Board logo

標題: Ea500LM 吹到好大 [打印本頁]

作者: pk5052tk    時間: 2024-8-4 13:08     標題: Ea500LM 吹到好大

有冇ching 有
係咪智商稅
作者: spohr    時間: 2024-8-4 22:52

全部平價chi-fi都吹到好大嫁啦
作者: jacktsui    時間: 2024-8-5 13:52

LM版"技術下放"   499人仔
貴版智商稅太高賣唔出?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2