作者: 摩囉星 時間: 2022-8-27 20:44 標題: 耳膠也開箱:AEX70 附用後感
本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-28 02:23 編輯
Acoustune新耳膠AEX70
AEX07的形狀,使用AEX50的材質,令我感到十分有興趣,今晚玩完再報告下
耳膠材質十分輕、軟、薄,有輕微黏性很抓耳,配戴感十分。
聲音:第一感覺是泛音及細節很出色,三頻走向平均,十分對板
個人口味,稍微覺得有點太張揚外露,少了一點內歛,但整體仍是出色的,入得過。
如果入左or想入aex 07的朋友,可直接將07忘掉,改入70為正路
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336463&k=dc990932657dcbc254b755b529356c49&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336464&k=9876f38087afe7595ad7abea0f943e7c&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336493&k=62fded4b44bca1b7cab7b7cf202b8252&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: tompkyou 時間: 2022-8-27 21:24
係邊度買?幾多錢?
作者: Free888 時間: 2022-8-27 21:58
個樣有D似AZLA crystal
作者: leungleung1234 時間: 2022-8-27 22:15
支持開箱
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-27 23:03
$110兩對
我本Lxx'x gx買。
作者: allm88 時間: 2022-8-27 23:31
聲音如何?
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-28 02:25
加左聽感在屋頂
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-28 02:28
70比crystal更軟同薄
Crystal走向偏特出中上頻,收少少低頻,70較平均
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-28 03:03
本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-28 12:19 編輯
Aex70的分析力同細節還原度真唔講得笑,聽呢隻碟歌手的口水聲同齒唇間的張合聲,比先前用的jvc耳膠高了一個層次
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336494&k=34d87b22b56b00aefb534bc963f42395&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: kityu 時間: 2022-8-28 16:09
回覆 9# 摩囉星
分析仲好過JVC++ ??
如果係就要入返盒70+MAX
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-28 16:37
高過Jvc++,acoustune呢隻新研發物料真有料到
作者: tompkyou 時間: 2022-8-28 16:42
一陣去DMA望望有冇
作者: kityu 時間: 2022-8-28 16:56
回覆 11# 摩囉星
Thanks, 過2 日去買
之前買左50, 好多長管耳機唔啱用, 最後夾Super1 超正
作者: tompkyou 時間: 2022-8-28 18:41
回覆 9# 摩囉星
多謝分享,DMA仲未有呢款...
已經係Lxx'x gx online落左order買左一盒。
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-28 20:18
50我都鍾意,改變耳機發聲位置,音場同樂器定位俱佳,可惜真係只有部份耳機適用
原來用在S1超正?不會滑出來嗎?今晚試下先
作者: kityu 時間: 2022-8-28 23:50
回覆 15# 摩囉星
我之前Super1 夾type E 好穩,而家長用50
夾JVC++ 都唔錯,不過用耐左耳膠會留係耳仔(驚)
其他耳膠都帶唔穩。
作者: Free888 時間: 2022-8-29 10:13
睇番尺寸,好似比較高身,TWS都啱用?(本身用緊final type E for TWS喺Nuarl N6 Pro2)
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-29 11:05
Tws好大機會唔啱用
作者: tompkyou 時間: 2022-8-29 12:18
為左湊夠免運費,買多套 for Samsung buds pro,好貴。
等緊送貨。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336681&k=195d5568850a545aeca36072f4d4346e&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: 摩囉星 時間: 2022-8-29 12:50
正
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-29 12:58
尋日將AEX70同crystal兩組AB test對比了一下
聲底係一柔(70)一剛(crystal),能量感質素相若,70分析力同泛音勝一籌,而crystal低頻實淨D,好難分那對好D,都係要睇配搭同個人喜好
作者: ip_csl 時間: 2022-8-29 14:30
今天放假路過都入了比IE900用
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336697&k=3d8ae039f3ec551b9563299b3081abdc&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: 0186 時間: 2022-8-30 08:44
好奇一問: e種"輕微黏性"既耳膠會好易黏塵嗎?
