作者: COD 時間: 2012-2-13 10:03 標題: 唔知死U定係死底板?(有結果)
本帖最後由 COD 於 2012-2-22 11:16 編輯
尋晚部機用時已經有點不對勁,初時藍畫面,以為係Windows問題,
手動reboot後入返Windows,玩唔夠五分鐘又出藍畫面 (詳細內容冇留意),
然後再按reboot制,但今次已經開唔到機,底板冇聲出 (平時"嘟"一聲啟動) ...
mon畫面冇訊號及冇反應,全機風扇 (包括display卡)、燈都有著 (唔似牛牛問題),
機箱HDD燈無閃,但聽到幾隻硬碟有轉動聲,拆下4條ram掉換插試試,情況依舊,
以我理解似係CPU或主機板出事,不過都唔肯定,而家還有乜方法測試?
部機已使用超過四年,一向正常,本來都打算砌一部新機,
而家只係想盡下人屎睇下救唔救得返。
Q6600
ASUS P5KE-WIFI
DDR2 4GB (4x1GB)
GTX-460
3隻HDD
1隻SSD (run Win7)
一個 DVD ROM
一張TV卡
600w 牛牛
作者: 2slow 時間: 2012-2-13 10:14
咁多device係度, 會唔會真係牛牛呢
不如拆晒落黎, 再續樣野試..
作者: Bigbust 時間: 2012-2-13 10:45
拔曬所有 ram 開機睇下有無聲
有聲代表 板, U 知到無 ram (識做野)如果吾係就是單一樣
咁既情況我試過死Bios
作者: COD 時間: 2012-2-13 11:14
剛試了,情況依舊,底板無聲響....
作者: COD 時間: 2012-2-13 11:19
部機用了幾年,而家隻牛仲開到有電,唔似牛事,
今晚拎走一d 硬件再試 ....
作者: Bigbust 時間: 2012-2-13 11:33
試下淨 板, cpu 開機 睇下識吾識叫!?如果都吾得,拿塊 板,cpu, 去新高登比人插翻著佢!有咩懷疑會道至佢死機都拿埋去試
作者: takcheung 時間: 2012-2-13 12:56
開機全機風扇 (包括display卡)、燈都有著 ,但完全無反應....似喺隻牛有事..換隻牛試下先啦
作者: gamebridgese 時間: 2012-2-13 13:25
裸機
剩cpu 底板 火牛
開機 睇下有冇咇? (記得裝 speaker仔落底板)
作者: hkepc30001th 時間: 2012-2-13 15:28
Reset the BIOS, then start from the bare minimum (only the mb, graphics card, 1 piece of ram), then add more components one by one
作者: COD 時間: 2012-2-13 17:34
本帖最後由 COD 於 2012-2-13 23:42 編輯
剛試了剩 CPU、底板、火牛...換埋粒後備PD905試 (唔似死U),
情況依舊,冇聲 (主板插有喇叭仔),手頭上冇後備火牛,問人借到再試 ...
其實就算乜都無插,塊底板係咪都應該有幾下嘟聲?
更正:粒後備U應該是2.8G的PD 915吧,擺太耐都唔記得了...
作者: mayling 時間: 2012-2-13 17:43
試下 RAM 及 display card 都唔插,開機睇下有無連續出 bi bi 聲,
如果有就是 display card 出事。
作者: Marlon 時間: 2012-2-13 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chan0103 時間: 2012-2-13 18:08
我之前試過情況同你差唔多~只係冇出藍畫面~
clear cmos 就冇事~
作者: rckh 時間: 2012-2-13 18:30
Motherboard CMOS problem;
If CPU or RAM error, you should hear the "Bi"
作者: COD 時間: 2012-2-13 23:30
我都有懷疑display卡,試左你這個方法,塊板依然係無聲 ...
作者: COD 時間: 2012-2-13 23:32
有呀...試左拎走粒底板電池一陣裝返,但情況依舊 ...
