Board logo

標題: 近排經常無啦啦 "定格""死機" 到底係咩問題?? [打印本頁]

作者: 4400    時間: 2020-10-5 07:15     標題: 近排經常無啦啦 "定格""死機" 到底係咩問題??

近排部電腦唔知做乜, 兩三日就會無啦啦突然定左格
成個畫面係HOLD住左係度, 滑鼠冇反應, 死機
要按實POWER制先可以重新開到機
想問問各位師兄, 係咪有咩硬件 開始響起警號
可以點樣CHECK下, 到底邊一PART出左問題呢?
THX各位

小弟主機係
R5 2600
asrock x470 taichi ultimate
adata 3000mhz 16GB RAM
RX570
SX8200
650W牛
作者: ccc123    時間: 2020-10-5 07:27

display card爆cap。。。。。
作者: yeeyee2004    時間: 2020-10-5 09:18

會唔會係溫度高check下溫度
作者: 4400    時間: 2020-10-5 09:19

display card爆cap。。。。。
ccc123 發表於 2020-10-5 07:27


可以點樣檢查到係咪出現左爆CAP問題?
拆顯卡個HS出黎, 係咪可以睇得到有冇爆CAP
THX
作者: PowerShot    時間: 2020-10-5 10:22

睇下係唔係SX8200出事.
作者: lionfish    時間: 2020-10-5 10:28

唔係軟件問題,那最可能是RAM
作者: DOT    時間: 2020-10-5 11:12

有冇行XMP?
作者: ehnanika    時間: 2020-10-5 14:16

我猜是板! 之前也是用ASRock,當的狀況完全一樣,進UEFI BIOS一看Monitor,12V出13.xV 5V出6.xV,換個新火牛依舊,換板才好了
作者: 4400    時間: 2020-10-5 16:28

唔係軟件問題,那最可能是RAM
lionfish 發表於 2020-10-5 10:28


岩岩拆左出來清塵希望無事啦

有冇行XMP?
DOT 發表於 2020-10-5 11:12


有呀, 但我條RAM係3000黎
本身行都係行緊2933
作者: 4400    時間: 2020-10-5 16:29

睇下係唔係SX8200出事.
PowerShot 發表於 2020-10-5 10:22


可以點樣CHECK SSD呀C兄?
作者: 4400    時間: 2020-10-5 16:30

我猜是板! 之前也是用ASRock,當的狀況完全一樣,進UEFI BIOS一看Monitor,12V出13.xV 5V出6.xV,換個新火 ...
ehnanika 發表於 2020-10-5 14:16


唔係掛, 越講我越驚
作者: 4400    時間: 2020-10-5 16:42

睇下係唔係SX8200出事.
PowerShot 發表於 2020-10-5 10:22


岩岩用CrystalDiskInfo睇完
隻sx8200良好
另外隻sata都係良好
作者: laisy1294    時間: 2020-10-5 18:04

ssd問題,ssd係檢查唔到既
作者: soccerism    時間: 2020-10-5 20:13

睇下係唔係SX8200出事.
PowerShot 發表於 2020-10-5 10:22



    我都係用SX8200, 一個星期hold一次咁, 死前冇任何徵兆......

點先知係咪關佢事?
作者: 4400    時間: 2020-10-5 21:08

ssd問題,ssd係檢查唔到既
laisy1294 發表於 2020-10-5 18:04

我都係用SX8200, 一個星期hold一次咁, 死前冇任何徵兆......

點先知係咪關佢事? ...
soccerism 發表於 2020-10-5 20:13


比大家講到我越來越驚....
睇怕聽日都出去汁條A2000裝定個windows穩陣啦.....
作者: ccc123    時間: 2020-10-5 21:33

可以點樣檢查到係咪出現左爆CAP問題?
拆顯卡個HS出黎, 係咪可以睇得到有冇爆CAP
THX ...
4400 發表於 2020-10-5 09:19


Google "爆cap".............................
作者: smoke_cheese    時間: 2020-10-5 21:39

跑下Prime95睇下CPU/RAM隠唔隠定
作者: 山中老人    時間: 2020-10-5 22:24

是重裝windows 10後發生?
作者: 山中老人    時間: 2020-10-5 22:25

可以點樣CHECK SSD呀C兄?
4400 發表於 2020-10-5 16:29


試下改用硬碟裝windows 10
睇下有沒有事
作者: 4400    時間: 2020-10-5 23:25

試下改用硬碟裝windows 10
睇下有沒有事
山中老人 發表於 2020-10-5 22:25


閉在我部機冇硬碟
得一隻240GB M.2同一隻SATA 60GB
作者: 4400    時間: 2020-10-5 23:26

Google "爆cap".............................
ccc123 發表於 2020-10-5 21:33



我檢查過了
d cap一粒粒都好新淨
應該唔似爆cap
作者: toylet    時間: 2020-10-6 02:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam009    時間: 2020-10-6 06:56