作者: tuoi 時間: 2022-8-30 10:13
唔覺……只不過黑色你易望到
作者: philipsrev 時間: 2022-8-30 10:18
AEX70用SMP iFit材料做,同JVC Spiral Dot++同一隻料,跟據Dot++經驗係少少黐麈,但唔難清潔。
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-30 11:04
冇特別易黏塵,有都好輕微
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-30 11:09
題外話,Azla 的crystal用耐左材質好似有少少輕微會變乾同變硬既現象,高頻冇以前咁順滑,低頻實淨左……
作者: allm88 時間: 2022-8-30 23:09
除左 crystal, 師兄仲有咩收低頻耳膠推介?
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-30 23:33
FAudio vocal耳膠 或 AET08都得
Crystal用耐左會變硬DD,唔係當初高频清減低頻果隻聲
作者: tuoi 時間: 2022-8-31 12:48
我買咗中碼,相對同牌子07偏細,
聲音上好大改進,覺得低頻差D,
所以再去星際90蚊買多盒大碼,
感覺再平均D,當然聲音有個人喜好。
作者: philipsrev 時間: 2022-8-31 14:02
即係用aet07 改用呢隻要預大一個碼?
作者: tuoi 時間: 2022-8-31 14:08
本帖最後由 tuoi 於 2022-8-31 14:43 編輯
差不多,係比07細咗少少,杯位斜度窄D,
所以我自己感覺低頻少咗……用大好少少,
不過因應你耳仔大細,如果08你帶到,
大碼應該可以
作者: 0186 時間: 2022-8-31 14:18
回覆 30# tuoi
星際平廿蚊咁好??
作者: tuoi 時間: 2022-8-31 14:28
星際扶手梯上第二層左手第一間
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 15:13
[quote]星際扶手梯上第二層左手第一間
tuoi 發表於 2022-8-31 14:28
[/quote妖!正價$110入左三盒,好蝕
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 15:19
我AET07用M-,Axe07、70用M碼就fit晒,aex50掉番轉用S
作者: tompkyou 時間: 2022-8-31 15:23
回覆 35# 摩囉星
買咁多盒做咩...
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 15:37
因為有好多對耳機
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 15:43
AEX50用在此副耳機上有神效
好似變左靜電單元咁,好癲!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336950&k=e31f29229d87ebc3ecb7ca196e33efd7&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2336951&k=f0e1bb7052c8708ba5324cad8b3c2db4&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: philipsrev 時間: 2022-8-31 16:07
高頻變滑變靚左?
作者: 風十三 時間: 2022-8-31 16:17
耳成日痕,有咩膠推介。
入耳式,成日痕,耳油仲要比平常多
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 18:15
係,真係高频變滑變靚左,好似第二副耳機咁
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 18:25
真係唔識,我乾耳一D油都冇。
作者: allm88 時間: 2022-8-31 21:28
AEX70 聲似唔似 AET07?
作者: 摩囉星 時間: 2022-8-31 23:41
回覆 44# allm88
唔似
作者: ways 時間: 2022-9-1 02:47
我用新買既AEX50戴得耐都會耳痕
但係得右耳會痕
作者: ways 時間: 2022-9-1 02:55
我將AEX50用去動圈TWS發現有驚喜,長道管fit爆(放到去電池盒兼冇頂住),可以當埋訓覺耳塞用,隔音非常掂,唯一右耳戴得耐會痕,耳膠物料唔適合長時間戴?tws牌子就唔講
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337016&k=3c9ae8ff92bf17cd1afe0f12223ff420&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: allm88 時間: 2022-9-1 22:55
咁可以一試! AET07 將個音場拉到好闊, 人聲有 d 空洞.....
