Board logo

標題: CPU 多數點會壞? [打印本頁]

作者: jeffreycheng    時間: 2013-5-24 08:54     標題: CPU 多數點會壞?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2013-5-24 10:26

回復 1# jeffreycheng


電死 例如行雷
過十年都得 你睇下p4 cpu好小自己壞
作者: tuyylihk    時間: 2013-5-24 10:46

自己壞幾乎冇案例搵到...
通常都係因為主機板壞,電源壞,打雷壞而一齊電死
或者超頻調電壓調得太暴力長期之下電死
都係電死多,熱死都好少...
作者: jeffreycheng    時間: 2013-5-24 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2013-5-24 11:01

回復 4# jeffreycheng


買隻靚牛-> 絕對會
固態電源底板 -> 唔關事
作者: wilson1234    時間: 2013-5-24 11:09

我瓜過2粒amd 939, 原本風扇太嘈, 將風廂扇速度由2500轉較到1800轉, 1年到過電而死.後來用返風扇就幾年無事
作者: jeffreycheng    時間: 2013-5-24 15:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson1234    時間: 2013-5-24 15:45

過熱日子有功, boot 唔, 應該內部漏電瓜
作者: thor25    時間: 2013-5-24 15:48

製程咁精密..好難自己死, 通常都係upgrade電腦換左佢~
未試過死cpu而要換
作者: jeffreycheng    時間: 2013-5-27 09:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2013-5-27 11:54

死cpu只會出現在超級高手同底手之中
大多數都係人為
我未死過u!
作者: yamyamchan    時間: 2013-5-27 12:00

本帖最後由 yamyamchan 於 2013-5-27 12:01 編輯

N年前P4 都未壞 , 早個年幾前有粒U 過熱冇為意冇晒散熱膏不停自己熄機都成十幾二十次,都係一D事都冇,在健在, 真係好少聽過有CPU會壞 反而個次搞到hard disk 壞左
作者: bennyepc    時間: 2013-5-28 00:20

intel u好少會壞,amd u就會多d....
作者: ujoy    時間: 2013-5-28 02:09

overheat
作者: 222Z    時間: 2013-5-28 04:43

莫講話用十年....世上仍有不少 486 / 586 級古董CPU仍然在運作
真真正正正常使用又無其他因素導致既死CPU真係難得一見
作者: 222Z    時間: 2013-5-28 04:45

intel u好少會壞,amd u就會多d....
bennyepc 發表於 2013-5-28 00:20


你ED係知D唔知D
有咩數據證明AMD U 多D壞?
又一個以鵝傳鵝
作者: 千葉涼平    時間: 2013-5-28 05:07

如果冇OC情況下正常使用....
1] 請問點樣用會壞呢?

另外想問....

2] 正常使用下.... 一粒U可以用幾耐? 如 ...
jeffreycheng 發表於 2013-5-24 08:54


死最多 AMD U
宜家部手提死 AMD U
作者: Nobita    時間: 2013-5-28 07:29

通常都電源壞,打雷壞而一齊電死
或者超頻調電壓調得太高長期之下電
熱死多電死好少...
作者: bennyepc    時間: 2013-5-28 07:43

本帖最後由 bennyepc 於 2013-5-28 07:49 編輯
你ED係知D唔知D
有咩數據證明AMD U 多D壞?
又一個以鵝傳鵝
222Z 發表於 2013-5-28 04:45


我係做電腦維修呢行,我而家手上就己經有六粒amd雙核死U,你話呢.......
作者: feedback    時間: 2013-5-28 08:13

我係做電腦維修呢行,我而家手上就己經有六粒amd雙核死U,你話呢.......
bennyepc 發表於 2013-5-28 07:43



    經我手無端壞o既AMD[am2~am3]u應該有五粒,近幾年o既AMD u壞率係真係比intel多。不過o黎緊就唔知,宜家intel內置咁多野響u入面,壞率估計會多番。
作者: BlackJack    時間: 2013-5-28 08:30

自己唔小心整斷針就有
作者: feedback    時間: 2013-5-28 08:42

回復 21# BlackJack


好耐冇見^^

自從u內置埋記憶體控制器,就多多一種壞法:
以前見花畫面,梗係ram呀,顯示卡呀,點知係粒u喎[U散熱係一路正常冇過熱]
作者: BlackJack    時間: 2013-5-28 08:58

回復  BlackJack


好耐冇見^^

自從u內置埋記憶體控制器,就多多一種壞法:
以前見花畫面,梗係ram呀, ...
feedback 發表於 2013-5-28 08:42

Sorry, 我識你
定係我地唔知係邊到吹過下水

內置記憶體控制器大勢所趨
在追求微型電腦大前提下
將來一有野壞,應該成舊換多過換parts,不過微型電腦要普及就...
作者: 222Z    時間: 2013-5-28 11:02

咁O岩啊...幾個行家起同一個POST
小弟都算係做電腦既...一般都係7X24商用系統,有D類似SERVER 咁用...
如果無事無幹,唔熱唔超....真係未見過CPU壞,無論AMD 定INTEL
可能我好彩啦
作者: feedback    時間: 2013-5-28 11:47

回復 23# BlackJack


    唔好意思,我以為你係以前高登o既Black-Jack。

intel好醒,775開始轉冇腳U,將部份出事率轉嫁左去底板商,又慳番d金屬料,AMD就仲未定唔會用依招?
作者: jeffreycheng    時間: 2013-5-28 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takcheung    時間: 2013-5-28 12:28

相對其它配件,CPU壞的機會真係十分低,由x486年代到而家我都未試過壞CPU
作者: hozai    時間: 2013-5-28 12:31

死過粒amd athlon2x4 620
作者: feedback    時間: 2013-5-28 13:45

回復 26# jeffreycheng


    係。
作者: 恆星~    時間: 2013-5-28 17:37

回復 9# thor25


    製程精密 = 唔易死?
作者: chun20077    時間: 2013-5-28 18:07

其實cpu可能長命過你 (正常用)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2