回覆 21# 4400

樓主試下換另外張顯咭 問題可能乜都解決曬。我6月份部新電腦超頻同唔超頻都會定格又會重啟(本係用緊gtx960卡冇事,身痕換咗都好新淨Ge舊RX470就問題出現了)去腦城買料果間問下是否會係粒U問題,佢答我可能條新RAM有問題,叫我去x強檢查下,好彩冇去到。原來搞來搞去換返張gtx960乜事都冇,現超4.1G行緊到現在。
作者: yanchoki    時間: 2020-10-6 08:50

adata 唔知關唔關事,不過見親問題post都係用adata ram

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: harddick    時間: 2020-10-6 11:00

call A sir 問吓係什麼問題?
然後攞硬件比A sir check
作者: 4400    時間: 2020-10-6 14:23

試試 RAM voltage 加到 1.40 V? XMP 應該是 1.35V ....
toylet 發表於 2020-10-6 02:17


岩岩加左
其實之前我都試過超條RAM
條ram係D41 Bdie 3000mhz黎
唔知係咪我配r5 2600, 連3200mhz都超唔起
所以我都一直用2933好耐
作者: 4400    時間: 2020-10-6 14:24

回覆  4400

樓主試下換另外張顯咭 問題可能乜都解決曬。我6月份部新電腦超頻同唔超頻都會定格又會重啟( ...
sam009 發表於 2020-10-6 06:56


最慘我兩張都係A卡
RX570 同 RX480
作者: 4400    時間: 2020-10-6 16:27

螢幕截圖 2020-10-06 16.25.27.png

想問下各位
我隻SX8200 240GB
係咪慢得有D奇怪

圖片附件: 螢幕截圖 2020-10-06 16.25.27.png (2020-10-6 16:26, 31.02 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2222734&k=11813f2203784bd68475926197ab813c&t=1782555522&sid=W1zOpXZcKB


作者: sum888    時間: 2020-10-6 16:57

本帖最後由 sum888 於 2020-10-6 16:58 編輯

 - Random Write [5_5] [ADMIN] 2020_10_6 下午 04_53_37.png
真係有D慢
我是500G 8200 X570板

試試換個另一條8PIN 顯示卡電源線

圖片附件: - Random Write [5_5] [ADMIN] 2020_10_6 下午 04_53_37.png (2020-10-6 16:55, 25.27 KB) / 下載次數 14
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2222743&k=83381e3c835163f6175a7b0c5480fd41&t=1782555522&sid=W1zOpXZcKB


作者: 1chi    時間: 2020-10-6 17:02

本帖最後由 1chi 於 2020-10-6 17:32 編輯
想問下各位
我隻SX8200 240GB
係咪慢得有D奇怪
4400 發表於 2020-10-6 16:27

應該同總容量有關系,你都佔用左80%

[attach]2222744[/attach]
作者: 山中老人    時間: 2020-10-6 20:46

有可能WIN10更新後出問題
去年我用SSD裝完WIN10後一更新完
次次開機幾個字就同你同一情況
改回用硬碟就無事
作者: toylet    時間: 2020-10-7 18:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bomber    時間: 2020-10-7 20:50

本帖最後由 Bomber 於 2020-10-7 20:51 編輯

XMP 係ram廠有信心超到既profile黎
ram廠都會對大廠既底板進行testing, 所以ram廠會出QVL list

底板廠自己負責任都會test下唔同ram行到幾多條dimm , 幾快 (Mhz) latency係幾多, 所以廠商都有自己ram既QVL list

但一個底板遇到一條不在QVL list的ram, 讀取SPD 上的XMP profile照超就有可能BSOD

XMP profile 只能說明廠商有test過的板上面能以這個latency 超頻, 並非萬能的

而AMD Ryzen CPU 更加內置memory controller, 所以廠商唔同代既Ryzen CPU都有一份佢自己的QVL List

所以 U + 板 + ram的組合正確才能行DOCP/A-XMP, 亦都係廠商點解唔default幫你開XMP既原因
作者: toylet    時間: 2020-10-7 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bomber    時間: 2020-10-7 20:57

如果 XMP 一定要對 QVL list, 真是幾無用! 限制太大了!
還有 2 個可能: BIOS 有問題 or 供電不足!
算了,  ...
toylet 發表於 2020-10-7 20:52



手動如果改下sub-timing 其實都有機會上到xmp個speed
你講得岩家, 如果識手動set當然手動無敵
但XMP提供一個比較入門學習超ram既方法囉

set左唔得普通人唔想煩"應該"會reset cmos 行番default就算
作者: toylet    時間: 2020-10-7 21:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400    時間: 2020-10-8 10:10

小人 塊 板 就好似 不太適合 行 高頻 XMP, 都是 手動 超頻 加 DRAM voltage (DDR4-3600, 1.35V)!
就 咁 開 ...
toylet 發表於 2020-10-7 18:26


RAM我真係唔太搞, 點樣超
因為砌機揀呢對ram果陣, 好多人都話呢對D41 3000mhz 容易超
但自己又超唔起(唔識超)
之後就一直長行2933, 冇再搞佢
作者: tungso7    時間: 2020-10-8 12:18

回覆 1# 4400


    Scan HD?
作者: naomi    時間: 2020-10-8 12:23

AMD 咁嘅情況
試吓行 single channel

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Bomber    時間: 2020-10-9 00:20

給2個網你看
https://www.xpg.com/en/feature/552/
看 Ordering Info
https://www.asrock.com/mb/AMD/X4 ... /index.asp#MemoryPR
看Memory QVL (Pinnacle Ridge)

基本上如果你當初買D41 DDR4-3200 CL16-18-18 應該就work


唔行2933 行番default會唔會 "定格""死機" ?
作者: maryme    時間: 2020-10-9 07:08

harddisk issues
作者: toylet    時間: 2020-10-13 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2