Board logo

標題: 耳膠也開箱:AEX70 附用後感 [打印本頁]

作者: 摩囉星    時間: 2022-8-27 20:44     標題: 耳膠也開箱:AEX70 附用後感

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-28 02:23 編輯

FB_IMG_1661603668023.jpg
FB_IMG_1661603674779.jpg

Acoustune新耳膠AEX70

AEX07的形狀,使用AEX50的材質,令我感到十分有興趣,今晚玩完再報告下

FB_IMG_1661623368533.jpg

耳膠材質十分輕、軟、薄,有輕微黏性很抓耳,配戴感十分。

聲音:第一感覺是泛音及細節很出色,三頻走向平均,十分對板
個人口味,稍微覺得有點太張揚外露,少了一點內歛,但整體仍是出色的,入得過。

如果入左or想入aex 07的朋友,可直接將07忘掉,改入70為正路

圖片附件: FB_IMG_1661603668023.jpg (2022-8-27 20:38, 38.5 KB) / 下載次數 153
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336463&k=dc990932657dcbc254b755b529356c49&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: FB_IMG_1661603674779.jpg (2022-8-27 20:38, 47.94 KB) / 下載次數 137
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336464&k=9876f38087afe7595ad7abea0f943e7c&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: FB_IMG_1661623368533.jpg (2022-8-28 02:04, 64.04 KB) / 下載次數 139
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336493&k=62fded4b44bca1b7cab7b7cf202b8252&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: tompkyou    時間: 2022-8-27 21:24

係邊度買?幾多錢?
作者: Free888    時間: 2022-8-27 21:58

個樣有D似AZLA crystal
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-27 22:15

支持開箱
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-27 23:03

係邊度買?幾多錢?
tompkyou 發表於 2022-8-27 21:24

$110兩對
我本Lxx'x gx買。
作者: allm88    時間: 2022-8-27 23:31

$110兩對
我本Lxx'x gx買。
摩囉星 發表於 2022-8-27 23:03


聲音如何?
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-28 02:25

聲音如何?
allm88 發表於 2022-8-27 23:31


加左聽感在屋頂
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-28 02:28

個樣有D似AZLA crystal
Free888 發表於 2022-8-27 21:58


70比crystal更軟同薄
Crystal走向偏特出中上頻,收少少低頻,70較平均
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-28 03:03

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-28 12:19 編輯

FB_IMG_1661626575022.jpg

Aex70的分析力同細節還原度真唔講得笑,聽呢隻碟歌手的口水聲同齒唇間的張合聲,比先前用的jvc耳膠高了一個層次

圖片附件: FB_IMG_1661626575022.jpg (2022-8-28 02:57, 87.48 KB) / 下載次數 138
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336494&k=34d87b22b56b00aefb534bc963f42395&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: kityu    時間: 2022-8-28 16:09

回覆 9# 摩囉星

分析仲好過JVC++ ??
如果係就要入返盒70+MAX
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-28 16:37

回覆  摩囉星

分析仲好過JVC++ ??
如果係就要入返盒70+MAX
kityu 發表於 2022-8-28 16:09


高過Jvc++,acoustune呢隻新研發物料真有料到
作者: tompkyou    時間: 2022-8-28 16:42

高過Jvc++,acoustune呢隻新研發物料真有料到
摩囉星 發表於 2022-8-28 16:37

一陣去DMA望望有冇
作者: kityu    時間: 2022-8-28 16:56

回覆 11# 摩囉星

Thanks, 過2 日去買
之前買左50, 好多長管耳機唔啱用, 最後夾Super1 超正
作者: tompkyou    時間: 2022-8-28 18:41

回覆 9# 摩囉星


    多謝分享,DMA仲未有呢款...

