Board logo

標題: 飯盒5出左無人講😱 [打印本頁]

作者: kk6166    時間: 2024-4-23 10:37     標題: 飯盒5出左無人講😱

本帖最後由 kk6166 於 2024-4-23 10:40 編輯

本身就係尋聲粉屍,4月十幾號出既飯盒5我宜家先知,好在老客戶都仲有優惠,單Ess9039pro、9運放+4電流放大,唔知咩野黎,剛剛下單,過幾日試下先!

二年磨一劍,有期待!
作者: eddiepsp    時間: 2024-4-23 11:54

飯盒4我覺得麻麻,d制古靈精怪,介面又醜,又無得做playlist,好大電流干擾.除左平及推力大,認真麻麻,求期買部二手DAP都俾他好
作者: kcyipgar    時間: 2024-4-23 16:04

即係乜東東?
有冇圖片一齊研究下。

via HKEPC Reader for Android
作者: kk6166    時間: 2024-4-24 17:58

飯盒三四都有,五剛剛買!只講聽歌的話飯盒無得輸,其它古怪野都小問題!

師兄去淘佬找下尋聲fa5
作者: garyyung    時間: 2024-4-25 12:03

紫珊Z5都係9039pro 有冇師兄比較下兩部
作者: a26918853    時間: 2024-4-30 22:48

本帖最後由 a26918853 於 2024-4-30 22:49 編輯

我都买左fa5 番来试下 唔错
系統快左  聲偏暖





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2