Board logo

標題: Fiio m11s [打印本頁]

作者: hoganlai2010    時間: 2022-10-3 11:49     標題: Fiio m11s

你地點睇依部機
有人話係入門既價錢但有接近中階既音質
因為本身我考慮緊人聲想凸出d 同想多少少中底頻
Dx170 唔想考慮因為部機試用過反應好慢接受唔到
M11s 反應就唔錯
作者: 齋胡    時間: 2022-10-3 13:01

4K找一蚊都係定位入門架啦?依家d機真係貴得好快
M11S試聽過,個調音好似唔係你想要既走向bo,師兄自己試左未?
作者: kenken33    時間: 2022-10-3 13:26

你地點睇依部機
有人話係入門既價錢但有接近中階既音質
因為本身我考慮緊人聲想凸出d 同想多少少中底頻
hoganlai2010 發表於 3-10-2022 11:49


白開水聲音就真,上至M15都一樣冇得救
作者: cngaiyin    時間: 2022-10-3 14:19

用得ESS既 上到9038pro D聲都係偏白開水架啦
真係玩暖人聲既 搵部AK4493s玩下好過啦

山靈好似有部M6(21版)
作者: 齋胡    時間: 2022-10-3 16:54

用得ESS既 上到9038pro D聲都係偏白開水架啦
真係玩暖人聲既 搵部AK4493s玩下好過啦

山靈好似有部M6(21版) ...
cngaiyin 發表於 2022-10-3 14:19

M11S用雙春ES9038Q2M,唔係9038PRO
不過聲底都係樂器線條重,人聲無咁出既ESS聲底

M6(21)同樣都係行雙春ES9038Q2M,調音比FIIO暖潤好多

用ak4493s果部係m6 ultra   

聽低音稍多同人聲既山靈的確係個幾好既選擇
作者: shikkoku    時間: 2022-10-12 17:14

本帖最後由 shikkoku 於 2022-10-12 17:19 編輯
用得ESS既 上到9038pro D聲都係偏白開水架啦
真係玩暖人聲既 搵部AK4493s玩下好過啦

山靈好似有部M6(21版) ...
cngaiyin 發表於 2022-10-3 14:19



    山靈準備要出M3U,雙ES9219C,Qualcomm 665。


作者: hoganlai2010    時間: 2022-10-12 19:03

山靈準備要出M3U,雙ES9219C,Qualcomm 665。
shikkoku 發表於 2022-10-12 17:14


粒u 比m11s 快少少
粒晶片高級過m11s 好多?
Shaning 之前我都試聽過
話係暖聲d
但聽落同m11s比好似差好少
唔知係咪我耳仔問題
我係用流行歌曲比較
作者: 齋胡    時間: 2022-10-12 23:07

粒u 比m11s 快少少
粒晶片高級過m11s 好多?
Shaning 之前我都試聽過
話係暖聲d
但聽落同m11s比好似差好 ...
hoganlai2010 發表於 2022-10-12 19:03

齋睇晶片M3U重低級過M11S果粒~
至於冷暖有時都係AB出黎,聽得出咪有,聽唔出都唔洗太介懷
作者: joecn    時間: 2022-10-12 23:35

小的有部fiio m15, 不用了, 想賣, 已過warranty, 大家有興趣嗎? 小的原來用m15推sony ier z1r, 但自sony wm1zm2改機後, 推力大了少少, 推z1r已比m15好, 所以現在不用m15了
作者: tuoi    時間: 2022-10-13 00:00

本帖最後由 tuoi 於 2022-10-13 00:01 編輯

回覆 8# 齋胡
師兄唔好浪費口水,幾好意見都嘥氣,
佢都唔知想點?粒U勁好聽D?
作者: 齋胡    時間: 2022-10-13 00:07

回覆  齋胡
師兄唔好浪費口水,幾好意見都嘥氣,
佢都唔知想點?粒U勁好聽D? ...
tuoi 發表於 2022-10-13 00:00

咁又無咩所謂,我都係黎呃下水吹
作者: tuoi    時間: 2022-10-13 00:22

咁又無咩所謂,我都係黎呃下水吹
齋胡 發表於 2022-10-13 00:07

你開post討論想買定吹水冇問題,
佢另外關於耳機post,人哋提供咗意見,
你又唔你講感受,師兄你已經簡單直接,
解釋Fiio與山靈調音取向,你自己唔去舖聽,
十萬字都完全浪費
作者: leungleung1234    時間: 2022-10-13 09:26

之前都試過下部fiio m11s,聲音乾淨得來又有唔錯既分析力,加上又有得玩串流,所以佢個定價來講都叫合理既。

調音方面我就覺得相對地有少少偏冷,但冷暖各有fans,有機會試下就知部機岩唔岩自己lur  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2