Board logo

標題: G.skill tridentz Rgb 2x32gb求助 [打印本頁]

作者: wallaceysf    時間: 2020-9-14 15:08     標題: G.skill tridentz Rgb 2x32gb求助

本身底板gigabyte z370n wifi和 2x8g g.skill tridentz rgb 3200.一直相安無事。
見到新蛋f4-3600c18d-64gtzr 2x32gb賣得好平。諗住打爆佢。
買咗返嚟用咗一日ok。第二日不斷error不斷重開機。但插返之前2x8g 又冇事。
想問吓有邊位師兄喺新蛋買過呢隻ram又冇事。用得好好的。同埋用咩底版請留言一下。遲下可能換板。唔好曬咗佢囉。
Q。
作者: gakko    時間: 2020-9-14 15:17

呢條ram官網既qvl主要提供z390/z490(有專門強化ram超頻設計既板)
你可以試下唔開xmp睇下有無事
作者: happychanbb    時間: 2020-9-14 15:24

就咁嘅   技嘉板 um....

你自己查番官網QVL list,  好似係單條32GB 嘅都無出現係個list上面
你查下你依加用咩版本bios,  試下更新其他新版本bios 會唔會穩定D
最新版bios未必一定最好最穩定

你依加用z370, 你唔換CPU情況最多咪只可以升z390
仲要搵2手板, 仲麻煩
除非你打算換板換CPU啦

仲有, z370多數都係行T-Topology
行2條黎講無著數, T-Top插滿曬先會比較好

否則就試下降落3400,3300,3200 MHz
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-14 18:04

回覆 2# gakko
多謝C兄回覆。我已經冇開XMP都有事。應該考慮要換板了。哈哈
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-14 18:23

回覆 3# happychanbb

    多謝師兄回覆。師兄你講得啱呀係不在Val list的。因為嗰陣新旦價錢咁平。我都冇留意囉。
Bios我剛剛從F3版本update到F 13版本.但係問題依然存在都係不斷重開。冇開 xmp
我諗都係留返遲啲。換板換U再用吧。(用緊I5-8400)
作者: smoke_cheese    時間: 2020-9-15 15:45

可能咁啱其中一條RAM有問題,單插一條唔行xmp跑下memtest86試下先
我都試過又係G.Skill一買返嚟就已經壞
走上代理換過條用到依家
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-16 04:43

多謝師兄回覆。已經續條續條試冇開xmp,都係無限重開。心灰。
諗吓都係係肥花放咗去算了。唔知有冇C兄會啱用呢。
跟住去換3070(580 8g使用中)>.<
作者: gakko    時間: 2020-9-16 11:57

其實
我岩岩望左下
官網寫你塊底板最高支援32GB
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-21 00:06

回覆 8# gakko
係呀。師兄你講得啱⋯⋯⋯⋯
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-21 00:10

本帖最後由 wallaceysf 於 2020-9-21 00:11 編輯

想問吓。各位C兄。咁除咗z390和z490外。仲會唔會有其他版可以用到2x32gb⋯⋯睇吓仲有冇其他選擇。吾該各位C兄先Q
換板換U
作者: ken35256    時間: 2020-9-21 02:52

x570你要換埋u  z490 z390 最好既選擇一係換板 一係賣左去換2條8+8/16+16
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-29 19:21

淘了gigabyte z390 WiFi pro.
㮑2x32g。結果都係不斷重開機。
插番16g又冇事。
認命了。
準備rma了。想問一下。流情複雜嗎?
另外再想問一下。有C兄用這ram。用什麼版。是沒有什麼問題正常運作的呢
作者: Bomber    時間: 2020-9-30 11:06

QVL可以看官網
https://www.gskill.com/tw/qvl/20 ... 3600C18D-64GTZR-QVL
Gigabyte Z390 的話有
Z390 AORUS MASTER (rev. 1.0)
Z390 AORUS ULTRA (rev. 1.0)
Z390 DESIGNARE (rev. 1.0)
或者你先插舊ram再更新gigabyte z390 WiFi pro的bios再看看
作者: Kennn    時間: 2020-9-30 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-30 18:14

回覆 12# wallaceysf
C兄多謝你熱心嘅回覆。以上方法。我試過了還是不行。原來可以喺G.skill嘅官網看QVL list
之前不會。現在我會了。真的是經一事長一智。哈
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-30 18:17

回覆 13# Bomber
多謝師兄熱心嘅回覆
咪係囉只能怪我自己唔清楚囉哈哈
不懂得去G.skill官網看QVL依家清楚晒啦因為呢RAM係冇咁易壞嘅
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-30 18:23

依家知道對RAM應該冇壞咁我應該可以放心賣咗佢算數啦。唔好搞咁多嘢。
之前放放下唔放係擔心對RAM壊。最後再次多謝回覆個我嘅師兄。哈哈
作者: grxgr    時間: 2020-9-30 22:45

回覆 17# wallaceysf
其實, 仲未有人証明到ram有無事, 始終又無對照.
ddr4係少壞, 但唔代表一定無事
如果你二手賣人, 起碼經人check check(如經a sir)或私保幾日, 否則自己都唔安樂
作者: wallaceysf    時間: 2020-9-30 23:42

私保3天。當然有壊退$。誠信賣家。
唔係我自己都吾安樂的。吾好害人。
作者: chriskbchan    時間: 2020-10-1 10:37

回覆  wallaceysf
C兄多謝你熱心嘅回覆。以上方法。我試過了還是不行。原來可以喺G.skill嘅官網看QVL list ...
wallaceysf 發表於 2020-9-30 18:14



    QVL無唔一定唔work, 只係唔包overclock會work





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2