作者: sonnyhk 時間: 2022-9-9 18:15 標題: 鳳鳴天音(Celest) 九尾(Gumiho)
低音包圍感好 人聲卻突出 高音不刺激 感染力強,用原線都已經好聴。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338245&k=eb6d1953c939b74602c84fc451627a35&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338246&k=45310c3a74e2ae524449a741b83a4ac1&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: thomas6681 時間: 2022-9-9 18:26
落咗單四日都不發貨,退款了事.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338247&k=02cf005d6c9e05d7200c3e977491a845&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: sonnyhk 時間: 2022-9-9 19:00
本帖最後由 sonnyhk 於 2022-9-9 19:14 編輯
首批500台已售罄,目前缺貨,白色要等一星期以上,我首批都要等一星期,有排等
作者: 大大舊 時間: 2022-9-9 19:01
近期等緊瘦佬新super 同呢隻上市
作者: tompkyou 時間: 2022-9-9 19:21
本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-9 19:39 編輯
弱弱一問,依家呢啲幾百蚊既耳機音質係唔係已經好好?
話說我4年前都買過一個,覺得啲聲麻麻地。
可能係我買果個款啲聲唔靚。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338259&k=11bdfa9a520e89b342b82bf043ad97e4&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338260&k=2581f84b1a6eacf06fa1449b70fb0a59&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338263&k=70dcfad5e225e569da1be8970c924e8a&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: 大大舊 時間: 2022-9-9 20:13
日新月異嘛 幾佰蚊就試下九尾或瘦佬新super
作者: Duran 時間: 2022-9-9 20:21
還有可試李世民都在兩佰頭
作者: cngaiyin 時間: 2022-9-9 20:42
回覆 5# tompkyou
真慘 同我一樣買左佢
傳說中既垃圾 , 我因為佢 blacklist 左Kz 幾年
chi-fi 呢幾年都叫有進步架喇
無論係 dac amp 線 耳機 , 算係抵玩 如果單純玩入門都OK既
不過chi-fi 唔可以盲衝囉 呢度都唔少勇者 可以避唔少伏
一出新野9成9呢度都有人分享 , 睇定D先買
作者: tompkyou 時間: 2022-9-9 20:53
係,絕對係雞肋。。。
我都睇定啲先,其實都可以一試新既,可能有驚喜。
作者: saldtch 時間: 2022-9-9 21:09
支持開箱,包裝好靚
作者: K-Cup~ 時間: 2022-9-9 21:20
十週年已秒左佢!
作者: tompkyou 時間: 2022-9-9 21:26
好驚再買到音質咁差既耳機。
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-9 22:47
本帖最後由 摩囉星 於 2022-9-9 14:49 編輯
講真,呢家想買一對音質差過zs10既耳機唔係咁容易
Zs10偉大之處係其他耳機越煲越好聲,佢就越煲越衰聲,4粒鉄越煲越冇聲
作者: getter5 時間: 2022-9-9 22:57
真係極品
作者: tompkyou 時間: 2022-9-9 22:59
留黎供奉。
越聽越覺得折磨緊隻耳仔
作者: cngaiyin 時間: 2022-9-9 23:17
同公司有隻 ZEX Pro
先唔講佢假唔假既問題
佢D聲真係 唔知佢想點
作者: K-Cup~ 時間: 2022-9-10 12:34
呢隻又係奇呢野黎, 我用左黎俾電腦算!