作者: jpwinson 時間: 2022-9-4 00:06
師兄我今日都入咗一對,唔記得開嚟比你試吓,返到屋企一試真係好介紹,佢啲膠會就返你耳型好fit,聽感都真係好正,真係值得入手
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kityu 時間: 2022-9-4 15:11
回覆 49# jpwinson
JP兄, 尋日我地掛住吹super "X" , 我都唔記得去人入貨
作者: jpwinson 時間: 2022-9-4 20:10
我之前用07中碼同大碼都有,但呢對70我就買大碼剛剛好
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lokalok 時間: 2022-9-6 18:29
本帖最後由 lokalok 於 2022-9-6 18:31 編輯
早買早享受,遲買平少少
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337853&k=87291b36498e1dd69247b10b55d6b3c3&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: Free888 時間: 2022-9-7 10:36
回覆 52# lokalok
$110 唔係正價?

作者: tompkyou 時間: 2022-9-7 10:53
回覆 53# Free888
正水魚價(雖然我都係110蚊買)
好似上邊有ching買90蚊
作者: jpwinson 時間: 2022-9-7 13:36
我買100:費事去旺角
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kityu 時間: 2022-9-7 17:19
回覆 55# jpwinson
可能你靚仔收你$100
我DXA 買要$110
多謝各Ching 推介,佩戴係舒服既
作者: lokalok 時間: 2022-9-7 20:11
唔係好似,我都係跟上面的90師兄價入的
作者: Free888 時間: 2022-9-8 11:12
啱啱研究下呢隻個尺寸,高8.9mm。我手上有嘅Spinfit 360就8.5mm,final type E for TWS就7.1mm,即係AEX70唔算話好高,其實都可能用到喺Nuarl N6 Pro2度

作者: 摩囉星 時間: 2022-9-8 12:53
啱啱研究下呢隻個尺寸,高8.9mm。我手上有嘅Spinfit 360就8.5mm,final type E for TWS就7.1mm,即係AEX70 ...
Free888 發表於 2022-9-8 03:12
要睇埋內管高度既尺寸
作者: Free888 時間: 2022-9-8 17:39
有冇師兄用到喺TWS耳機呢?想參考下
作者: 安迪^O^ 時間: 2022-9-8 21:20
我裝落PI7 可以正常放入電池倉。
作者: Free888 時間: 2022-9-9 11:06
咁應該掂,唔該
作者: saldtch 時間: 2022-9-15 12:35

推介吓呢隻tips, 我覺得好過CP100, CP100+ 同CP145, 仲要勁平同一包好多對.
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-15 12:37
咁正,請問邊樹有售呢?
作者: saldtch 時間: 2022-9-15 12:41
本帖最後由 saldtch 於 2022-9-15 12:43 編輯
回覆 64# 摩囉星
都係TB 啦. 比spinfit 清左一級
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-15 15:05
清底,咁有冇收少左低頻呢?
作者: saldtch 時間: 2022-9-15 15:25
回覆 66# 摩囉星
係個聲實左少左smearing, 低頻比CP145 少DD
作者: 0186 時間: 2022-9-19 08:23
回覆 57# lokalok
上星期去睇未返貨, 店員話代理都無貨 (M size)
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-19 13:01
尋日出開星際試野,順便睇下邊間賣$90,但真係揾唔到,揾勻間間都賣$110
作者: lokalok 時間: 2022-9-19 17:58
有現貨喎,星際3F
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339554&k=0b64eb61bd70f5c8d10ecba8c2891207&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: akiralok 時間: 2022-9-19 18:20
我上星期都係呢度買AEX50~
作者: lokalok 時間: 2022-9-19 19:56
AEX70,戴落不是太舒適,我今日去買了對平價spinfit
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-19 20:14
不是有師兄話星際$90嗎?
作者: lokalok 時間: 2022-9-19 20:48
回覆 73# 摩囉星
黃色貼纸上標示的,是“官方建議零售價”
作者: lokalok 時間: 2022-9-19 21:32
已跟推介下了單,等收貨
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-19 21:52
即是話要問店員幾錢?
