Board logo

標題: 不能開機 [打印本頁]

作者: chung47    時間: 2017-12-27 16:04     標題: 不能開機

部機係前一日仲用到,但第二日有以下狀況﹕
1.開機0嗶聲
2.有電到,KEYBOARD MOUSE有著燈,風扇有轉
3.開完一陣自動熄返重開,冇任何畫面
我試過淨插1條RAM同埋拎走DISPLAY CARD都係唔得
請問咁樣會係邊樣出事多?
SPEC:
I5-4440
ASROCK B85M PRO4
GTX670
4*4GB RAM
SILVERSTONE 500W火牛
TOSHIBA 2TB HDD
作者: raym123    時間: 2017-12-27 16:10

試吓 放電 (reset bios) ,
仲係咁 就多數底板
作者: chung47    時間: 2017-12-27 16:57

回覆 2# raym123
岩岩試左放電,開第一次機就嗶4聲,當我重插RAM既時候,又出現返舊問題,咁姐係底板有問題?
作者: raym123    時間: 2017-12-27 17:26

放電
淨插1條RAM同埋拎走DISPLAY CARD
又會係 点
作者: chung47    時間: 2017-12-27 18:45

回覆 4# raym123
都係唔得
作者: raym123    時間: 2017-12-27 18:47

回覆 5# chung47


係 点 唔得 法? 有冇 beep sound
作者: chung47    時間: 2017-12-27 18:51

回覆 6# raym123
都係冇BEEP SOUND
作者: raym123    時間: 2017-12-27 18:57

如果連ram都唔插都冇beep sound,
得番 cpu / 板 / 可以壞, 你自己估了
作者: chung47    時間: 2017-12-27 18:59

本帖最後由 chung47 於 2017-12-27 19:04 編輯

回覆 8# raym123
唔插就有聲既
作者: hoibo    時間: 2017-12-27 19:06

回覆 7# chung47
點試都係冇BEEP多數壞板或ram
4聲BEEP多數壞板
用內置顯示試試
有時整鬆底板bios當係壞板都會出四聲
留意插唔實都會出四聲

試哂真係出四聲多數壞板冇救.
拿去新高登試.壞板換2手.........b85唔貴
帶板/u/4條ram/cpu風扇/顯卡去試
作者: raym123    時間: 2017-12-27 19:28

本帖最後由 raym123 於 2017-12-27 19:30 編輯

回覆 9# chung47

"唔插就有聲既" 咁就正常D , 你有4條ram , 可以換過條試吓, 或插另一個 slot
作者: ckh0602    時間: 2017-12-27 19:35

我之前都好似試過, 但果次估唔到既係板既CPU針腳出問題
RAM出事一般都會有嗶嗶聲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2