作者: kk6166 時間: 2024-4-23 10:37 標題: 飯盒5出左無人講😱
本帖最後由 kk6166 於 2024-4-23 10:40 編輯
本身就係尋聲粉屍,4月十幾號出既飯盒5我宜家先知,好在老客戶都仲有優惠,單Ess9039pro、9運放+4電流放大,唔知咩野黎,剛剛下單,過幾日試下先!
二年磨一劍,有期待!
作者: eddiepsp 時間: 2024-4-23 11:54
飯盒4我覺得麻麻,d制古靈精怪,介面又醜,又無得做playlist,好大電流干擾.除左平及推力大,認真麻麻,求期買部二手DAP都俾他好
作者: kcyipgar 時間: 2024-4-23 16:04
即係乜東東?
有冇圖片一齊研究下。
via HKEPC Reader for Android
作者: kk6166 時間: 2024-4-24 17:58
飯盒三四都有,五剛剛買!只講聽歌的話飯盒無得輸,其它古怪野都小問題!
師兄去淘佬找下尋聲fa5
作者: garyyung 時間: 2024-4-25 12:03
紫珊Z5都係9039pro 有冇師兄比較下兩部
作者: a26918853 時間: 2024-4-30 22:48
本帖最後由 a26918853 於 2024-4-30 22:49 編輯
我都买左fa5 番来试下 唔错
系統快左 聲偏暖