已經係Lxx'x gx online落左order買左一盒。
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-28 20:18

回覆  摩囉星

Thanks, 過2 日去買
之前買左50, 好多長管耳機唔啱用, 最後夾Super1 超正 ...
kityu 發表於 2022-8-28 16:56


50我都鍾意,改變耳機發聲位置,音場同樂器定位俱佳,可惜真係只有部份耳機適用

原來用在S1超正?不會滑出來嗎?今晚試下先
作者: kityu    時間: 2022-8-28 23:50

回覆 15# 摩囉星

我之前Super1 夾type E 好穩,而家長用50
夾JVC++ 都唔錯,不過用耐左耳膠會留係耳仔(驚)

其他耳膠都帶唔穩。
作者: Free888    時間: 2022-8-29 10:13

睇番尺寸,好似比較高身,TWS都啱用?(本身用緊final type E for TWS喺Nuarl N6 Pro2)
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-29 11:05

睇番尺寸,好似比較高身,TWS都啱用?(本身用緊final type E for TWS喺Nuarl N6 Pro2) ...
Free888 發表於 2022-8-29 10:13


Tws好大機會唔啱用
作者: tompkyou    時間: 2022-8-29 12:18

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8C6A2).jpg

為左湊夠免運費,買多套 for Samsung  buds pro,好貴。

等緊送貨。

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8C6A2).jpg (2022-8-29 12:17, 136.34 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336681&k=195d5568850a545aeca36072f4d4346e&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: 摩囉星    時間: 2022-8-29 12:50

為左湊夠免運費,買多套 for Samsung  buds pro,好貴。

等緊送貨。
tompkyou 發表於 2022-8-29 12:18


,我今日都打算落門市買多盒
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-29 12:58

尋日將AEX70同crystal兩組AB test對比了一下
聲底係一柔(70)一剛(crystal),能量感質素相若,70分析力同泛音勝一籌,而crystal低頻實淨D,好難分那對好D,都係要睇配搭同個人喜好
作者: ip_csl    時間: 2022-8-29 14:30

今天放假路過都入了比IE900用

IMG_20220829_142845.jpg

圖片附件: IMG_20220829_142845.jpg (2022-8-29 14:29, 125.02 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336697&k=3d8ae039f3ec551b9563299b3081abdc&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: 0186    時間: 2022-8-30 08:44

好奇一問: e種"輕微黏性"既耳膠會好易黏塵嗎?
作者: tuoi    時間: 2022-8-30 10:13

好奇一問: e種"輕微黏性"既耳膠會好易黏塵嗎?
0186 發表於 2022-8-30 08:44

唔覺……只不過黑色你易望到
作者: philipsrev    時間: 2022-8-30 10:18

好奇一問: e種"輕微黏性"既耳膠會好易黏塵嗎?
0186 發表於 2022-8-30 08:44


AEX70用SMP iFit材料做,同JVC Spiral Dot++同一隻料,跟據Dot++經驗係少少黐麈,但唔難清潔。
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-30 11:04

唔覺……只不過黑色你易望到
tuoi 發表於 2022-8-30 10:13




冇特別易黏塵,有都好輕微
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-30 11:09

題外話,Azla 的crystal用耐左材質好似有少少輕微會變乾同變硬既現象,高頻冇以前咁順滑,低頻實淨左……
作者: allm88    時間: 2022-8-30 23:09

70比crystal更軟同薄
Crystal走向偏特出中上頻,收少少低頻,70較平均
摩囉星 發表於 2022-8-28 02:28


除左 crystal, 師兄仲有咩收低頻耳膠推介?
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-30 23:33

除左 crystal, 師兄仲有咩收低頻耳膠推介?
allm88 發表於 2022-8-30 23:09


FAudio vocal耳膠 或 AET08都得

Crystal用耐左會變硬DD,唔係當初高频清減低頻果隻聲
作者: tuoi    時間: 2022-8-31 12:48

我買咗中碼,相對同牌子07偏細,
聲音上好大改進,覺得低頻差D,
所以再去星際90蚊買多盒大碼,
感覺再平均D,當然聲音有個人喜好。
作者: philipsrev    時間: 2022-8-31 14:02

我買咗中碼,相對同牌子07偏細,
聲音上好大改進,覺得低頻差D,
所以再去星際90蚊買多盒大碼,
感覺再平均 ...
tuoi 發表於 2022-8-31 12:48


