Board logo

標題: [開箱] Sgor Venus 意外地好聽的平價單動圈耳機 [打印本頁]

作者: ebtg    時間: 2023-11-20 17:29     標題: Sgor Venus 意外地好聽的平價單動圈耳機

用原裝雞線一開聲即時聽到噢左嘴, 音場好開揚, 臨場感極強.  整體屬傳統 hifi 式調音, 人聲溫暖甜美, 還帶少少空氣感.  另外, 呢隻耳機既低頻好充足, 又不會蓋過人聲, 令快慢歌都變得好有音樂感, 氣氛好好 ! 以一舊水既價錢來講, Venus 既音樂細節可以話超晒班. 如果你鍾意舊式的模擬味, 喜歡聽歌曲既整體氣氛, 而不是強調個別細節, 呢隻必入, 而我既結論係要即時入多隻

Screenshot_20231120-124415_compress50.jpg

Screenshot_20231120-153609_compress77.jpg

圖片附件: Screenshot_20231120-124415_compress50.jpg (2023-11-20 17:23, 93.3 KB) / 下載次數 311
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2398463&k=599536a5f803cd1b6945017d5fb71aa5&t=1782145180&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: Screenshot_20231120-153609_compress77.jpg (2023-11-20 17:23, 108.2 KB) / 下載次數 333
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2398464&k=88bcba0147837cc5ee9c89612d7e7f17&t=1782145180&sid=1iEb9PVjS0f


作者: eddiepsp    時間: 2023-11-21 10:58

https://www.youtube.com/watch?v=F4nGsum184o
作者: ebtg    時間: 2023-11-21 12:06

eddiepsp 發表於 2023-11-21 10:58


原來有人拍片, 啱啱先知
作者: Duran    時間: 2023-11-29 15:31

確實音樂感不錯!
作者: smallfaihk1111    時間: 2023-12-7 11:46

Kz edx lite先CP高

via HKEPC Reader for Android
作者: 天大笑話    時間: 2023-12-8 01:30

原裝線反而有奇蹟?
作者: ebtg    時間: 2023-12-8 09:57

原裝線反而有奇蹟?
天大笑話 發表於 2023-12-8 01:30


原線夠朦朧
作者: Ahmok    時間: 2023-12-8 10:12

回覆 7# ebtg
師兄早晨,請問喺邊度入手?好有興趣.
作者: funhk    時間: 2024-5-19 02:23

緣份之下搜到呢個post
睇埋2樓條片話百元級別、有闊音場、平衡取向
就二話不說入咗條玩下
對於唔好bass的我,有驚喜喎

之前試過cca CA16,果D調音不是我杯茶
單元幾多都冇用

唔知有冇師兄入手埋adonis
adonis 係圈鐵,聽review 話低同高音會再加強
作者: speedspeed    時間: 2024-5-27 09:41

早已入手. 試過好多耳機,
手機睇YouTube黎講,  Venus 超值 可直衝 完全不用考慮

via HKEPC Reader for Android
作者: 陳豪    時間: 2024-6-9 00:18

呢對野真係好正
作者: 邪惡聯盟    時間: 2024-6-19 12:11

廋佬有沒有得賣
作者: DennisTan    時間: 2024-6-19 22:12

一舊水?邊度買?
作者: speedspeed    時間: 2024-6-22 12:35

廋佬有沒有得賣
邪惡聯盟 發表於 2024-6-19 12:11

有 不過最好打去留貨

via HKEPC Reader for Android
作者: borrego    時間: 2024-6-25 17:10

呢隻Venus係半開放式設計, 有闊音場但冇乜隔音能力. 老實講如果冇乜隔音能力我寧願用平頭耳塞, 音場仲闊, 戴得又比入耳式舒服.
作者: penguinsam    時間: 2024-7-8 10:00

琴晚終於開黎試, 未煲已經喜出望外, 愈聽愈想聽, 呢個價錢真係冇得輸, 仲要幾靚仔添
作者: seikomatic    時間: 2024-7-10 12:07

[youtube]XBaoqA_D29E[/youtube]
作者: dipsy    時間: 2024-7-13 10:54

我都係睇咗呢度衝咗一對,咁嘅價錢絕對收貨
但條線有好大膠味,有冇d 平平地嘅線配返佢?Thanks

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: manman1998    時間: 2024-7-18 00:41

係咪印 SGOR 果對?我一試就入左;瘦佬最後果對,佢遲D返貨
依家夾瘦佬条268 銅銀混编
作者: hei0080    時間: 2024-7-19 13:53

呢對野試完幾好,想試埋7HZ ZERO, QKZ HBB 唔知會唔會好過呢隻, 試完夠平就可以買來送禮





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2