作者: Shlopikw 時間: 2021-1-18 01:46 標題: 顯示卡驅動問題
小弟用緊r3 3200g呢粒u, 咁呢粒嘢就有Vega8 IGPU, 咁我又有張GTX960, 咁我就會用GTX960唔用粒Vega8IGPU。
咁Driver果度我應唔應該裝埋Vega8既Driver?
一般情況都會裝Chipset既Driver, 咁我應該用AMD既自動detect嚟裝Driver定係搵個淨Chipset既Driver嚟裝?
唔該哂
作者: Q-Q 時間: 2021-1-18 03:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Shlopikw 時間: 2021-1-18 03:48
因為我重裝windows所以順手問下睇下會唔會有衝突
作者: Okt04175 時間: 2021-1-18 14:24
正常情況下APU Vega IGP Driver唔會同顯示卡Driver有衝突,不過你可以照裝定Driver萬一壞卡嗰陣可以即刻用Vega IGP頂住先