即係用aet07 改用呢隻要預大一個碼?
作者: tuoi    時間: 2022-8-31 14:08

本帖最後由 tuoi 於 2022-8-31 14:43 編輯
即係用aet07 改用呢隻要預大一個碼?
philipsrev 發表於 2022-8-31 14:02

差不多,係比07細咗少少,杯位斜度窄D,
所以我自己感覺低頻少咗……用大好少少,
不過因應你耳仔大細,如果08你帶到,
大碼應該可以
作者: 0186    時間: 2022-8-31 14:18

回覆 30# tuoi

星際平廿蚊咁好??
作者: tuoi    時間: 2022-8-31 14:28

回覆  tuoi

星際平廿蚊咁好??
0186 發表於 2022-8-31 14:18

星際扶手梯上第二層左手第一間
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 15:13

[quote]星際扶手梯上第二層左手第一間
tuoi 發表於 2022-8-31 14:28 [/quote
妖!正價$110入左三盒,好蝕
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 15:19

即係用aet07 改用呢隻要預大一個碼?
philipsrev 發表於 2022-8-31 14:02


我AET07用M-,Axe07、70用M碼就fit晒,aex50掉番轉用S
作者: tompkyou    時間: 2022-8-31 15:23

回覆 35# 摩囉星


    買咁多盒做咩...
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 15:37

回覆  摩囉星


    買咁多盒做咩...
tompkyou 發表於 2022-8-31 15:23


因為有好多對耳機
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 15:43

FB_IMG_1661931231654.jpg FB_IMG_1661931595020.jpg

AEX50用在此副耳機上有神效

好似變左靜電單元咁,好癲!

圖片附件: FB_IMG_1661931595020.jpg (2022-8-31 15:40, 106.06 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336950&k=e31f29229d87ebc3ecb7ca196e33efd7&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: FB_IMG_1661931231654.jpg (2022-8-31 15:40, 36.85 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336951&k=f0e1bb7052c8708ba5324cad8b3c2db4&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: philipsrev    時間: 2022-8-31 16:07

AEX50用在此副耳機上有神效

好似變左靜電單元咁,好癲!
摩囉星 發表於 2022-8-31 15:43


高頻變滑變靚左?
作者: 風十三    時間: 2022-8-31 16:17

耳成日痕,有咩膠推介。
入耳式,成日痕,耳油仲要比平常多
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 18:15

高頻變滑變靚左?
philipsrev 發表於 2022-8-31 16:07


係,真係高频變滑變靚左,好似第二副耳機咁
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 18:25

耳成日痕,有咩膠推介。
入耳式,成日痕,耳油仲要比平常多
風十三 發表於 2022-8-31 16:17


真係唔識,我乾耳一D油都冇。
作者: allm88    時間: 2022-8-31 21:28

我AET07用M-,Axe07、70用M碼就fit晒,aex50掉番轉用S
摩囉星 發表於 2022-8-31 15:19


AEX70 聲似唔似 AET07?
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-31 23:41

回覆 44# allm88


    唔似
作者: ways    時間: 2022-9-1 02:47

耳成日痕,有咩膠推介。
入耳式,成日痕,耳油仲要比平常多
風十三 發表於 2022-8-31 08:17


我用新買既AEX50戴得耐都會耳痕 me油耳
但係得右耳會痕  右耳窿大D
作者: ways    時間: 2022-9-1 02:55

我將AEX50用去動圈TWS發現有驚喜,長道管fit爆(放到去電池盒兼冇頂住),可以當埋訓覺耳塞用,隔音非常掂,唯一右耳戴得耐會痕,耳膠物料唔適合長時間戴?tws牌子就唔講
IMG_20220829_013455_compress23.jpg

圖片附件: IMG_20220829_013455_compress23.jpg (2022-9-1 02:49, 131.3 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337016&k=3c9ae8ff92bf17cd1afe0f12223ff420&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: allm88    時間: 2022-9-1 22:55

