作者: 4400 時間: 2020-10-5 07:15 標題: 近排經常無啦啦 "定格""死機" 到底係咩問題??
近排部電腦唔知做乜, 兩三日就會無啦啦突然定左格
成個畫面係HOLD住左係度, 滑鼠冇反應, 死機
要按實POWER制先可以重新開到機
想問問各位師兄, 係咪有咩硬件 開始響起警號
可以點樣CHECK下, 到底邊一PART出左問題呢?
THX各位
小弟主機係
R5 2600
asrock x470 taichi ultimate
adata 3000mhz 16GB RAM
RX570
SX8200
650W牛
作者: ccc123 時間: 2020-10-5 07:27
display card爆cap。。。。。

作者: yeeyee2004 時間: 2020-10-5 09:18
會唔會係溫度高check下溫度
作者: 4400 時間: 2020-10-5 09:19
可以點樣檢查到係咪出現左爆CAP問題?
拆顯卡個HS出黎, 係咪可以睇得到有冇爆CAP
THX
作者: PowerShot 時間: 2020-10-5 10:22
睇下係唔係SX8200出事.
作者: lionfish 時間: 2020-10-5 10:28
唔係軟件問題,那最可能是RAM
作者: DOT 時間: 2020-10-5 11:12
有冇行XMP?
作者: ehnanika 時間: 2020-10-5 14:16
我猜是板! 之前也是用ASRock,當的狀況完全一樣,進UEFI BIOS一看Monitor,12V出13.xV 5V出6.xV,換個新火牛依舊,換板才好了
作者: 4400 時間: 2020-10-5 16:28
岩岩拆左出來清塵希望無事啦
有呀, 但我條RAM係3000黎
本身行都係行緊2933
作者: 4400 時間: 2020-10-5 16:29
可以點樣CHECK SSD呀C兄?

作者: 4400 時間: 2020-10-5 16:30
我猜是板! 之前也是用ASRock,當的狀況完全一樣,進UEFI BIOS一看Monitor,12V出13.xV 5V出6.xV,換個新火 ...
ehnanika 發表於 2020-10-5 14:16
唔係掛, 越講我越驚
作者: 4400 時間: 2020-10-5 16:42
岩岩用CrystalDiskInfo睇完
隻sx8200良好
另外隻sata都係良好

作者: laisy1294 時間: 2020-10-5 18:04
ssd問題,ssd係檢查唔到既
作者: soccerism 時間: 2020-10-5 20:13
我都係用SX8200, 一個星期hold一次咁, 死前冇任何徵兆......
點先知係咪關佢事?
作者: 4400 時間: 2020-10-5 21:08
比大家講到我越來越驚....
睇怕聽日都出去汁條A2000裝定個windows穩陣啦.....

作者: ccc123 時間: 2020-10-5 21:33
Google "爆cap".............................

作者: smoke_cheese 時間: 2020-10-5 21:39
跑下Prime95睇下CPU/RAM隠唔隠定
作者: 山中老人 時間: 2020-10-5 22:24
是重裝windows 10後發生?
作者: 山中老人 時間: 2020-10-5 22:25
試下改用硬碟裝windows 10
睇下有沒有事
作者: 4400 時間: 2020-10-5 23:25
閉在我部機冇硬碟
得一隻240GB M.2同一隻SATA 60GB
作者: 4400 時間: 2020-10-5 23:26
我檢查過了
d cap一粒粒都好新淨
應該唔似爆cap
作者: toylet 時間: 2020-10-6 02:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam009 時間: 2020-10-6 06:56
回覆 21# 4400
樓主試下換另外張顯咭 問題可能乜都解決曬。我6月份部新電腦超頻同唔超頻都會定格又會重啟(本係用緊gtx960卡冇事,身痕換咗都好新淨Ge舊RX470就問題出現了)去腦城買料果間問下是否會係粒U問題,佢答我可能條新RAM有問題,叫我去x強檢查下,好彩冇去到。原來搞來搞去換返張gtx960乜事都冇,現超4.1G行緊到現在。
作者: yanchoki 時間: 2020-10-6 08:50
adata
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: harddick 時間: 2020-10-6 11:00
call A sir 問吓係什麼問題?
然後攞硬件比A sir check
作者: 4400 時間: 2020-10-6 14:23
岩岩加左
其實之前我都試過超條RAM
條ram係D41 Bdie 3000mhz黎
唔知係咪我配r5 2600, 連3200mhz都超唔起
所以我都一直用2933好耐
作者: 4400 時間: 2020-10-6 14:24
最慘我兩張都係A卡
RX570 同 RX480
作者: 4400 時間: 2020-10-6 16:27
想問下各位
我隻SX8200 240GB
係咪慢得有D奇怪
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2222734&k=11813f2203784bd68475926197ab813c&t=1782555522&sid=W1zOpXZcKB