作者: COD 時間: 2012-2-13 23:37
今晚搵左另一隻牛牛返黎試,淨插CPU、RAM、dispray卡,
但....沒有驚喜,情況依舊,至此階段應該90%係主機板出事了...
作者: chan0103 時間: 2012-2-14 09:15
回復 16# COD
拎走粒電池唔夠~最好轉埋jumper clear ~
我試過塊780g板~放電+拎走電池開機~CMOS都有save~
最後set jumper先clear到~之後就開到機
作者: nickwong88 時間: 2012-2-14 10:23
應該試左牛先,CPU你唔超好少死
作者: qj3883 時間: 2012-2-14 10:26
板多。。
作者: COD 時間: 2012-2-14 11:03
回復 COD
拎走粒電池唔夠~最好轉埋jumper clear ~
我試過塊780g板~放電+拎走電池開機~CMOS都有save~
最 ...
chan0103 發表於 2012-2-14 09:15
剛試了..還是一樣,底板沒回應 ~
作者: stamp3010 時間: 2012-2-14 11:40
不如拎埋塊主板, CPU, RAM出新高登1/F執多塊二手板順便check下係咪死板,反正依家都唔着...
作者: COD 時間: 2012-2-14 17:17
應該唔搞了,套系統已老舊唔值得再投資落去,
反正只係換塊底板 , U , RAM,其他硬件都可以用得返,順便升上 I7...
作者: wingkps2 時間: 2012-2-14 21:38
候先我又係咁.先全藍畫面.即係咩字都冇.
跟手再開左十幾次機都係入唔到windows.又停左係bios畫面.跟手逐樣遂樣拆出黎.用擦膠係咁擦.依家又上到.好彩..
作者: cowcow05 時間: 2012-2-14 22:45
i think is motherboard....
作者: e6600ko 時間: 2012-2-14 23:09
用1條 ram 試開機?
作者: H.M.LAM 時間: 2012-2-14 23:31
如有其他cpu
值得一試
作者: COD 時間: 2012-2-14 23:35
情況不同,你只係硬件接觸不良,
我呢隻係底版瓜直冇晒反應,連BIOS都讀唔到 ...
作者: mokyingying 時間: 2012-2-14 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: COD 時間: 2012-2-14 23:47
已用另一隻牛試左情況一樣,而且隻600w牛同部機一齊用左幾年,一向好穩定~
作者: COD 時間: 2012-2-14 23:50
已用粒PD-915試左,又係無驚喜 ...
作者: minggpt 時間: 2012-2-15 00:29
有無試過用刷膠清理ram針腳,,上兩個星期朋友部機都係
作者: H.M.LAM 時間: 2012-2-15 06:59
回復 31# COD
基本上你可以名正言順咁去砌新機嫁la
作者: COD 時間: 2012-2-22 11:16
搞左幾日終於知乜事,原來係粒Q6600香0左...
但點解搞咁耐都察覺唔到?原來咁0岩有條ram的金手指有污積,
所以測試時比誤導,清理過後條ram已正常,最後拎埋張HD4890出黎試埋display,
然後再裝上之前粒PD910,全部正常開機,此時已經心裡有數,再裝返粒Q6600一試....噢!
另外想問下...我搵返張單出黎,原來粒Q6600係2007年9月買入,
過0左三年係咪冇保了?唔記得當年CPU是保幾多年...
作者: feilolai 時間: 2012-2-22 11:31
冇保啦,可以有借口換機
作者: max918 時間: 2012-2-23 09:42
SYNNEX/INGRAM MICRO 3年保
作者: billy9599394 時間: 2012-2-23 17:23
本帖最後由 billy9599394 於 2012-2-23 17:24 編輯
C Hing 你有4條1GB ram,點解唔逐條ram試試? 4條ram 的金手指都有污積
作者: COD 時間: 2012-2-23 17:35
有呀...因為係Kingston Kit裝ram,所以一對對試,一條條試 ...
最後發覺只係其中一條的金手指接觸不良 ~

