Board logo

標題: 顯示卡驅動問題 [打印本頁]

作者: Shlopikw    時間: 2021-1-18 01:46     標題: 顯示卡驅動問題

小弟用緊r3 3200g呢粒u, 咁呢粒嘢就有Vega8 IGPU, 咁我又有張GTX960, 咁我就會用GTX960唔用粒Vega8IGPU。
咁Driver果度我應唔應該裝埋Vega8既Driver?
一般情況都會裝Chipset既Driver, 咁我應該用AMD既自動detect嚟裝Driver定係搵個淨Chipset既Driver嚟裝?
唔該哂
作者: Q-Q    時間: 2021-1-18 03:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Shlopikw    時間: 2021-1-18 03:48

你都決定左用GTX960囉,重裝原先個Driver黎做咩
實踐是檢驗真理的唯一標準 試左先 ...
Q-Q 發表於 18-1-2021 03:16

因為我重裝windows所以順手問下睇下會唔會有衝突
作者: Okt04175    時間: 2021-1-18 14:24

因為我重裝windows所以順手問下睇下會唔會有衝突
Shlopikw 發表於 2021-1-18 03:48

正常情況下APU Vega IGP Driver唔會同顯示卡Driver有衝突,不過你可以照裝定Driver萬一壞卡嗰陣可以即刻用Vega IGP頂住先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2