作者: oswis008 時間: 2024-5-18 02:05 標題: 可能係香港第一隻 Stax SR-X1 既開箱文
之前係日本預約既Stax SR-X1, 發售日店家就即日發貨, 經集運到港今日就收到啦 (集運比預期慢左)
隻耳機做工都唔錯, 仲好輕, 輕到我驚大力少少都會整爛佢
跟機條線感覺仲重過隻耳機, 成條皮帶咁
今次個設計有做埋幾靚仔既保護背板
我就冇買佢套裝, 因為我有D10, 夾佢試聽左一陣, 場聲正常啦但聲音極寬鬆, 高頻好出色好華麗, 而人聲都有好唔錯既表現, 低頻就係少左d, 但有質素.
邊打邊聽, 戴上黎都幾舒服. 都試左日常會聽既野, 可以話係雜食既耳機黎, 當然古典就一絕, 流行都好好聽. 睇動畫都唔錯, 但係睇電影人聲就冇背景咁出, 變左聽OST咁
總結黎講, SR-X1係新世代既Stax既聲音黎, 作為入門, 易推又易食, 要形容既話, 可以話係細板x9000, 同009/009s完全冇關係
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2423592&k=cdd34039f4b9c57b56d45e2154bf62a3&t=1782407552&sid=28jMZH19wz

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2423594&k=e1f14d67322e2d52099e7eb400bb1964&t=1782407552&sid=28jMZH19wz

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2423595&k=499a06e968a5e739ab7cb42beecb056b&t=1782407552&sid=28jMZH19wz

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2423600&k=4d63d1808aee803509cc7dcc5d917ea9&t=1782407552&sid=28jMZH19wz

作者: clip 時間: 2024-5-21 10:19
師兄您好, 想請教你有沒有聽過套裝的amp?
作者: KOJI 時間: 2024-5-24 23:13
去代理試左套装
新一代STAX產品果然有料到聲音好正
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2424382&k=c9d5b8c0df0d9881d5cb03f48f075e5f&t=1782407552&sid=28jMZH19wz

作者: oswis008 時間: 2024-6-2 00:42
回覆 2# clip
唔好意思, 呢排少上epc. 不過我都係早兩日先試聽左佢個套網耳擴. 如果要細部既話, 夾D10 d聲更好
作者: glareguard 時間: 2024-6-2 09:07
回復 3 #KOJI
STAX 早已比edifier 收購
via HKEPC Reader for Android
作者: clip 時間: 2024-6-2 23:17
回覆 4# oswis008 Thank you :-)
作者: hker2021 時間: 2024-11-23 17:02
啲聲gum唔gum聽?
via HKEPC Reader for Android

