作者: masterjackie 時間: 2010-7-19 15:30 標題: 求救msi neo2-fr...>.<
前晚打打下機hand機,從此開唔到機,無畫面出,
跟住拿過顯卡去試無問題,拿過ram去試也無問題,
我塊msi neo2-fr 塊板有4組燈顯示問題正唔正常,而宜家塊板就又上而下排列出>>>>
紅`紅`綠`綠,既顏色,參照說明書上寫住問題是>>>>開機時將bios的映像檔解開到ram中以快速啟動<<<<我理解能力有點差,唔明白佢講什麼?到底是什麼壞了?請這裡高人幫忙解釋下,教下我怎樣做好,thx~~拿去漢科話佢都唔識,話要寄返去台灣前後六星期先返到來....>.<慘.....
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1061035&k=273e23fe1f7ce9e7624b817458065c14&t=1782194098&sid=1t42g6JixB