回覆  allm88


    唔似
摩囉星 發表於 2022-8-31 23:41


咁可以一試! AET07 將個音場拉到好闊, 人聲有 d 空洞.....
作者: jpwinson    時間: 2022-9-4 00:06

回覆  摩囉星

分析仲好過JVC++ ??
如果係就要入返盒70+MAX
kityu 發表於 2022-8-28 16:09

師兄我今日都入咗一對,唔記得開嚟比你試吓,返到屋企一試真係好介紹,佢啲膠會就返你耳型好fit,聽感都真係好正,真係值得入手

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kityu    時間: 2022-9-4 15:11

回覆 49# jpwinson

JP兄, 尋日我地掛住吹super "X" , 我都唔記得去人入貨
作者: jpwinson    時間: 2022-9-4 20:10

回覆  jpwinson

JP兄, 尋日我地掛住吹super "X" , 我都唔記得去人入貨
kityu 發表於 2022-9-4 15:11

我之前用07中碼同大碼都有,但呢對70我就買大碼剛剛好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lokalok    時間: 2022-9-6 18:29

本帖最後由 lokalok 於 2022-9-6 18:31 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(996B0).jpg
早買早享受,遲買平少少   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(996B0).jpg (2022-9-6 18:27, 104.38 KB) / 下載次數 110
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337853&k=87291b36498e1dd69247b10b55d6b3c3&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: Free888    時間: 2022-9-7 10:36

回覆 52# lokalok


    $110 唔係正價?
作者: tompkyou    時間: 2022-9-7 10:53

回覆 53# Free888


    正水魚價(雖然我都係110蚊買)

好似上邊有ching買90蚊
作者: jpwinson    時間: 2022-9-7 13:36

回覆  Free888


    正水魚價(雖然我都係110蚊買)

好似上邊有ching買90蚊
tompkyou 發表於 2022-9-7 10:53

我買100:費事去旺角

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kityu    時間: 2022-9-7 17:19

回覆 55# jpwinson

可能你靚仔收你$100
我DXA 買要$110

多謝各Ching 推介,佩戴係舒服既
作者: lokalok    時間: 2022-9-7 20:11

回覆  Free888


    正水魚價(雖然我都係110蚊買)

好似上邊有ching買90蚊
tompkyou 發表於 2022-9-7 10:53



    唔係好似,我都係跟上面的90師兄價入的
作者: Free888    時間: 2022-9-8 11:12

啱啱研究下呢隻個尺寸,高8.9mm。我手上有嘅Spinfit 360就8.5mm,final type E for TWS就7.1mm,即係AEX70唔算話好高,其實都可能用到喺Nuarl N6 Pro2度
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-8 12:53

啱啱研究下呢隻個尺寸,高8.9mm。我手上有嘅Spinfit 360就8.5mm,final type E for TWS就7.1mm,即係AEX70 ...
Free888 發表於 2022-9-8 03:12


要睇埋內管高度既尺寸
作者: Free888    時間: 2022-9-8 17:39

有冇師兄用到喺TWS耳機呢?想參考下
作者: 安迪^O^    時間: 2022-9-8 21:20

我裝落PI7 可以正常放入電池倉。
作者: Free888    時間: 2022-9-9 11:06

我裝落PI7 可以正常放入電池倉。
安迪^O^ 發表於 2022-9-8 21:20



    咁應該掂,唔該
作者: saldtch    時間: 2022-9-15 12:35


推介吓呢隻tips, 我覺得好過CP100, CP100+ 同CP145, 仲要勁平同一包好多對.
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-15 12:37

推介吓呢隻tips, 我覺得好過CP100, CP100+ 同CP145, 仲要勁平同一包好多對.
saldtch 發表於 2022-9-15 04:35


咁正,請問邊樹有售呢?
作者: saldtch    時間: 2022-9-15 12:41

本帖最後由 saldtch 於 2022-9-15 12:43 編輯

回覆 64# 摩囉星


    都係TB 啦. 比spinfit 清左一級
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-15 15:05

回覆  摩囉星


    都係TB 啦. 比spinfit 清左一級
saldtch 發表於 2022-9-15 04:41


清底,咁有冇收少左低頻呢?
作者: saldtch    時間: 2022-9-15 15:25

回覆 66# 摩囉星


    係個聲實左少左smearing, 低頻比CP145 少DD
作者: 0186    時間: 2022-9-19 08:23

回覆 57# lokalok

上星期去睇未返貨, 店員話代理都無貨 (M size)
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-19 13:01