作者: louis0430 時間: 2022-9-10 16:55
本帖最後由 louis0430 於 2022-9-10 22:05 編輯
今日後巷開鋪無耐見九尾剛開盒,我是第一個試佢隻DEMO
九尾個聲好特別,阿JOE同在埸幾位師兄都話唔好聽,所以後巷無現貨要訂,我就好啱聽,同後巷訂咗
人聲近,低音同人聲有D糊,人聲尾音拖到好長(好多人會覺得過多),中低音同中音部份少咗好多細節,我覺得似是U型調音一頭一尾,聲是好分離,分離到好似斷開咗咁,好多人會覺得呢個聲好奇怪,但我就覺得好有新鮮感好特別,所以一定要試聽啱唔啱自己,唔好盲衝
作者: shikkoku 時間: 2022-9-11 10:10
聽你咁講我都唔敢落手買囖。
作者: getter5 時間: 2022-9-11 11:55
都係睇定d先
作者: tompkyou 時間: 2022-9-11 12:05
又可以慳返幾百~~
作者: 大大舊 時間: 2022-9-11 13:35
過幾日落去試下 帶望只係未煲好
作者: 齋胡 時間: 2022-9-11 14:15
回覆 18# louis0430
V型到咁咪好似49蚊既edx pro咁?XD
不過蒙同細節不足呢件事好唔平板bo,睇黎呢隻唔係好適合盲狙,等後巷煲煲之後去試下先
作者: jpwinson 時間: 2022-9-11 14:22
其實有咁多新機又使乜煩,呢對我聽完覺得唔係我杯茶放底就算,顔值幾好都要攞出嚟聽先得係咪
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: louis0430 時間: 2022-9-11 20:57
本帖最後由 louis0430 於 2022-9-11 21:07 編輯
回覆 23# 齋胡
是比 edx pro 還要V型,所以叫U型
某師兄是一上耳唔洗10幾秒已經即刻放低話唔好聽,阿JOE就即話同佢一樣
作者: leungleung1234 時間: 2022-9-11 21:28
百貨應百客,調音再小眾都會有知音人。隻九尾原配個調音的確比較少見,但總會有人喜歡的。我星期六都見有人試完之後話ok的,但人數並不多也是事實。
作者: cngaiyin 時間: 2022-9-11 22:03
抱歉 其實聽到super 平板的消息 , 我就以經對這隻沒了興趣(笑
作者: spohr 時間: 2022-9-11 22:04
一街都耳機鋪可以試耳機,又唔洗錢
你出去試下咪知D咩價位可以比到D咩你
個個講D淘寶耳機幾平幾勁幾勁
我個人試過一次真係完全聽唔入耳
百貨應百客啦
作者: tompkyou 時間: 2022-9-11 22:12
我自己比較怕醜,唔多中意係人地鋪頭不停試耳機。
試過去DMA試,試左10隻耳機左右,初時試啲幾百蚊既,一聽就覺得唔好聽,跟住個sales哥哥就問我想搵咩類型耳機,聽開咩音樂之後,不停同我講咩高頻,中頻,低頻。簡單啲講就係不停暗示“想好聽就加多啲錢”
最後由幾百蚊開始試,一路試到隻5千幾蚊既黑黃鸝先覺得有明顯好聽左。最後就碌卡
碌完卡返到屋企先覺得隻耳機同我初時budget差左好幾千蚊,有啲小後悔。性格問題,覺得去人地鋪頭不停試野最後乜都唔買內心有啲過意唔去,好似運吉咁。
作者: spohr 時間: 2022-9-11 22:19
運得多就唔怕啦,同埋有要求,價位自然會高都好正常
唔通真係諗住幾舊水買到幾千蚊既質素咩,唔好聽人亂吹
自己耳聽為實
作者: louis0430 時間: 2022-9-11 23:11
本帖最後由 louis0430 於 2022-9-11 23:25 編輯
回覆 26# leungleung1234
我就是其中的知音人,我唔只是OK,九尾是我聽過的幾舊水之中覺得最好的耳機
果然百貨應百客,不過我發覺當大部份人唔啱聽我就啱
而且一貴過2000以上全部都唔啱聽,就覺自己是聽一首歌的方式是聽某D地方的失真
作者: 大大舊 時間: 2022-9-11 23:22
平都有好嘢既 聲xx dt6pro舊幾 mt300 6舊幾 兩隻而家都返工聽 平嘢出街粗用1流之餘 的確又幾好聽喎
作者: jpwinson 時間: 2022-9-11 23:40
其實都係果句,每個人聽感唔同,有得試就試過先買,價錢平貴都唔係問題,大把師兄用新金磚去聽平價耳機,為咗方便用手機去聽過萬耳機都大有人在,睇自己鐘意,呢度都係大家講下自己嘅聽感比大家參考,不過如果多人講唔得嘅就一定有理由嘅
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kenken33 時間: 2022-9-12 00:24
本帖最後由 kenken33 於 2022-9-12 00:34 編輯
如果怕唔好意思你等影音展時先去慢慢試,到時冇人得閒理你
作者: kenken33 時間: 2022-9-12 00:29
係啲人天真姐,睇下飛機文就以為單車變摩托
唔係話淘寶耳機差,但就係佢賣果個價位既級數,唔會秒天秒地

作者: tompkyou 時間: 2022-9-12 00:45
短期內都唔換耳機了...近期買左隻Aure Elixir S已經荷包大出血~
作者: 齋胡 時間: 2022-9-12 13:20
有道理xD重可以催眠下自己都比左錢入場梗係試返夠本佢
作者: 齋胡 時間: 2022-9-12 13:33
最緊要自己o岩聽
近年高價/旗艦耳機著重質素高而又"正確"既聲音,反而chi-fi容易試到各種單元同各種特別調音
作者: saldtch 時間: 2022-9-13 18:32
呢隻似乎吸引好多, 雖然係3倍幾價錢

作者: K-Cup~ 時間: 2022-9-13 19:57
on同1係乜玩法?!