作者: lokalok 時間: 2022-9-19 22:51
星師兄,你也是老手來的,在店舖看到有興趣的貨物,詢價,店員報價後,你再說出你的心水價位,店員如果話ok,咪課金啰
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-19 23:18
哈哈,我通常買player買耳機呢D硬件先會詢價,我真係唔知買耳膠呢D配件原來都有價講
又知多樣野
作者: 0186 時間: 2022-9-20 09:49
星際有一間個職員話盒AEX70可以買一對
作者: tompkyou 時間: 2022-9-20 23:13
本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-20 23:17 編輯
決定聽日去DMA買多盒S size。左耳戴S,右耳戴M。
依家左耳戴M size有少少唔舒服。
左右耳窿大細唔一樣真係好煩。
作者: Free888 時間: 2022-9-21 11:05
所以希望多D耳膠廠肯出一pack多size,又要香港代理肯入貨
我自己都死死氣去台灣網集運咗一盒all size Final type E for TWS番嚟,之前香港只買咗S size好似唔啱feel,而家試咗一排未決定雙耳M/雙耳L/左M右L

作者: tompkyou 時間: 2022-9-21 11:24
SpinFit CP1025 我之前買 一盒有兩個size。
作者: tompkyou 時間: 2022-9-21 18:21
入多左盒S size,又冇110蚊。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339916&k=c2348dd718734b75bd463700412566da&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: akiralok 時間: 2022-9-21 20:30
回覆 72# lokalok
我用AXE50又ok喎
作者: lokalok 時間: 2022-9-21 23:51
個價錢已經曝光,不用110的,你豪
作者: tompkyou 時間: 2022-9-22 00:02
計過條數...去星際買,平20蚊,搭車來回10蚊,一來一回起碼半個鐘至45分鐘。
真係寧願就近落樓下DMA買算,貴少少買個方便。
作者: lokalok 時間: 2022-9-22 00:03
我等收到Fiio耳膠後,再作打算
作者: 摩囉星 時間: 2022-9-23 12:30
尋日見香港代理出左post介紹,香港應好快有售。
到時又入番盒玩下
作者: stephen1029dog 時間: 2022-9-23 15:50
我都剛買左比PLA13用。都好夾。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 0186 時間: 2022-9-23 21:14
本帖最後由 0186 於 2022-9-23 21:15 編輯
入手鳥~~ 秘密價
同1Jr原耳膠拍埋一齊
個盒都幾實用
吸塵都幾....勁
正面
Jr1跟既原裝耳膠係睇e個post 之前最夾1Jr.... 果然一分錢一分貨
其實係舖都考慮左陣, 店員有問都答, 07(中低音) 70(高中音)
物料兩者好唔同, 70好軟同有d黏感, 套上1Jr 粗管差d以為套唔到....
而家1Jr + 70 + 99藍 + RS2... 一個月成set野差d換晒
隻70係戴得舒服, 中低音沒太多消減, 高音一直唔係1Jr強項
70 同 1Jr原裝就差個配戴感, 70前部分比1Jr原裝尖少少
70會輸係隔音上, 無左壓向耳孔感
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340189&k=5f980627075da2b78fb164b5da05af34&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340190&k=55a34e1a02cfb6a0c2abcac993aa15d5&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340191&k=b6f1b9a47a42e8ab9fc5ca4d97e241fd&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340192&k=5dd83db8ca2d376328c9e30f4681eb71&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340193&k=2e1063a449b3213f13c4db4a79eef522&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340194&k=e8e4358c7153d991e8434b7198dba78d&t=1782108538&sid=r5j5fotK4j

作者: stephen1029dog 時間: 2022-9-23 21:35
本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-9-23 22:03 編輯
隔音我又覺ok.因佢軟身+有黏性,其實重貼耳,但好痴耳屎。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