回覆  lokalok

上星期去睇未返貨, 店員話代理都無貨 (M size)
0186 發表於 2022-9-19 00:23


尋日出開星際試野,順便睇下邊間賣$90,但真係揾唔到,揾勻間間都賣$110
作者: lokalok    時間: 2022-9-19 17:58

回覆  lokalok

上星期去睇未返貨, 店員話代理都無貨 (M size)
0186 發表於 2022-9-19 08:23

有現貨喎,星際3F Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D88D1).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D88D1).jpg (2022-9-19 17:57, 134.77 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339554&k=0b64eb61bd70f5c8d10ecba8c2891207&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: akiralok    時間: 2022-9-19 18:20

有現貨喎,星際3F


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
lokalok 發表於 2022-9-19 17:58


我上星期都係呢度買AEX50~
作者: lokalok    時間: 2022-9-19 19:56

我上星期都係呢度買AEX50~
akiralok 發表於 2022-9-19 18:20



    AEX70,戴落不是太舒適,我今日去買了對平價spinfit
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-19 20:14

有現貨喎,星際3F


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
lokalok 發表於 2022-9-19 09:58


不是有師兄話星際$90嗎?
作者: lokalok    時間: 2022-9-19 20:48

回覆 73# 摩囉星

黃色貼纸上標示的,是“官方建議零售價”
作者: lokalok    時間: 2022-9-19 21:32

推介吓呢隻tips, 我覺得好過CP100, CP100+ 同CP145, 仲要勁平同一包好多對.
saldtch 發表於 2022-9-15 12:35


已跟推介下了單,等收貨
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-19 21:52

回覆  摩囉星

黃色貼纸上標示的,是“官方建議零售價”
lokalok 發表於 2022-9-19 12:48


即是話要問店員幾錢?
作者: lokalok    時間: 2022-9-19 22:51

即是話要問店員幾錢?
摩囉星 發表於 2022-9-19 21:52



    星師兄,你也是老手來的,在店舖看到有興趣的貨物,詢價,店員報價後,你再說出你的心水價位,店員如果話ok,咪課金啰
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-19 23:18

星師兄,你也是老手來的,在店舖看到有興趣的貨物,詢價,店員報價後,你再說出你的心水價位,店員 ...
lokalok 發表於 2022-9-19 14:51


哈哈,我通常買player買耳機呢D硬件先會詢價,我真係唔知買耳膠呢D配件原來都有價講
又知多樣野
作者: 0186    時間: 2022-9-20 09:49

星際有一間個職員話盒AEX70可以買一對
作者: tompkyou    時間: 2022-9-20 23:13

本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-20 23:17 編輯

決定聽日去DMA買多盒S size。左耳戴S,右耳戴M。
依家左耳戴M size有少少唔舒服。
左右耳窿大細唔一樣真係好煩。
作者: Free888    時間: 2022-9-21 11:05

決定聽日去DMA買多盒S size。左耳戴S,右耳戴M。
依家左耳戴M size有少少唔舒服。
左右耳窿大細唔一樣真係 ...
tompkyou 發表於 2022-9-20 23:13



    所以希望多D耳膠廠肯出一pack多size,又要香港代理肯入貨

我自己都死死氣去台灣網集運咗一盒all size Final type E for TWS番嚟,之前香港只買咗S size好似唔啱feel,而家試咗一排未決定雙耳M/雙耳L/左M右L
作者: tompkyou    時間: 2022-9-21 11:24

所以希望多D耳膠廠肯出一pack多size,又要香港代理肯入貨

我自己都死死氣去台灣網集運咗 ...
Free888 發表於 2022-9-21 11:05



    SpinFit CP1025 我之前買 一盒有兩個size。
作者: tompkyou    時間: 2022-9-21 18:21

入多左盒S size,又冇110蚊。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f23db).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f23db).jpg (2022-9-21 18:21, 135.08 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339916&k=c2348dd718734b75bd463700412566da&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: akiralok    時間: 2022-9-21 20:30

