標題: iBasso DC07 PRO [打印本頁]
作者: jf127 時間: 2024-10-24 16:13 標題: iBasso DC07 PRO
各位,我用緊fiio ka5, 值唔值得升級?分別大唔大?我鐘意CS啲聲多過ESS同AK,有冇師兄試過?
作者: kcyipgar 時間: 2024-10-24 16:43
今次又用返CS43131,以前已經出過。
via HKEPC Reader for Android
作者: KOJI 時間: 2024-10-27 12:03
"各位,我用緊fiio ka5, 值唔值得升級?分別大唔大?
我鐘意CS啲聲多過ESS同AK,有冇師兄試過?"
值
個人覺得大但人人聽感不同耳聽為實
作者: tompkyou 時間: 2024-10-27 12:11
幾錢?BTW,比手機用其實好食電。
邊睇片邊用,啲電好似倒水咁
作者: jf127 時間: 2024-10-27 19:38
回覆 3# KOJI
部機係行digital volume or alps? 唔見講有幾多steps
作者: KOJI 時間: 2024-10-28 00:14
這個不知道
比同樣cs43131 x4的ua6仲大力些
當時試係用high gain開到42左右推隻玄武門好好
至於聲音方面就人人囗味不同
兩部以聲音來選喜歡ua6多少少
作者: joecn 時間: 2024-10-28 01:18
小的也是用Fiio KA5, 見到UA6有內置220mah電池, 理論上, 聲音會比DC07 Pro更清晰
作者: joecn 時間: 2024-11-2 08:31
小的最後選Fiio KA17, 用2x ES9069Q, 有獨立type C 5V 輸入功能
作者: joecn 時間: 2024-11-9 09:40
小的KA17已收到, 在公司聽了一下用notebook, 那是第6代i7 20GB ram, 1TB SSD, 沒有插在type c 5V輸入, 聽 youtube live music的錄影, 用的只是買了RMB$50 Edifier R10U, 聲音真的比KA5好, 清晰度較高, 音樂感, 細節也比KA5好