作者: sum888 時間: 2020-10-6 16:57
本帖最後由 sum888 於 2020-10-6 16:58 編輯
真係有D慢
我是500G 8200 X570板
試試換個另一條8PIN 顯示卡電源線
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2222743&k=83381e3c835163f6175a7b0c5480fd41&t=1782555522&sid=W1zOpXZcKB

作者: 1chi 時間: 2020-10-6 17:02
本帖最後由 1chi 於 2020-10-6 17:32 編輯
應該同總容量有關系,你都佔用左80%
[attach]2222744[/attach]
作者: 山中老人 時間: 2020-10-6 20:46
有可能WIN10更新後出問題
去年我用SSD裝完WIN10後一更新完
次次開機幾個字就同你同一情況
改回用硬碟就無事
作者: toylet 時間: 2020-10-7 18:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bomber 時間: 2020-10-7 20:50
本帖最後由 Bomber 於 2020-10-7 20:51 編輯
XMP 係ram廠有信心超到既profile黎
ram廠都會對大廠既底板進行testing, 所以ram廠會出QVL list
底板廠自己負責任都會test下唔同ram行到幾多條dimm , 幾快 (Mhz) latency係幾多, 所以廠商都有自己ram既QVL list
但一個底板遇到一條不在QVL list的ram, 讀取SPD 上的XMP profile照超就有可能BSOD
XMP profile 只能說明廠商有test過的板上面能以這個latency 超頻, 並非萬能的
而AMD Ryzen CPU 更加內置memory controller, 所以廠商唔同代既Ryzen CPU都有一份佢自己的QVL List
所以 U + 板 + ram的組合正確才能行DOCP/A-XMP, 亦都係廠商點解唔default幫你開XMP既原因

作者: toylet 時間: 2020-10-7 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bomber 時間: 2020-10-7 20:57
手動如果改下sub-timing 其實都有機會上到xmp個speed
你講得岩家, 如果識手動set當然手動無敵

但XMP提供一個比較入門學習超ram既方法囉
set左唔得普通人唔想煩"應該"會reset cmos 行番default就算
作者: toylet 時間: 2020-10-7 21:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400 時間: 2020-10-8 10:10
小人 塊 板 就好似 不太適合 行 高頻 XMP, 都是 手動 超頻 加 DRAM voltage (DDR4-3600, 1.35V)!
就 咁 開 ...
toylet 發表於 2020-10-7 18:26
RAM我真係唔太搞, 點樣超
因為砌機揀呢對ram果陣, 好多人都話呢對D41 3000mhz 容易超
但自己又超唔起(唔識超)
之後就一直長行2933, 冇再搞佢
作者: tungso7 時間: 2020-10-8 12:18
回覆 1# 4400
Scan HD?
作者: naomi 時間: 2020-10-8 12:23
AMD 咁嘅情況
試吓行 single channel
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Bomber 時間: 2020-10-9 00:20
給2個網你看
https://www.xpg.com/en/feature/552/
看 Ordering Info
https://www.asrock.com/mb/AMD/X4 ... /index.asp#MemoryPR
看Memory QVL (Pinnacle Ridge)
基本上如果你當初買D41 DDR4-3200 CL16-18-18 應該就work
唔行2933 行番default會唔會 "定格""死機" ?
作者: maryme 時間: 2020-10-9 07:08
harddisk issues
作者: toylet 時間: 2020-10-13 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