回覆 72# lokalok

我用AXE50又ok喎
作者: lokalok    時間: 2022-9-21 23:51

入多左盒S size,又冇110蚊。
tompkyou 發表於 2022-9-21 18:21


個價錢已經曝光,不用110的,你豪
作者: tompkyou    時間: 2022-9-22 00:02

個價錢已經曝光,不用110的,你豪
lokalok 發表於 2022-9-21 23:51



    計過條數...去星際買,平20蚊,搭車來回10蚊,一來一回起碼半個鐘至45分鐘。

真係寧願就近落樓下DMA買算,貴少少買個方便。
作者: lokalok    時間: 2022-9-22 00:03

回覆  lokalok

我用AXE50又ok喎
akiralok 發表於 2022-9-21 20:30



    我等收到Fiio耳膠後,再作打算
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-23 12:30

推介吓呢隻tips, 我覺得好過CP100, CP100+ 同CP145, 仲要勁平同一包好多對.
saldtch 發表於 2022-9-15 04:35


尋日見香港代理出左post介紹,香港應好快有售。

到時又入番盒玩下
作者: stephen1029dog    時間: 2022-9-23 15:50

我都剛買左比PLA13用。都好夾。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 0186    時間: 2022-9-23 21:14

本帖最後由 0186 於 2022-9-23 21:15 編輯

307811390_461385186050802_6296816901431804842_n.jpg
入手鳥~~ 秘密價

308199641_488890766191778_3358324705032446214_n.jpg
同1Jr原耳膠拍埋一齊

308153142_1139213006974574_3881018424773137777_n.jpg
個盒都幾實用

308110992_472370738204133_4832148997042410352_n.jpg
308219965_615006420001807_5160441909536716303_n.jpg
吸塵都幾....勁

308136874_3239692052920861_1035455954732371968_n.jpg
正面

Jr1跟既原裝耳膠係睇e個post 之前最夾1Jr.... 果然一分錢一分貨
其實係舖都考慮左陣, 店員有問都答, 07(中低音) 70(高中音)
物料兩者好唔同, 70好軟同有d黏感, 套上1Jr 粗管差d以為套唔到....

而家1Jr + 70 + 99藍 + RS2... 一個月成set野差d換晒
隻70係戴得舒服, 中低音沒太多消減, 高音一直唔係1Jr強項
70 同 1Jr原裝就差個配戴感, 70前部分比1Jr原裝尖少少
70會輸係隔音上, 無左壓向耳孔感

圖片附件: 308110992_472370738204133_4832148997042410352_n.jpg (2022-9-23 21:01, 59.39 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340189&k=5f980627075da2b78fb164b5da05af34&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: 308136874_3239692052920861_1035455954732371968_n.jpg (2022-9-23 21:01, 63.8 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340190&k=55a34e1a02cfb6a0c2abcac993aa15d5&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: 308219965_615006420001807_5160441909536716303_n.jpg (2022-9-23 21:01, 49.48 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340191&k=b6f1b9a47a42e8ab9fc5ca4d97e241fd&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: 308199641_488890766191778_3358324705032446214_n.jpg (2022-9-23 21:01, 30.02 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340192&k=5dd83db8ca2d376328c9e30f4681eb71&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: 308153142_1139213006974574_3881018424773137777_n.jpg (2022-9-23 21:01, 44.33 KB) / 下載次數 103
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340193&k=2e1063a449b3213f13c4db4a79eef522&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j



圖片附件: 307811390_461385186050802_6296816901431804842_n.jpg (2022-9-23 21:01, 27.33 KB) / 下載次數 101
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340194&k=e8e4358c7153d991e8434b7198dba78d&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j


作者: stephen1029dog    時間: 2022-9-23 21:35

本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-9-23 22:03 編輯
入手鳥~~ 秘密價


同1Jr原耳膠拍埋一齊


個盒都幾實用



吸塵都幾....勁


正面

Jr1跟既原裝耳膠係睇e ...
0186 發表於 2022-9-23 09:14 PM

隔音我又覺ok.因佢軟身+有黏性,其實重貼耳,但好痴耳屎。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2