞原本個drive 就搵第個drive裝過嚟試,預幾十GB
dism 打落ssd 幾分鐘,再用easybcd 加個bcd entry 之嘛
所謂it人建議重裝。。。咩error code 都未知,睇多幾次係咩code先
作者: friendhtc 時間: 2021-11-8 12:08



如果係呢個code呢
高人
作者: wwallace 時間: 2021-11-8 14:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577 時間: 2021-11-8 14:43
agreed x 100, BSOD trouble shooting is waste of time. I've learn the hard way.
reinstall windows to eliminate software problem, the rest should related to hardware. For my case, it was under volting of GPU.
作者: ckyuen2 時間: 2021-11-8 20:02
參考呢度+經驗
https://answers.microsoft.com/zh ... d-b1cc-d814cca37653
嘗試ram/bios 方向先
作者: kkfexe 時間: 2021-11-9 10:25
本帖最後由 kkfexe 於 2021-11-9 10:26 編輯
睇Driver同error code,想問你係唔係同時裝左bitdefender同埋Kasparsky兩隻防毒?
係嘅話建議刪剩其中一隻,兩隻防毒一齊裝(除左Windows本身個自家防毒)好大機會炒

