Board logo

標題: iBasso DC07 PRO [打印本頁]

作者: jf127    時間: 2024-10-24 16:13     標題: iBasso DC07 PRO

各位,我用緊fiio ka5, 值唔值得升級?分別大唔大?我鐘意CS啲聲多過ESS同AK,有冇師兄試過?
作者: kcyipgar    時間: 2024-10-24 16:43

今次又用返CS43131,以前已經出過。

via HKEPC Reader for Android
作者: KOJI    時間: 2024-10-27 12:03

"各位,我用緊fiio ka5, 值唔值得升級?分別大唔大?

我鐘意CS啲聲多過ESS同AK,有冇師兄試過?"



個人覺得大但人人聽感不同耳聽為實
作者: tompkyou    時間: 2024-10-27 12:11

幾錢?BTW,比手機用其實好食電。

邊睇片邊用,啲電好似倒水咁
作者: jf127    時間: 2024-10-27 19:38

回覆 3# KOJI

部機係行digital volume or alps? 唔見講有幾多steps
作者: KOJI    時間: 2024-10-28 00:14

回覆  KOJI

部機係行digital volume or alps? 唔見講有幾多steps
jf127 發表於 2024-10-27 19:38


這個不知道

比同樣cs43131 x4的ua6仲大力些

當時試係用high gain開到42左右推隻玄武門好好

至於聲音方面就人人囗味不同

兩部以聲音來選喜歡ua6多少少
作者: joecn    時間: 2024-10-28 01:18

小的也是用Fiio KA5, 見到UA6有內置220mah電池,  理論上, 聲音會比DC07 Pro更清晰
作者: joecn    時間: 2024-11-2 08:31

小的最後選Fiio KA17, 用2x ES9069Q, 有獨立type C 5V 輸入功能
作者: joecn    時間: 2024-11-9 09:40

小的KA17已收到, 在公司聽了一下用notebook, 那是第6代i7 20GB ram, 1TB SSD,  沒有插在type c 5V輸入, 聽 youtube live music的錄影, 用的只是買了RMB$50 Edifier R10U, 聲音真的比KA5好, 清晰度較高, 音樂感, 細節也比KA5好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2