作者: louis0430 時間: 2022-9-13 20:18
本帖最後由 louis0430 於 2022-9-13 20:22 編輯
同武則天差唔多價
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2338783&k=6470e9bc709608e5121eb5e3a737b73b&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: tompkyou 時間: 2022-9-13 20:24
我估係比唔比粒動鐵通電掛
作者: Fizzy 時間: 2022-9-13 20:25
我都等緊呢隻 Talos!比想像中平喎
作者: jpwinson 時間: 2022-9-13 20:38
我都係網上見到呢對,都想睇吓佢係咪真係有唔同,個價又幾吸引呢
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Saipan 時間: 2022-9-14 10:15
A switch between "Planar" and "Hybrid Planar (Planar + Dual BA)" mode.
作者: zingy_hkepc 時間: 2022-9-14 10:37
有制拍,我自己唔鍾意,
多樣野壞,同多數之後都聽定某一邊聲
外觀幾好,價就聽完聲先知值唔值
不過呢期近千或千頭既平板都表現幾好
呢對⋯⋯我試埋瘦佬果對先決定
作者: saldtch 時間: 2022-9-14 18:29
我自己等緊隻BQEYZ Winter
, 不過費事太OT 係度講喇.作者: stephen1029dog 時間: 2022-9-16 21:38
本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-9-16 22:36 編輯
我今日都試左.....聲音係有D怪. 無乜平板沈實底音,高音有D飄....
最唔好係個內腔唔貼個耳窩......
作者: joeny 時間: 2022-9-16 22:14
本帖最後由 joeny 於 2022-9-16 22:15 編輯
盲沖左九尾,初開聲,人聲好貼兼拖尾,樂器聲去左耳背,中頻異常突出,
高低頻好奇怪,細節似乎清楚左,但係啲位置又亂哂
換線試下,TRN純銀線,上面講嘅情況增強左,更加頂唔住;再轉同屬TRN
單晶銅鍍金線,聲音終於正常返,不過變左好似冇乜特色,係音場同細節比較
突出
再換FIIO舊款大三元,聲音大致同TRN單晶銅鍍金線差不多,不過就依
然有人聲拖尾同埋樂器去左耳背嘅情況,只係唔算嚴重
有時間會再試埋DUNU嘅鈺,雖然好似有啲妹仔大過主人婆
作者: K-Cup~ 時間: 2022-9-17 17:28
我今日試左demo,我又ok喔!已訂!!

作者: shikkoku 時間: 2022-9-18 11:30
豉油貴過雞喎

作者: 摩囉星 時間: 2022-9-27 12:38
好似有人爆左殼,話入面個單元唔係平板,係平面動圈喎
即係話所有平板單元既特性,佢都係冇既

又一騙案?

作者: countryboy 時間: 2022-9-27 14:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch 時間: 2022-9-27 14:50
佢好似同Audeze比, 會唔會市面所有平板其實都唔係真平板?
BTW, 水月雨同KZ 都就出平板喇, 真係多到呢.
作者: Duran 時間: 2022-9-28 19:04
有外國Youtuber已開箱KZ隻平板????
作者: cngaiyin 時間: 2022-9-28 19:20
我沒有意見
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340786&k=225378475f7b118808a9fea1315affb5&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: saldtch 時間: 2022-9-29 17:46
本帖最後由 saldtch 於 2022-9-29 17:48 編輯
回覆 55# Duran
係呀, 不過見都係膠底殼, 成隻其實係PLA13 唔同左個面, 所以興趣不大, 個新既電鍍膠係幾有創意既但係.
作者: Duran 時間: 2022-9-29 18:28
又係同門兩兄弟?
ㄧ雞兩食?
作者: saldtch 時間: 2022-9-30 09:16
回覆 58# Duran
係呀, 玩返之前條路, 出完CCA/KZ 就出KZ/CCA, 當係refine 左對PLA13
不過原來PR1 discount 完就=PLA13個價
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-30 12:03
PR1好似有兩個版,一個hifi版係電鍍金屬底殼
個樣靚仔過cca果對好多咁……
Kz.cca呢年幾出D耳機我都唔係好岩聽,呢對都係試左先考慮
作者: Duran 時間: 2022-10-2 13:54
等痩佬出demo試咗先!
作者: ip_csl 時間: 2022-10-5 22:16
今天用正價$399入手了國際版,真心一句,要玩得好,對DAP有一定要求(純個人意見)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2341787&k=3ddeb437772cacac7d6dd5ae77aad43c&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: 大大舊 時間: 2022-10-6 10:00
師兄 國際板同淘仔板有乜分別
作者: 齋胡 時間: 2022-10-6 10:06
回覆 63# 大大舊
無,就係行貨同水貨,有保無保既分別,當然啦,兩者有價差既
作者: ip_csl 時間: 2022-10-6 12:13
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2341830&k=44f5e5501cf0590b6ebd6a0a2afd1943&t=1782544558&sid=pqaZjnZ1zr

作者: countryboy 時間: 2022-10-6 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 摩囉星 時間: 2022-10-6 13:38
哈哈哈!呢個夠抵死!
作者: 118205 時間: 2022-10-6 13:45
好玩喎
作者: philipsrev 時間: 2022-10-6 14:23
你咁攪法,到時行貨變蟹貨,要割價求清貨......


